Conrector door het hoofd geschoten

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:07

Tracid schreef:
Citaat:
Die jongen is 18 jaar


hij is 17, als je toch op de kleine dingetjes gaat letten.


Lieve schat, ben je nu echt zo dom, of doe je maar alsof??
Ik had het over jou..
Laatst bijgewerkt door lies op 13-01-04 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Tracid

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:07

Citaat:
Jij bent ook al zo intelligent. Kunnen alle mensen met een IQ lager dan 80 hun mond houden?


mooi. ik heb hoger dan 80.

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:07

lis schreef:
Jij bent ook al zo intelligent. Kunnen alle mensen met een IQ lager dan 80 hun mond houden?


En waar slaat dat op??? Verward
Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:09

Mensen! Hou je bij het onderwerp

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:09

lis schreef:
Jij bent ook al zo intelligent. Kunnen alle mensen met een IQ lager dan 80 hun mond houden?



Bloos! Wat een discriminatie Bloos! ... Haha!

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:10

*zucht* never mind..
Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:10

Nou de docent is overleden. Vraag me af of die Murat het echt zo erg vond dat hij geschorst was, zou hij treuren dat hij geen diploma van die school krijgt? Geschorst wegens vervelend gedrag, ik denk dat die docenten wel wat gewend zijn, dus dat zal wel heel vervelend gedrag zijn geweest. Geeft mij het gevoel dat die gozer echt niet bezig is geweest om onderricht te krijgen, eerder met sociaal onaangepast gedrag en machtspelletjes.

Ben benieuwd wat de ouders gaan zeggen. In mijn ogen ligt de grootste fout bij die ouders. Hij zal zich wel gediscrimineerd voelen en wij als Nederlander en ook de Nederlander met een kleurtje die hier geboren is en zich Nederlander voelt, mag dan niets zeggen.

Mijn advies, ouders hard aanpakken en verantwoordelijk stellen voor gedrag kind. Ouders hier niet geboren en willen een toekomst voor hun en hun kinderen hier opbouwen, terug met de geit als ze geen verantwoording nemen voor het gedrag van hun zoon. En geen gel*l over kansloos, geen land dat zoveel kansen biedt, subsidies e.d aan buitenlanders als Nederland.

Ook ik ben de stad uitgevlucht, bahbah.

Tracid

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:10

Citaat:
Ik had het over jou..


nou wat had je over mij dan????

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:10

gijsenkim schreef:
Sorrie Lis was ook mijn eerste gedachte.......... Mensen van niet nederlandse afkomst hebben nou eenmaal een andere mentaliteit, hechten minder waarde aan een mensenleven....... hebben andere normen en waarden........ helaas kan ik (met een enkeling uitgezonderd) er geen andere conclusie uit trekken....... ben niet voor niks uit de stad weggegaan......



Is niet helemaal waar, ik heb zat buitenlandse vriendinnen, zijn allemaal kei goed opgevoed, studeren goed.

Ouders geven aan armen geld, *gaan niet zelf schooien of wat dan ook*

Werken allemaal goed. Ze hebben alleen een kleur, ander geloof,.. maar voor de rest zijn ze gewoon hollands.

Zijn niet minder crimineel dan wij zijn.. Scheve mond

Oke je hebt uitzonderingen.. Maar dat heb je bij Nederlanders ook!!!!!!

Tis helemaal niet zo dat de meerderheid van de buitenlanders zo is!!! Boos! T valt alleen extra op als er eens een keer zoiets gebeurd!! En t is dan een buitenlander

En dan gelijk, * zie je wel buitenlander *. Daar kan ik zo boos om worden he. Lips are sealed

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:13

sonjabelgium"]
[quote="lis schreef:
Jij bent ook al zo intelligent. Kunnen alle mensen met een IQ lager dan 80 hun mond houden?



Bloos! Wat een discriminatie Bloos! ... Haha!
[/quote]

Alleen in dit topic hun mond houden Bloos! Haha!

@ Tracid.. Laat maar, je hebt het duidelijk niet begrepen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:13

Lis, gewoon niet meer op reageren. Niet iedereen heeft de capaciteiten om op hoog niveau mee te discuseren Haha!

Lenn. punt! Waarom idd wordt gelijk aangenomen dat het over de gehele allochtone bevolkingsgroep gaat. Terwijl heel duidelijk is dat het maar een klein deel van de allochtone bevolkingsgroep is die problemen veroorzaakt. Als ik het over de allochtonen heb in de negatieve zin, dan bedoel ik de negatieve allochtonen. Als ik het over de allochoten heb in de positieve zin dan heb ik het over positieve allochtonen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:14

paardenfan"]
[quote="gijsenkim schreef:
Sorrie Lis was ook mijn eerste gedachte.......... Mensen van niet nederlandse afkomst hebben nou eenmaal een andere mentaliteit, hechten minder waarde aan een mensenleven....... hebben andere normen en waarden........ helaas kan ik (met een enkeling uitgezonderd) er geen andere conclusie uit trekken....... ben niet voor niks uit de stad weggegaan......



Is niet helemaal waar, ik heb zat buitenlandse vriendinnen, zijn allemaal kei goed opgevoed, studeren goed.

Ouders geven aan armen geld, *gaan niet zelf schooien of wat dan ook*

Werken allemaal goed. Ze hebben alleen een kleur, ander geloof,.. maar voor de rest zijn ze gewoon hollands.

Zijn niet minder crimineel dan wij zijn.. Scheve mond

Oke je hebt uitzonderingen.. Maar dat heb je bij Nederlanders ook!!!!!!

Tis helemaal niet zo dat de meerderheid van de buitenlanders zo is!!! Boos! T valt alleen extra op als er eens een keer zoiets gebeurd!! En t is dan een buitenlander

En dan gelijk, * zie je wel buitenlander *. Daar kan ik zo boos om worden he. Lips are sealed
[/quote]

graag even verder lezen Clown

Tracid

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:16

Citaat:
Tracid.. Laat maar, je hebt het duidelijk niet begrepen


ben jij hier 'de moeder-allesweter-god' ofzo??

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:18

Ik lok hier misschien wel weer een heleboel reacties mee uit, maar ik denk niet dat je zomaar kunt bepalen of die jongen slecht opgevoed is of iets dergelijks. Hij kan ook zo psychotisch als een deur zijn. Het kan zijn dat hij het in een volkomen bad trip van drugs deed. Bijvoorbeeld hoor, dat maakt het absoluut niet minder erg. Ik wil zijn daden niet verdedigen, ik vind het ook echt absoluut een verschrikkelijke gebeurtenis. Maar sommige mensen trekken constant heel erg zwart/witte conclusies, terwijl je over deze persoon (nog) helemaal niet kunt oordelen. Alhoewel jullie van mij best een ongenuanceerde mening mogen hebben.

Maar opmerkingen als: "Ik hoop dat ze die jongen voor z'n kop schieten...!!!", daar krijg ik gewoon kippevel van...

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:19

gijsenkim schreef:
Lis, gewoon niet meer op reageren. Niet iedereen heeft de capaciteiten om op hoog niveau mee te discuseren Haha!

Lenn. punt! Waarom idd wordt gelijk aangenomen dat het over de gehele allochtone bevolkingsgroep gaat. Terwijl heel duidelijk is dat het maar een klein deel van de allochtone bevolkingsgroep is die problemen veroorzaakt. Als ik het over de allochtonen heb in de negatieve zin, dan bedoel ik de negatieve allochtonen. Als ik het over de allochoten heb in de positieve zin dan heb ik het over positieve allochtonen.


Ja, ik zal ophouden Haha!

Lenn haar reactie heb ik gemist, dankzij Jut en Jul. Dus alsnog @ Lenn;
Ik ben het er wel mee eens dat je niet overal achter of voor hoeft te zetten waar het precies om gaat, maar in zo'n topic lijkt me dat toch weer wel gewenst. Het topic is overgegaan in een discussie over allochtonen. Ik begreep nu heus dat je ze niet allemaal bedoelt, maar in een andere context had ik dat er wrs niet uitgehaald. Snap je?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:20

gijsenkim schreef:
Lis, gewoon niet meer op reageren. Niet iedereen heeft de capaciteiten om op hoog niveau mee te discuseren Haha!


Wat is hoog niveau hé .... sommigen zullen oordelen dat je kelderniveau hebt als je maar DURFD te zeggen dat niet alle vreemdelingen lief zijn ... En andere vinden juist de betuttelende houding van de "anti-racisten" die (in hun ogen) weer te ver gaan. Als het over niveau gaat moeten we terug naar af, want dit topic gaat niet over goede en slechte vreemdelingen, maar over een slachtoffer van een misdrijf Boos!

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:20

Tracid schreef:
Citaat:
Tracid.. Laat maar, je hebt het duidelijk niet begrepen


ben jij hier 'de moeder-allesweter-god' ofzo??


Ja Clown

Iig weet mijn kind zich wel te gedragen en dan is ze nog wel allochtoon Bloos!

Tracid

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:21

en wat nou als ik buitenlander zeg???

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:22

sonjabelgium"]
[quote="gijsenkim schreef:
Lis, gewoon niet meer op reageren. Niet iedereen heeft de capaciteiten om op hoog niveau mee te discuseren Haha!


Wat is hoog niveau hé .... sommigen zullen oordelen dat je kelderniveau hebt als je maar DURFD te zeggen dat niet alle vreemdelingen lief zijn ... En andere vinden juist de betuttelende houding van de "anti-racisten" die (in hun ogen) weer te ver gaan. Als het over niveau gaat moeten we terug naar af, want dit topic gaat niet over goede en slechte vreemdelingen, maar over een slachtoffer van een misdrijf Boos!
[/quote]

Daar gaat het niet om Sonja. Een uitspraak als k*tallochtoon heeft toch niemand iets aan. Ik ken jouw standpunt, ben het er niet mee eens, maar ik zal niet zeggen dat je je mond moet houden (ook al ben ik op jou ook wel eens ontzettend boos geweest, nav een nogal ongenuanceerde uitspraak Haha! )

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:24

Dan zeg ik: Tracid, zou je asjeblieft on-topic willen blijven ?

Wat een verschrikkelijk verhaal zeg! Dat zou je toch niemand willen toewensen Scheve mond

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:24

Tracid, kom met een stelling, onderbouw die.......... maar geen loze kreten anders dan druk ik op de knop en vraag ik of ze je oneliners willen verwijderen omdat ze geen toegevoegde waarde hebben

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:25

MargaV schreef:
Maar opmerkingen als: "Ik hoop dat ze die jongen voor z'n kop schieten...!!!", daar krijg ik gewoon kippevel van...


Dat kan... Maar dat vind ik gewoon, als je iemand zomaar neerschiet omdat je geschorst bent..! Dan moet er wel een steekje ergens loszitten denk ik! Dus ja, ik hoop dat ze hem ook voor z'n kop schieten! Hopen dat -ie nog meer pijn heeft dan z'n docent! Boos! Boos! Boos!

... Hier zou ik ook wel weer reacties op krijgen! Verward

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:25

gijsenkim schreef:
hoe dan ook................ staat vast dat de meeste moorden gepleegd worden door niet nederlanders


Uit welk wetenschappelijk onderzoek blijkt dat dan ? Ik ken het niet en heb die ervaring in mijn werk ook niet. Ik werk bij de rechtbank in Den Haag (sector strafrecht) en zie een hoop geweldsdelicten aan me voorbijgaan. Het is gewoon echt niet zo dat dit soort feiten voornamelijk door buitenlanders worden gepleegd.

Tracid

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:27

gijsenkim schreef:
Tracid, kom met een stelling, onderbouw die.......... maar geen loze kreten anders dan druk ik op de knop en vraag ik of ze je oneliners willen verwijderen omdat ze geen toegevoegde waarde hebben


boeoeoe Verdrietig

ontopic:
ik vind het heel erg.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:27

Procentueel gezien wel, de meeste mensen die vermoord worden zijn trouwens ook van niet nederlandse afkomst.......