Tienerzwangerschappen, trend?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:17

Prima schreef:

Met condoom betekend voor mij: geen sex!




Gadver wat ben jij een conservatieve boer zeg!!! Dus de vrouw moet maar weer zorgen voor de voorbehoudsmiddelen. Meneer wil alleen aan zijn eigen pleziertjes denken. Daarnaast ook nog eens belachelijk dat je anderen ( al kan ik niet bedenken wie het met je zou WILLEN doen) in gevaar brengt omdat jij toevallig geen muts op wil!!!! Boos!

Of komt het dat het plassertje zo klein is, dat je het anders niet voelt of zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:22

Prima"]

Maar ik wil het risico niet lopen hoor, dus zou het niet gauw zonder doen.
[/quote]

[quote="Prima schreef:
Met condoom betekend voor mij: geen sex!


Dus Prima is gewoon nog maagd Lachen

en idd pipo, denk dat het aan je laatse zin ligt Lachen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:38

SuperPepeijn schreef:
dat niet alleen maar het is gewoon een feit. de vrouwen die besmet zijn met HIV zijn over het algemeen buitenlanders of/en werkzaam in de prostitutie. hoe dan ook is het belangrijk te weten dat hetero's net zo goed besmet kunnen raken.


idd, ze zullen het alleen nooit zo zeggen, want dan denken vele dat het een vrijkaartje is voor alle mannen, en dan breekt wel de hel los. De situatie moet je natuurlijk gewoon blijven containen en dat doe je niet door dit soort dingen te propaganderen. voor alsnog denk ik dat je als niet homo onveilig vrijt, je een te verwaarlozen kans hebt. Dessalniettemin, er is wel een kans, en dat geef ik toe. Dus ook voor mij een condoom, maar niet zozeer voor het aidsgevaar.

Flair ik weet dat je het leuk vind om tegen me te schoppen, maar ik begrijp het wel waarom veel vrouwen mij willen, maar om dat te zien, moet je wel op het geestelijk nivo van mij staan Haha! Dus het gevoel is wederzijds, alleen ik begrijp het en jij dus niet!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:40

Pipo"]
[quote="Prima schreef:

Met condoom betekend voor mij: geen sex!




Gadver wat ben jij een conservatieve boer zeg!!! Dus de vrouw moet maar weer zorgen voor de voorbehoudsmiddelen. Meneer wil alleen aan zijn eigen pleziertjes denken. Daarnaast ook nog eens belachelijk dat je anderen ( al kan ik niet bedenken wie het met je zou WILLEN doen) in gevaar brengt omdat jij toevallig geen muts op wil!!!! Boos!

Of komt het dat het plassertje zo klein is, dat je het anders niet voelt of zo?
[/quote]


Wat maakt het uit? Ik heb er toch alleen mezelf mee dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:41

Prima schreef:

Flair ik weet dat je het leuk vind om tegen me te schoppen, maar ik begrijp het wel waarom veel vrouwen mij willen, maar om dat te zien, moet je wel op het geestelijk nivo van mij staan Haha! Dus het gevoel is wederzijds, alleen ik begrijp het en jij dus niet!


Flair......dat ga je niet redden meid!! Jeetje je geestelijk aanpassen aan het nivo van Prima.......kost waarschijnlijk wat operaties!! Gedeeltes hersenen weghalen enzo, kleine beschadiging erbij. Nou kost je een jaartje of wat..

Maar dan heb je ook wat he!!! OK dan!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:44

Mja, lijkt me ook erg lastig. Het niveau van een regenworm krijgen Verward

En jou schoppen? Neuj, dan moet ik je aanraken, liever niet zelfs met mijn voet niet.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:50

Arm arm flairtje, krijgt ze 'n aanbod om zich tot het nivo van Prima te verlagen.... Je doet me wel verslag hè hoe het is om jezelf om te laten bouwen tot 'n pinda?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:51

Hmm, ik weet niet of ik dan nog wel slim genoeg ben om een verslagje te kunnen schrijven Verward

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 16:06

Oh kinderen kinderen, wat grappig allemaal! Steef, vergeet je er niet bij te zetten: de hatelijke groetjes?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 16:11

Bokkers doen elkaar al voortdurend de groeten. Het is dus niet nodig iedere keer 'groetjes Mij' onder je berichten te zetten

(zie boktregels Schijnheilig )

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:14

jeetje wat zijn we toch weer lekker bezig..
prima denk eens na...(als dat nog kan dan )

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:23

Hoezo, ik doe niet lelijk naar mensen hoor. Ik wil geen ban of waarschuwing hebben namelijk. Ik houd het graag binnen alle grenzen.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:46

Volgens mij gaat dit nergens meer over.
Vandaar een slot(je).