2 schoonzussen zwanger....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:14

Onder het motto , hoe dom ouders met hun kinderen omgaan heb ik hier nog een:
Ik was op de manege, hoor ik een vrouw tegen der man en tegen der kind (ongeveer 10 ) zeggen we gaan nu echt naar huis. De familie (hun drieen dus) had paard gereden enz. Wat bleek zaten hun twee andere kinderen nog alleen thuis. Gewoon 2 uur alleen , terwijl die kinderen 3 en 5 zijn. echt belachelijk!! en dan als excuus gebruikte die vrouw, maar ze zijn bijna 4 en 6 hor! *dommmmm*

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 09:53

Linardsje23 schreef:
Onder het motto , hoe dom ouders met hun kinderen omgaan heb ik hier nog een:
Ik was op de manege, hoor ik een vrouw tegen der man en tegen der kind (ongeveer 10 ) zeggen we gaan nu echt naar huis. De familie (hun drieen dus) had paard gereden enz. Wat bleek zaten hun twee andere kinderen nog alleen thuis. Gewoon 2 uur alleen , terwijl die kinderen 3 en 5 zijn. echt belachelijk!! en dan als excuus gebruikte die vrouw, maar ze zijn bijna 4 en 6 hor! *dommmmm*


Jezus! Dat is hartstikke gevaarlijk! Ze kunnen ondertussen het huis wel in de fik hebben gezet, gestikt zijn in een knikker o.i.d. etc etc.
Pfff "ze zijn bijna 4 en 6 hoor" is de domste uitspraak die ik ooit heb gehoord.
Wat zeiden anderen er van?

petraaken

Berichten: 44240
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:01

Relly"]
[quote="Linardsje23 schreef:
Onder het motto , hoe dom ouders met hun kinderen omgaan heb ik hier nog een:
Ik was op de manege, hoor ik een vrouw tegen der man en tegen der kind (ongeveer 10 ) zeggen we gaan nu echt naar huis. De familie (hun drieen dus) had paard gereden enz. Wat bleek zaten hun twee andere kinderen nog alleen thuis. Gewoon 2 uur alleen , terwijl die kinderen 3 en 5 zijn. echt belachelijk!! en dan als excuus gebruikte die vrouw, maar ze zijn bijna 4 en 6 hor! *dommmmm*


Jezus! Dat is hartstikke gevaarlijk! Ze kunnen ondertussen het huis wel in de fik hebben gezet, gestikt zijn in een knikker o.i.d. etc etc.
Pfff "ze zijn bijna 4 en 6 hoor" is de domste uitspraak die ik ooit heb gehoord.
Wat zeiden anderen er van?
[/quote]

Dat is echt harstikke dom geweest van hen. Voor hetzelfde geld is hun afgebrand.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 10:08

Wees blij dat die mensen ver van je af staan en geen familie van je zijn. Want dan krijg je er veel meer mee te maken.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:57

ik had toen ik nog bij ikea werkte (in een duister verleden Haha! ) een keer een klant aan de kassa waarvan haar zoontje (een jaar of 5) haar de hele tijd sloeg... zegt ze tegen dat kind nadat ze de zoveelste klap heeft geincasseerd: als je mama niet meer slaat krijg je zo een ijsje... Verward ben ik nou zo gek dat ik dat dus echt niet snapte... in een drukke winkel of niet, hij had van mij toch echt op zijn best een pets op zijn billen gekregen...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 11:00

vikki schreef:
ik had toen ik nog bij ikea werkte (in een duister verleden Haha! ) een keer een klant aan de kassa waarvan haar zoontje (een jaar of 5) haar de hele tijd sloeg... zegt ze tegen dat kind nadat ze de zoveelste klap heeft geincasseerd: als je mama niet meer slaat krijg je zo een ijsje... Verward ben ik nou zo gek dat ik dat dus echt niet snapte... in een drukke winkel of niet, hij had van mij toch echt op zijn best een pets op zijn billen gekregen...

mijn mond staat wagenwijd open. werkelijk. Ik had dat jong bont en blauw geslagen als hij dat bij mij had gedaan!!!!!!!!!!!!!!!

alsof ik vroeger zo'n lievertje was... anekdote: ik zat bij mijn moeder aan tafel en deed iets wat niet mocht. Ze gaf mij een tik en ik sloeg haar ook terug op haar hand. Zij pakte mijn hand en sloeg het tegen de tafel. Ik sloeg haar weer terug, zij weer herhalen...... tot 67!!!!!!!! keer toe! Op het eind was ik zo uitgeput, kreeg mijn handje nog amper omhoog om haar terug te slaan, hahahaha! Mijn moeder is dat natuurlijk nooit vergeten en heeft dit later aan mij verteld.

Sjaha, Je maintiendrai! Zat er toen al in....

petraaken

Berichten: 44240
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:39

vikki schreef:
ik had toen ik nog bij ikea werkte (in een duister verleden Haha! ) een keer een klant aan de kassa waarvan haar zoontje (een jaar of 5) haar de hele tijd sloeg... zegt ze tegen dat kind nadat ze de zoveelste klap heeft geincasseerd: als je mama niet meer slaat krijg je zo een ijsje... Verward ben ik nou zo gek dat ik dat dus echt niet snapte... in een drukke winkel of niet, hij had van mij toch echt op zijn best een pets op zijn billen gekregen...



sjonge, dat zal een heel brave tiener worden

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:10

Desiree schreef:
mijn mond staat wagenwijd open. werkelijk. Ik had dat jong bont en blauw geslagen als hij dat bij mij had gedaan!!!!!!!!!!!!!!!


Ik ook helemaal blauw. Maar weet je wat tegenwoordig het probleem is. Zodra je maar een tikje geeft is het al fout. Iedereen bemoeit zich er dan mee en weten het beter. Sorry maar volgens merendeel van de maatschappij mag een corrigerende tik NIET meer.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:13

Kom op, hij begint toch? Lachen

Ik geloof dat ik eindelijk een bokt topic gevonden heb waar ik het helemaal mee eens ben Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 13:21

waar is dan de gezegde "eert uw vader en uw moeder" gebleven?

petraaken

Berichten: 44240
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:26

Prisca"]
[quote="Desiree schreef:
mijn mond staat wagenwijd open. werkelijk. Ik had dat jong bont en blauw geslagen als hij dat bij mij had gedaan!!!!!!!!!!!!!!!


Ik ook helemaal blauw. Maar weet je wat tegenwoordig het probleem is. Zodra je maar een tikje geeft is het al fout. Iedereen bemoeit zich er dan mee en weten het beter. Sorry maar volgens merendeel van de maatschappij mag een corrigerende tik NIET meer.
[/quote]


Gisteren een klein stukje palavra gekeken maar de uitzending was teleurstellend. Het ging niet echt over kleine kinderen maar meer over tieners.
Ook daar waren ze er van overtuigd dat je kleine kinderen geen tik mocht geven.


Ammehoela hoor, mijn moeders broertje is maar 4 jaar ouder dan ik (ja een generatiegenoot zeg maar) en zijn zoontje wordt wel degelijk regelmatig afgestraft met een soms toch een aantal heel erg flinke tikken op zijn billen. Geloof me hij weet het dan wel dat het niet mag. Tikken geven is ze nog geen aframmeling geven.

petraaken

Berichten: 44240
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:27

Desiree schreef:
waar is dan de gezegde "eert uw vader en uw moeder" gebleven?



tegenwoordig respecteren ze zelfs de medemens niet meer.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 13:28

petraaken"]
[quote="Desiree schreef:
waar is dan de gezegde "eert uw vader en uw moeder" gebleven?



tegenwoordig respecteren ze zelfs de medemens niet meer.
[/quote]
nee, vind je dat gek, als er nog niet eens meer respect af kan voor de mensen die jou het leven hebben gegeven en al de rest?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:49

Desiree schreef:
er staat me wat te wachten en soms kijk ik er best tegenop hoor. Mijn beide schoonzusjes zijn zwanger. Let op: overige familieleden zullen me straks gaan vragen "en wanneer jij?!" Misselijk Waarop ik zal moeten uitleggen dat ik niet wil, zal hun bek weer opvallen, zal ik weer verantwoording moeten afleggen voor mijn keuze etc.

Ik gun mijn schoonzusjes hun kinderen hoor. Maar waar ik ook bang voor ben, is dat er bij familiebijeenkomsten straks alle aandacht weer naar de kinderen uit zullen gaan, dat ik straks weer niet mee kan (lees mag) praten want ik kan het immers niet weten, dat al mijn problemen van mindere orde zijn (als ik bijvoorbeeld bijzorgd zou zijn om een van mijn paarden of hond)....

Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen hoor....



kheb al die pagina's niet doorgeworsteld, maar ik dacht "ach daar is desiree weer met haar kinder"fobie" hahahaha grapje hoor meid.
Je weet hoe ik erover denk en voel met je mee Ach gut