Welke straf verdiend Saddam Hussein??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke straf voor Saddam Hussein

Doodstraf
62 (37%)
Marteling
44 (26%)
Gevangenisstraf
49 (29%)
Anders nl.....
11 (6%)

Totaal aantal stemmen: 166


Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 21:52

SANEX"]

Nee , doe mij maar levenslang martelen, elke dag weer, laat maar merken dat hij een enorme l*l en tiran is, doet hem meer pijn dan dat hij een tuintje op zijn buik krijgt...
[/quote]

Precies! Boos!

[quote="iloveperry"]
uh van mij mag ie eerst in de brand worden gestoken en dan weer geblust zodat ie lekker veel brandwonden heeft! en daarna op de verkeerde manier worden ge elektrokuteerd!!!!
[/quote]

[quote="wendytj4h schreef:
hmm....

ik vind dat ie levenslang moet krijgen zonder contact met de buitenwereld..
Hij mag als proefdier dienen en als hij teveel lawaai maakt dan snijdt men gewoon de stembanden door.
Vervolgens mag hij als proefpersoon dienen voor medicijnen...
Hij krijgt maar 1 of 2 maaltijden per dag.
Hij mag zijn cel niet verlaten behalve voor proeven enz..
En hij word een keer in de maand opgesloten in een kuil met hongerige ratten..
en dan net voordat het te laat is word hij er weer uit gevist en weer helemaal opgelapt.


En als ie dat allemaal nog heeft overleefd mogen ze m nog wel kielhalen, mocht ie dat overleven dan kunnen ze m daarna altijd nog heel heel langzaam vieren-delen... Extreme duivel >;)

En voor wat hij allemaal heeft aangericht en gedaan is dat nog een lichte straf!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 23:35

Zooo jij bent het er dus ook aardig mee eens dat hij aardig geboet mag worden als ik het zo lees Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:19

Wat ik wel grappig vond is dat ik gisteren het nieuws zag en daarin beelden van een aantal mensen zag die helemaal niet blij zijn met de zogenaamde 'bevrijding' van Irak van Saddam. Zij willen Saddam terug Verward

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:45

Fasel schreef:
Wat ik wel grappig vond is dat ik gisteren het nieuws zag en daarin beelden van een aantal mensen zag die helemaal niet blij zijn met de zogenaamde 'bevrijding' van Irak van Saddam. Zij willen Saddam terug Verward


Dat is al weken aan de gang....
Waarom denk je dat de "coalitie" doorlopend wordt bestookt met raketten???
Een zeer groot gedeelte van de bevolking daar is helemaal niet blij Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:50

Bas232"]
[quote="Fasel schreef:
Wat ik wel grappig vond is dat ik gisteren het nieuws zag en daarin beelden van een aantal mensen zag die helemaal niet blij zijn met de zogenaamde 'bevrijding' van Irak van Saddam. Zij willen Saddam terug Verward


Dat is al weken aan de gang....
Waarom denk je dat de "coalitie" doorlopend wordt bestookt met raketten???
Een zeer groot gedeelte van de bevolking daar is helemaal niet blij Knipoog
[/quote]

Ik bedoel maar. En er zijn er veel meer die mensen maar ze zullen ze vast heel selectief laten zien.

Overigens werd er ook verteld door deze mensen dat het heel moeilijk was om nu nog aan brandstof en dergelijke te komen. Gaat lekker vooruit dan nu. :/

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 17:06

wat betreft dat brandstof, dat hebben de iraki's dat aan zichzelf te danken volgens de amerikanen, ze zijn het nl. aan het hamsteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 18:21

Saddam in hun bloed en in hun hart.
Wie zei er ook alweer dat de achterban van Saddam wel om was??

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:32

Volgens de amerikanen ja. Maar of dat de werkelijke waarheid is moet nog maar bezien worden.

En inderdaad Lovely. Is de achterban van Saddam wel om. Blijkt eens te meer dat we slechts zeer selectieve beelden te zien krijgen. Mijn broer is een paar jaar terug in Bosnie geweest. Die kon uit eigen ervaring vertellen dat wat wij zien zo verschrikkelijk ver van de werkelijke waarheid staat.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:41

Fasel"]
Volgens de amerikanen ja. Maar of dat de werkelijke waarheid is moet nog maar bezien worden.
[/quote]ik vraag me af wat de amerikanen voor baat hebben de iraki's van hun brandstof te onthouden.

[quote="Fasel schreef:
Blijkt eens te meer dat we slechts zeer selectieve beelden te zien krijgen.
ja dat is het probleem met massamedia.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:47

In plaats van alle "Amerikaanse" zenders te geloven zou je beter eens deze lezen:

http://english.aljazeera.net/HomePage

Dan krijg je het nieuws van een andere kant.....
De arabische landen zijn helemaal niet blij met het "gekloot" van Bush....
En de mensen in Irak ook niet, de meeste hadden het veel beter onder Saddam dan onder de oliebol die ze nu aan hun broek hebben hangen....

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:54

Ja dat antwoord weet ik ook niet SP. Weet dat het in oorlogen (gezien dus de live ervaringen die mijn broer verteld (hij heeft een leidinggevende functie in het leger maar vraag me niet naar rangen hoor) is het mij duidelijk dat ik me inderdaad ook vaak afvraag wat het nut is maar bij zijn verhalen een stuk beter kan begrijpen hoe het een en ander zit. Hij zou ook naar Irak gaan maar als het goed is is dat van de baan. Hoop ik met heel mijn hart.

Massamedia sucks. Maar ja, er zelf heen gaan sucks ook :S

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:54

ook dat is media en laten zien wat ze willen zien bas. als je werkelijk wilt zien wat er speelt moet je net als fasel's broer er gewoon heen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:56

Bas232 schreef:
In plaats van alle "Amerikaanse" zenders te geloven zou je beter eens deze lezen:

http://english.aljazeera.net/HomePage

Dan krijg je het nieuws van een andere kant.....
De arabische landen zijn helemaal niet blij met het "gekloot" van Bush....
En de mensen in Irak ook niet, de meeste hadden het veel beter onder Saddam dan onder de oliebol die ze nu aan hun broek hebben hangen....


Maar ook zij zullen het verhaal niet neutraal vertellen. Het is voor outsiders zowieso moeilijk om de werkelijke situatie in te schatten. Maar inderdaad, van wat ik gisteren zag waren mensen heel blij met Saddam. Heb ik overigens een paar jaar geleden ook al eens op tv gezien. Mensen zijn zwaar overtuigd van het goede in Saddam.