Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Marocje schreef:Wat heftig zeg, om het zo allemaal te lezen.. Normaal in het dagelijks leven lijk je wel een uitzondering, als je 1 van je ouders op jonge leeftijd verliest.
Zelf ben ik mijn vader op 1 jarige leeftijd verloren. Hij heeft zelfmoord gepleegd, omdat ie niet zonder mijn moeder kon leven (lagen in scheiding). Ik heb het er nooit echt moelijk mee gehad, ik was eerder 'boos' dat ie dit een ander heeft aangedaan. Hij is voor de trein gesprongen, dus machinist een trauma, en zijn familie/vrienden...
Op 5 jarige leeftijd heeft mijn moeder een nieuwe man leren kennen, en is ze inmiddels 20 jaar mee getrouwd..
Syzygy schreef:Bedankt voor het pb aanbod, zal je zo wat sturen!
Mijn vriend is 21. Het is echter zo dat hij voor de rest geen familie of iets dergelijks heeft en er dus alleen voor staat na het overlijden van zijn moeder, vandaar dat hij het er extra moeilijk mee heeft.
Heel erg bedankt voor jullie antwoorden al!
Syzygy schreef:Hallo lieve mensen,
Hoewel ik zelf geen ouder ben verloren wil ik jullie wel om hulp vragen. Mijn vriend's moeder is ernstig ziek en heeft onlangs gehoord dat ze uitbehandeld is. Ik wil er graag zijn voor mijn vriend, zo goed als mogelijk maar hij vind het zelf erg lastig om over te praten.
Ik wil jullie dus (als jullie dat willen! niets moet) vragen wat jullie fijn vonden in de aanloop tot het overlijden en erna. Als dit teveel gevraagd is snap ik dat ook compleet en dan kunnen jullie dit bericht gewoon langs laten varen.
Ik hoop dat jullie je ervaringen met mij willen delen.
Liefs,
Syzygy schreef:Hallo lieve mensen,
Hoewel ik zelf geen ouder ben verloren wil ik jullie wel om hulp vragen. Mijn vriend's moeder is ernstig ziek en heeft onlangs gehoord dat ze uitbehandeld is. Ik wil er graag zijn voor mijn vriend, zo goed als mogelijk maar hij vind het zelf erg lastig om over te praten.
Ik wil jullie dus (als jullie dat willen! niets moet) vragen wat jullie fijn vonden in de aanloop tot het overlijden en erna. Als dit teveel gevraagd is snap ik dat ook compleet en dan kunnen jullie dit bericht gewoon langs laten varen.
Ik hoop dat jullie je ervaringen met mij willen delen.
Liefs,