Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Noucca"]dat doe ik niet wees niet bang. ik zeg alleen wat normaal is en wat abnormaal is.
[quote="Kayla"][quote="Noucca"]
[quote="SuperPepeijn"][quote="Misja schreef:Een meisje van 19 kan zelf wel ergens voor kiezen,..dat hoef jij niet voor haar te doen..
SuperPepeijn"]onverdraagzaam???
[quote="Noucca schreef:Dan ben ik nog liever dom en naief als onverdraagzaam
SuperPepeijn"]ja ik vind het abnormaal en oneerlijk iemand in deze relatie zo'n droombeeld voor te houden.
[quote="Misja schreef:Dit slaat werkelijk alles.. Omdat mijn mening afwijkt van de jouwe ga je mij uitmaken voor abnormaal???
SuperPepeijn"]ja ik vind het abnormaal en oneerlijk iemand in deze relatie zo'n droombeeld voor te houden.
[quote="Misja schreef:Dit slaat werkelijk alles.. Omdat mijn mening afwijkt van de jouwe ga je mij uitmaken voor abnormaal???
Noucca schreef:zeg snotneus, wil je je even gedragen? niet het feit dat jij een andere mening hebt als de mijne maakt jou naief.Ja onverdraagzaam: Mensen met een andere mening zijn dom en naief, menbsen die vastzitten zijn slecht, en mensen die een realteie met iemand die vastzit niet uitsluit zijn abnormaal.. Leuke mens ben jij!!
Noucca"]
[quote="_inge_ schreef:Ik zie zelden zulke domme mensen als jij Noucca.
Jezus wat ben jij naief.
_inge_"]
[quote="Noucca"][quote="_inge_ schreef:Ik zie zelden zulke domme mensen als jij Noucca.
Jezus wat ben jij naief.
Noucca"]onverdraagzaam???
[quote="SuperPepeijn"][quote="Noucca schreef:Dan ben ik nog liever dom en naief als onverdraagzaam
SuperPepeijn"]zeg snotneus, wil je je even gedragen? niet het feit dat jij een andere mening hebt als de mijne maakt jou naief.
[quote="Noucca schreef:Ja onverdraagzaam: Mensen met een andere mening zijn dom en naief, menbsen die vastzitten zijn slecht, en mensen die een realteie met iemand die vastzit niet uitsluit zijn abnormaal.. Leuke mens ben jij!!
[quote="SuperPepeijn"][quote="Noucca schreef:Dan ben ik nog liever dom en naief als onverdraagzaam
_inge_"]onverdraagzaam???
[quote="Noucca"][quote="SuperPepeijn"]
[quote="Noucca schreef:Dan ben ik nog liever dom en naief als onverdraagzaam
jilleroo schreef:kan je werkelijk zeggen dat hier liefde in het spel is zoals je dat op een ander persoon ook zou zijn in het normale leven? ik kan er nl. niet bij dat iemand echte liefde voelt voor de persoon zelf als je hem maar 1x gezien hebt nl.en ik ben dr van overtuigd dat patrick mij geen droombeeld voorhoud. ik ben mij HEEL GOED bewust van wat hij gedaan heeft, we praten daarover en ik weet dat hij niet over de gebeurtenis liegt gezien ik de officele papieren ook gezien heb.
SuperPepeijn"]wat heeft dat precies hiermee te maken?
[quote="Noucca schreef:IK geef alleen wel iedereen een kans om mijn vertrouwen te winnen.
[quote="_inge_"][quote="Noucca"]
[quote="_inge_"][quote="Noucca"]
SuperPepeijn"]kan je werkelijk zeggen dat hier liefde in het spel is zoals je dat op een ander persoon ook zou zijn in het normale leven? ik kan er nl. niet bij dat iemand echte liefde voelt voor de persoon zelf als je hem maar 1x gezien hebt nl.
[quote="jilleroo schreef:en ik ben dr van overtuigd dat patrick mij geen droombeeld voorhoud. ik ben mij HEEL GOED bewust van wat hij gedaan heeft, we praten daarover en ik weet dat hij niet over de gebeurtenis liegt gezien ik de officele papieren ook gezien heb.