*Update* Bokt-caps

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:01

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Als het inderdaad waar is dat Prisca IEDEREEN heeft betaald:
STUUR MIJ DAN EEN PB!!

Dan haal ik diegene van de lijst en kan ik zo afvinken.....
Een excuses zal er wel nooit komen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 16:11

Death_Squad schreef:
Yup doe maar weer alsof je weg gaat, tot over een dag of wat he! le leecht sowieso wel.

Ik ben na almelo nog bij je geweest, dat zei ik al, daarna heb ik ook mijn conclusies getrokken. MSN idem, maar ik kreeg geen reactie.
...
Zoals ik ook weer zie had alles vanuit ons moeten komen, zelf treft je kennerlijk geen blaam. T is geen eenrichtingsverkeer hoor! De schuld ligt volgens jou altijd bij een ander, degene die je paard heeft gereden, degenen die mee waren naar Almelo en noem maar op. Wake up and see the real world pris!


Hier heb ik even over nagedacht DS, ik vond het namelijk wel heel straight, maar ik schrok een beetje van de intonatie. Misschien heb ik het helemaal mis, maar na 3 keer lezen krijg ik heel erg sterk de indruk dat jij (DS dus) je ergens diep beledigd voelt. Wellicht omdat je vanuit jezelf wel welwillendheid hebt getoond, maar dat dat kennelijk niet het juiste effect had? Met als achterliggende gedachte dat jij niet vindt dat jij iets goed te maken hebt (zuiver hypothetisch Haha!)?

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 16:51

klopt vrij aardig.

Ik counter iig voor mijn deel de verwijten die gemaakt zijn aan mijn adres. Ik moet eer eerlijkheidshalve zeggen dat ik op een gegeven moment (dus nadat ik daar geweest ben) niks meer van me heb laten horen omdat die behoefte er niet meer bestond.

Wat voor mij t voornaamste is dat 'wij' (wie onder dat kopje vallen weet niemand precies) niks meer van ons hebben laten horen, en als die behoefte daartoe nou eens niet bestond. Ik weet dat ik zelf ervoor gekozen heb omdat ik de verhalen bevestigd zag, en het zat was dat t altijd maar aan de grote boze wereld lag. Welwillendheid durf ik niet te zeggen, wel dat ik daar geweest ben met open vizier en om zelf uit te vinden war er klopte van de verhalen.

Dus ja, je zou t eigenlijk wel welwillendheid kunnen noemen. Welwillendheid om je eigen oordeel te vellen iig.