Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Urielle schreef:Ik hoor een aantal mensen zeggen, ik ben vrouw dus ik blijf thuis, maar iedereen tussen 17 en 35 kan worden opgeroepen voor dienstplicht, ook de vrouwen. En ik vermoed dat zodra het eenmaal echt oorlog is, ik (44) ook gewoon uiteindelijk moet.
Urielle schreef:DuoPenotti schreef:Is zelfs tot 45 jaar.
Nee nu is die opkomstplicht er niet. Maar dan waarschijnlijk wel.
Ah kijk, dan moet ik zelf dus ook. 2 kunstheupen en artrose door mijn hele lijf, dus direct dood.
VuurVleugels schreef:Ik snap dat je niks hebt aan elektronisch geld als het systeem platgelegd wordt. Maar denken jullie ook niet dat papieren geld waardeloos zou kunnen worden?
Urielle schreef:DuoPenotti schreef:Is zelfs tot 45 jaar.
Nee nu is die opkomstplicht er niet. Maar dan waarschijnlijk wel.
Ah kijk, dan moet ik zelf dus ook. 2 kunstheupen en artrose door mijn hele lijf, dus direct dood.
verootjoo schreef:Ik neem aan dat ze de kandidaten wel even checken. Het land beveiligen met de kreupelen, lammen en blinden zet niet veel zoden aan de dijk
VuurVleugels schreef:Ik snap dat je niks hebt aan elektronisch geld als het systeem platgelegd wordt. Maar denken jullie ook niet dat papieren geld waardeloos zou kunnen worden?
tengeltje11 schreef:Er is een verschil tussen ‘even oorlog’ en ‘na 5 jaar intense oorlog’
Na 5 jaar schiet er op veel plekken amper wat over. Als voedsel schaars tot nihil te vinden is en vlees luxe die voor de elite nog net beschikbaar is, dan is het een illusie om te geloven dat je ene paard uit liefde in je weide gaat houden.
En hoe groot de liefde voor een dier ook is, als je letterlijk moet kiezen tussen bv je kinderen die sterven van de honger of je paard in leven houden, dan zal dat geliefde paard in zo’n geval toch echt altijd de kinderen redden, want als je het zelf niet dood, wordt het de week erop gestolen om op te eten….
BeFunny schreef:Alles wat je hebt is ruilwaar.
Goud. Maar ook eieren, brood , kleding etc.
Maar cash geld daar heb je ook wel degelijk veel aan.