Dat is een fout van het beleid, niet van de mensen die de panden hebben. Maar die zijn dus wel de dupe... Erg krom..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik begrijp het principe van kraken niet. Je gaat ongevraagd in een eigendom van iemand anders wonen,en vervolgens heb je nog bescherming ook als je eruit gezet wordt
Cer schreef:kraken is volgens mij onderdeel van programma's. Of mogen we hier alleen een partij noemen en dat verder niet uitdiepen?
Citaat:Ook zouden beweringen van Siebelt niet altijd even nauwkeurig zijn. Zo schrijft Siebelt in het boek Mabel, koninklijk Bal Masque dat prins Claus "zichtbaar in zijn nopjes" was toen prins Johan Friso en Mabel Wisse Smit in juni 2003 meedeelden te zijn verloofd. Prins Claus was toen echter al bijna 9 maanden dood.
Barco schreef:Politiek is nooit objectief. Het gaat om bepaalde opvattingen en denkbeelden van mensen over de maatschappij en economie.
Net zoals iedereen zijn eigen waarheid heeft.
Citaat:Wist je dat het daar bijna echt helemaal mis was gegaan?
runningkawa schreef:Kerncentrales vind ik dus ook eng.
Dat ben ik dus ook niet met Wilders eens.
Het word eens tijd dat we veel meer met duurzame energie gaan doen.
Nu word dat wereldwijd tegen gehouden en dat vind ik erg triest.
Toekie schreef:Ik vind het best schokkend eigenlijk, hoeveel mensen (hier en in heel Nederland) op Wilders willen stemmen. Maar dat is slechts míjn mening.
Arabesk schreef:Kerncentrales zijn niet eng. Tsjernobyl moet je zien in het perspectief van tijd en plaats. Het was toen jaren '80, koude oorlog en in Rusland
Hier zal dat echt niet gebeuren, de techniek is vooruit gegaan en er wordt niet meer gewerkt met dat soort situaties.