Hoe mensen overkomen op dit forum...........

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 23:43

Ik ben op Bokt zachter dan irl moet ik zeggen. Maar de mensen die ik irl spreek kennen mij en weten hoe ik alles bedoel en als je ze onverhoopt toch kwetst oid dan zie je dat aan hun gezicht en kun je meteen het misverstand uit de wereld helpen.
Op bokt is dat niet het geval dus ben ik vaak iets minder direct.

Smileys worden inderdaad wel eens misbruikt. Dan denk ik wel eens, ja haal die smiley maar weg en je leest de 'echte' boodschap...

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:39

Ik ben op bokt ook een stuk voorzichter dan IRL ... een misverstand ontstaat makkelijk en sommige mensen zijn wat heetgebakend terwijl ik zelf natuurlijk altijd een engeltje ben. Schijnheilig

Tallie1979
Berichten: 22780
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:05

Ik vind je lief hoor Cinnepin Ach gut

Weet niet wie het was, maar ik ken je niet anders als vriendelijk?? Verward

Iedereen vergeet wel eens een smiley ergens, daardoor lijkt het soms dat je het anders bedoeld als je daadwerkelijk bedoeld. Knipoog

En soms is oprechtheid in de ogen van anderen dus ook een vorm van onaardigheid.. Knipoog

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:09

vroeger was ik ook zo stil maar nu trek ik echt me bek los om het zo ma te zeggen! Niet hier natuurlijk. Mja.. hoe iedereen over komt? Soms zijn er wat rivalen die iemand onwijs in de grond kan drukken, of betweters.. of hypocrieten! Mja dat heb je op elk forum wel!!!

BloemBloem

Berichten: 16616
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 15:25

Tallie1979 schreef:
Ik vind je lief hoor Cinnepin :(:)

Weet niet wie het was, maar ik ken je niet anders als vriendelijk?? Verward

Iedereen vergeet wel eens een smiley ergens, daardoor lijkt het soms dat je het anders bedoeld als je daadwerkelijk bedoeld. Knipoog

En soms is oprechtheid in de ogen van anderen dus ook een vorm van onaardigheid.. Knipoog


Bloos

Tallie1979
Berichten: 22780
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:15

sommige mensen kunnen gewoon goed muggenziften zullen we maar zeggen Haha!:D:D

Daihyo

Berichten: 88103
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 07:48

Tallie1979 schreef:
sommige mensen kunnen gewoon goed muggenziften zullen we maar zeggen Haha!:D:D



Idd, die maken van elke mug een olifant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:01

heel bekend..... mensen vinden mij ook altijd erg aanvallend en fel overkomen en dit terweil ik t echt niet kwaad bedoel...

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:12

Internet blijft moeilijk. Ik lees soms mijn eigen reacties terug en dan denk ik: mijn god, het lijkt verdorie wel of ik aan het dwepen ben ofzo! Ik probeer het zoveel mogelijk te voorkomen dat dingen verkeerd worden opgevat.(soms bijna zo erg dat ik van mezelf schrik! Knipoog) Ik vind het wel heel jammer dat er kennelijk mensen zijn die anderen betichten van kattige reacties, terwijl ze zelf niet eens even nadenken hoe het ook bedoelt kan zijn.