Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EllisL

Re: Bokkers die een ouder of ouders zijn verloren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 10:28

Nouja, mijn studie ging al 2 jaar niet best, omdat de beperkingen die ik altijd zal hebben, volgens de beoordelers in de weg zit. Waardoor ik vorig jaar ook op het punt van stoppen stond. Nu ik even wat meer rust kan nemen, kan ik alles rustig bekijken en verwerken. Zodat ik dit jaar ook naar andere opleidingen kan kijken om te bepalen of dit wat voor me is. Lastige beslissing was het wel, maar ik moet even naar mezelf kijken en me de rust gunnen. Dan kan ik het verdriet tenminste toelaten. Nu lukt dat niet...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:47

Ik wil iedereen sterkte wensen, wel of geen feestdagen het is nooit leuk.

Hier word me uk 4 over 2 weken, en gaat voor t eerst naar school. Opa is er niet bij, maar ik weet stiekem dat hij met ons mee kijkt. Paps wat lijkt jay op jouw he ?

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 22:52

Wat een heftig verhaal Ellis. Ik snap je keuze wel om te stoppen en te zoeken naar wat anders.

Iedereen sterkte met de feestdagen.

blackflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 00:09

Hier een destijds 12 jarige maar die man klinkt raar he,bleek me echte vader niet te zijn.
Daarom is het gemis ook wel minder.
Ben nu 32 jaar en ja soms dan mis ik me ouders nog weleens me leven liep anders dan bij andere maar toch veel steun van goede vrienden in de omgeving,had het soms ook graag anders gezien,verder wens ik iedereen veel sterkte.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 14:33

EllisL, jemig wat een verhaal.. Een enorme dikke knuffel voor jou!

Hier werd eerder benoemd het gemis bij de grote dingen in je leven, tsja hier heb ik al besloten niet te willen trouwen en geen kinderen te willen dus dat valt dan mee, maar ik vind het juist rotter om al die kleine dingen te zien..

Dingen waar ik ieder jaar samen met mijn moeder heen ging, doen nu pijn om naar te kijken. De aankomende feestdagen lijken geen nut te hebben, dus ga ik maar extra veel werken zodat ik afleiding heb. Het nieuwe zadel dat ik gekocht heb voor mijn paard zal ze nooit zien. Zo veel kleine dingen die voor anderen onbenullig lijken doen voor mij ondraaglijk veel pijn. Ik weet niet of dit ooit minder wordt maar ik hoop het. Ze is nu iets meer dan 4 maanden geleden overleden maar ik besef het af en toe nog steeds niet.

blackflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 15:56

Bij ons thuis hielden ze veel van fjordjes,heb nu zelf een fjordje zullen ze ook nooit zien. :(

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:41

Afbeelding
I miss you forever,
forever and a day.
But it seems to get harder,
when Christmas comes our way.I think of your smile,
I think of your love.
When Christmas is with us,
And you are above.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:52

Mioux schreef:
[ [url=m/5J3ZNo.jpg]Afbeelding[/url] ]
I miss you forever,
forever and a day.
But it seems to get harder,
when Christmas comes our way.I think of your smile,
I think of your love.
When Christmas is with us,
And you are above.

Pff kan me net inhouden... :(:)

Tja, kerst en oud en nieuw weer voor de deur....
Ik heb dubbele gevoelens; het ene moment dans ik mee met een kerstnummer en een andere keer kan ik m'n tranen niet inhouden,en barst 't los...
2e keer dat we meemaken dat m'n vader er niet bij is met de feestdagen.Vorig jaar was alles nog zo 'vers' ; hij was in september overleden, en leefden we in een soort van roes, en kon ik niet echt genieten, en zat in de ziektewet wegens maagzuur ed....gelukkig gaat dat nu weer beter, en kan ik weer wat genieten van dingetjes om me heen, en ben weer lekker aan het werk.
Deze kerst gaan we 't toch proberen het gezellig te maken met mijn moeder, lekker eten en met 2e kerstdag naar een rommelmarkt/braderie,waar we anders elk jaar met mijn vader erbij heengingen, ja, daar heb ik nu wel weer zin in.Ik had mijn vader beloofd dat we dat gewoon weer zouden gaan doen.
Ik zal nu niet teveel over mezelf gaan vertellen, want dit maken zovelen van jullie mee....
Maar toch lucht 't even op om 't even kwijt te kunnen :j
Ik wil jullie ondanks je verdriet toch fijne en warme kerstdagen toe wensen met de mensen om je heen die je dierbaar zijn.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 18:54

Bokkers die Jong een ouder zijn verloren....

Vandaag is de dag... 32 jaar jong genoeg?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 19:23

ik verloor mijn vader op 24 jarige leeftijd, is dus voor iedereen die een oud of ouders zijn verloren...

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 08:06

Het bijt nog altijd aan me. 3 Jaar geleden mijn pa en 12 jaar geleden mijn ma... :(

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 08:35

Knert schreef:
Bokkers die Jong een ouder zijn verloren....

Vandaag is de dag... 32 jaar jong genoeg?

:(:) Veel sterkte met het verlies.. Als je erover wil praten is dit echt het juiste topic.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:34

knert Heel veel sterkte :(:)

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 22:16

Sterkte Knert, als je het er gewoon even over wilt hebben kan je een pb sturen he :(:)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 02:58

Dank. Al heb ik meer het gevoel vooral mijzelf even kwijt te Zijn. Herkennen jullie dat?

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:06

Ja hoor. Hier is het inmiddels 5 maanden geleden maar ik ben nog steeds niet 'mezelf'. Denk ook niet dat je nog je oude 'zelf' wordt als ik eerlijk ben. Het ene moment kan ik door de kamer springen en meezingen met een nummer en het volgende moment val ik jankend in elkaar op de bank door een ander nummer. Ik kan nog steeds vreselijk weinig hebben, emotioneel gezien zegmaar.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 14:20

Ik had geen goede vader-dochter band. Sterker nog die was heel slecht. Hij was een man die regelmatig letterlijk aangaf spijt te hebben van zijn kinderen. Vanaf we al heel klein waren. Voordeel is dat er nooit valse verwachtingen waren.

Om de spanning uit de weg te gaan namen al zijn kinderen afstand. Emotioneel stond ik al verder van hem af.

Nu kijkt zijn weduwe en gezin ons aan alsof wij de boel hebben verlaten. Een kortzichtig verhaal.

Ergens hoop je toch dat zo'n vader Zich ooit bedenkt en toegeeft dat wij het niet verdient hadden, helemaal omdat wij toen slechts kind waren. Het waren de volwassenen die ons lot bepaalden.

Ooit hoop je op dat ene ontastbare tussen vader en dochter, dat hij je erkent als wezen om trots op te zijn ... Wat dus nooit is gekomen. Onze erfenis gaat naar haar kinderen, hoop dat ze er gelukkig mee Zijn. Morgen de crematie. Waar wij als kinderen slechts een 'bezoekers rol' krijgen.

Ja ik ben mijzelf even kwijt. Niet door zijn overlijden maar meer omdat ik zijn herkenning nooit heb gekregen. En ook nooit Meer gaat komen. Mijn eigen vlees en bloed had spijt van mij....

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 15:04

SuperAssie schreef:
Ja hoor. Hier is het inmiddels 5 maanden geleden maar ik ben nog steeds niet 'mezelf'. Denk ook niet dat je nog je oude 'zelf' wordt als ik eerlijk ben. Het ene moment kan ik door de kamer springen en meezingen met een nummer en het volgende moment val ik jankend in elkaar op de bank door een ander nummer. Ik kan nog steeds vreselijk weinig hebben, emotioneel gezien zegmaar.

Bij mij is het 1,5 jaar geleden dat mijn moeder overleed maar ik heb nog steeds dit. Iemand hoeft ook maar iets te zeggen of ik huil al. Wordt er gek van :')

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 16:43

The nights are getting longer,
The sun is barely here,
The weather is cold and frosty,
So christmas must be near

Starting a new year without you
We feel it in our heart
But it's something we have do
It's something we have to start

There is not one day that goes by
That we don’t miss you dad,
But we know that you are with us
And nothing makes us more glad

In life we loved you dearly
In death we love you still
In our heart you hold a place
That no one could ever fill

Merry christmas dad

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 18:38

Mioux schreef:
The nights are getting longer,
The sun is barely here,
The weather is cold and frosty,
So christmas must be near

Starting a new year without you
We feel it in our heart
But it's something we have do
It's something we have to start

There is not one day that goes by
That we don’t miss you dad,
But we know that you are with us
And nothing makes us more glad

In life we loved you dearly
In death we love you still
In our heart you hold a place
That no one could ever fill

Merry christmas dad

au |( |(

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 19:45

deze vond ik ooit in 2012, eerste kerst zonder paps. Vond hem super mooi en zeker waard om hier te plaatsen...

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 06:19

Prachtig stukje inderdaad.
Heb totaal geen zin in kerst en absoluut geen kerstgevoel dit jaar. Wordt het eerste jaar zonder mam en die hield echt enorm van kerst. Heb daarom maar gezorgd dat ik zoveel mogelijk kan werken, dan is het tenminste zo snel mogelijk voorbij.

Barron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 11:15

Voor iedereen sterkte voor de komende "feest"dagen. Toch een lastige tijd merk ik zelf ook. Mijn broer op vakantie, mijn vriend op vakantie en mijn moeder logeert een weekje bij mij. Nu mijn vader 5 maanden gelden is overleden, is niets meer hetzelfde. De eerste paniek is wel verdwenen, maar ik mis hem nog elke minuut van elke dag. Het niet jezelf zijn is ook zo herkenbaar. Ik heb mijzelf leren kennen zoals ik me nog niet eerder had meegemaakt. Vreemde gedachten en gevoelens. Nu met de kerstdagen voor de deur wel weer even extra emotioneel. Straks met oud en nieuwe nog meer. Hij stond dan bij me in bak bij de paarden voor het vuurwerk. Dit jaar sta ik er weer alleen... Zal aan hem denken.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 23:48

Nou vandaag crematie. Morgen weer een werkdag waarbij de nodige collega's goedbedoeld aan mijn bureAu staan.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 11:26

Onwijs veel sterkte Knert :(:)

Ik weet hoe je je voelt, was dan ook erg blij dat ik vanaf het begin op mijn werk mijn mond heb gehouden. Op mijn vorige werk wisten ze er alles van, dus toen het echt gebeurde wisten alleen mijn supervisors het, en nu pas heb ik het een select groepje verteld. Wilde niet nog een keer iedere dag moeten vertellen hoe het ging. Vreselijk.