Ik denk inderdaad dat je ze niet heel goed kan verkopen. Maar wie weet, als Sint en kerst dichterbij komt... Bij mij staan ze niks te doen op mn bureau, maar ben er nog steeds wel blij mee
Ik vind die nieuwe op het eerste gezicht niet zo leuk trouwens. Vreemde grote oren.
Die van mij ligt batterij loos te kijken. Vriendlief haalt ze er steeds uit omdat ie telkens aan gaat (ook bij vrienden/kennissen)
Roosje01
Geplaatst: 23-02-17 13:54
Ik kom ff hier binnen vallen. Iets met vroeger geen furby mochten en nu dus een voor €10 van mp gevist . Maar dat beest is me toch een partijtje boos zeg niet normaal. Ik deed net de baterijen erin maar hij is of evil of hij slaapt. Nu heb ik al rond gegoogled over resetten, maar kom steeds uit op furby boom maar dit is de voorganger een gewone blauwe Furby. Weet iemand hier misschien hoe ik deze reset naar terug fabrieksinstellingen?
Dit is trouwens de evil furby
Temeraire
Geplaatst: 23-02-17 15:43
Die van jou is bijna hetzelfde als de boom. Ze zijn vlak na elkaar uit gekomen. Batterijen verwisselen is inderdaad niet voldoende. Heb even gegoogled en hier staat het uitgelegd: http://howtoadult.com/reset-furby-6683279.html
Ik heb ook wel eens gehad dat alssie een liedje hoorde ie wel weer bij draaide.. Haha maar ik weet niet of jouw type ook al op muziek reageert!
Roosje01
Geplaatst: 24-02-17 12:30
Ja dat werkte maar ook maar voor even. Baal gewoon dat niet lukt de fabrieks instellingen te resetten hij zegt ook steeds gast en ikke vind niet leuk terwijl ik hem nog niks geleerd heb.
Urbanus
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 17:56
RIP mijn furby. Helaas is mijn peuter er gek op (en ik stiekem ook). Heeft iemand er nog eentje die staat te niksen? In de winkel worden ze niet meer verkocht