Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Nottinghill schreef:Hoe gaat het ondertussen met iedereen na alle feestdagen?
Voor mij is het ondertussen alweer 6 weken geleden dat mijn vader is overleden, de tijd gaat snel.
Verder kan ik er niks mooiers van maken dan dat ik mijn vader ontzettend mis. Het begint door te dringen dat dit niet voor eventjes is, maar voor de rest van mijn leven en dat is zo moeilijk om mee om te gaan..
Wijslander schreef:Sterkte Durante, wat een nare tijd... Heel toevallig scheelt jouw boktnaam 1 letter met de achternaam van mijn overleden moeder, apart is dat.
Dat is erg toevallig ja
Vandaag heb ik het allerlaatste geregeld en mijn moeders rekeningen stopgezet. Dat is het dan... Toch vreemd dat ze nu ook administratief gezien niet meer bestaat. Haar pinpasje bewaar ik wel als aandenken, net als alle kleding, schoenen enz. Weet niet of ik er ooit aan toe ben om het allemaal weg te doen.
Dat is heel naar, die laatste dingetjes regelen, en dat was het dan
Ik heb van mijn vader een hele mooie vest.Mijn moeder was mijn vaders kast wat aan het opruimen, niet weggooien ofzo, maar gewoon wat dingen sorteren wat bijvoorbeeld eerst even naar de zolder kon, en de rest hield ze gewoon nog in haar kledingkast, en zo zocht ik mijn vaders lievelingsvest uit, en die hangt nu tussen mijn kleren. Heb hem nooit aan, want hij is mij toch te groot, maar zo zie ik hem wel hangen.
Oef Naath dat lijkt me ook wel onwijs heftig zeg. Hoe was die dag zelf voor jou?
CoonArt schreef:Ach gats, wat rot! Leven is soms echt niet eerlijk Durante...
Wijslander schreef:Sterkte Durante, wat een nare tijd... Heel toevallig scheelt jouw boktnaam 1 letter met de achternaam van mijn overleden moeder, apart is dat.
Vandaag heb ik het allerlaatste geregeld en mijn moeders rekeningen stopgezet. Dat is het dan... Toch vreemd dat ze nu ook administratief gezien niet meer bestaat. Haar pinpasje bewaar ik wel als aandenken, net als alle kleding, schoenen enz. Weet niet of ik er ooit aan toe ben om het allemaal weg te doen.
Oef Naath dat lijkt me ook wel onwijs heftig zeg. Hoe was die dag zelf voor jou?
Nottinghill schreef:M'n hond is vrijdag ook nog eens overleden, pas 9 jaar. Zo ontzettend oneerlijk. M'n allerbeste maatje is gewoon weg.
En papa zou volgend weekend jarig zijn op zaterdag. Eerlijk gezegd wordt het me allemaal een beetje te veel.
CoonArt schreef:Nou, het is officieel: graf van mams is geruimd. End of an era...