Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smurfie schreef:mwa ik heb meestal geruit rokkie aan met nike air maxxies deronder en Neophyte toppie das tegenwoordig nieuwe mode in de hardcore scene
Kayla"]
Heb hier in Groningen ook al sinds 1996 geen gabber meer zien lopen geloof ik.
[/quote]
dan kijk je niet goed denk ik... 29 mei is er weer een mega groot feest daar (PHB hallen)
[quote="SuperPepeijn"]
hardcore is hardstikke dood, zeker hier in de randstad (cq beschaafde wereld).
[/quote]
reken maar dat daar ook veel feesten gehouden worden en ook in de beschaafde wereld (wat een k*t opmerking trouwens)
[quote="Kayla schreef:Is hardcore niet uit tegenwoordig?
Citaat:hardcore is hardstikke dood, zeker hier in de randstad (cq beschaafde wereld).
Miss_Blimm schreef:Citaat:hardcore is hardstikke dood, zeker hier in de randstad (cq beschaafde wereld).
Dan weet jij niet hoeveel hardcore parties nog stiekem op geheimere plekken worden gegeven. Beetje nu underground houden heej voordat de massale overstappers van de hardstyle al richting de hardcore zijn. (Al zit ik er lekker tusseninniet te snel tussen 160/180... maar hardcore bassen mag wel die zijn ALTIJD *lekker*)
SuperPepeijn schreef:tuurlijk er zullen best nog wel wat dingen georganiseerd worden, maar het is als met elke muziekhype, het komt en het gaat. een harde kern houdt het misschien nog een paar jaartjes uit, maar ook die waait voorbij. het is al meerdere keren in dit topic gezegd, de beste jaren waren midden jaren 90.
tyrza, neem mijn opmerking niet zo serieus, ik plaag maar wat.
Smurfie schreef:Het is nooit weggeweest dus hoe ken het terug komen...
Ik zit nu al 3 jaar in die scene nahjah wel langer maarja ik ga nu 3 jaar naar feesten pas dit jaar is het echt volop aanwezig Maar het is wel underground geweest maar er waren nog steeds legale feestenEn het is een onderdeel van de nederlandse cultuur
en dat verdwijnt nooit zomaar