Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Haha rien. Wel een mooie optie.
Mwm wat rot dat ze nog steeds niks weten.
Uur geleden migraine medicatie geslikt.
Hoofdpijn is gezakt. Maar nu dicht geknepen keel. Al 3 keer moeten plassen in een kwartier tijd. Hartstikke draaierig en amper controle over mijn ledematen zo zwak. Typen is ook een uitdaging.
Soms vraag ik me af wat beter is...
DuoPenotti schreef:Dankjewel
Ik heb bij de neuroloog diverse geprobeerd. Weet de namen niet meer allemaal. (Fromirex, relpax schieten me te binnen ) daarnaast bètablokkers enz. Maar bijwerkingen zaten overal wel bij in mijn herinnering.
Maar misschien dat er nu weer nieuwere zijn? Daar weet ik het uiteraard niet van.
rien10 schreef:Ohh ja en dan is het niet chronisch
Kan je niet van die 12, 15 maken?
Nyaleti schreef:Intake bij de sportschool (na 10 weken revalidatie fysio dus dit is niet eens 0)
Sommige apparaten kan ik niet omdat het lichtste gewicht al te zwaar is... Man wat facking confronterend weer.
Ik wist niet dat het zo erg was. Ik had zoveel zin om weer te "knallen" in de sportschool, mentaal ook zo nodig.
Arm oefening die ik eerst 3x15 35kg kon, kan ik nu 5 x 5 kg en dan is het al over de zeik.
Man ik had echt net weer een beetje motivatie om te leven maar dit is zo'n klap.
DuoPenotti schreef:Ja, klopt helaas. ja bijna of soms helemaal de helft van de maand migraine. Dus ook per jaar.
Maar dat is niet erg genoeg.....
Maar leef dan wel mee met de mensen die het nog vaker hebben...
En ik krijg het redelijk onderdrukt, nu dus ook. Voel nu wel pijn maar is te hebben. Denken gaat traag. De gordijnen zijn bijna dicht maar niet helemaal, dus ook te doen.
En buiten met zonnebril en pet ook. Al is inspanning weer niet te doen.
En dan weet ik ook dat er mensen zijn ondanks medicatie die echt in bed moeten liggen met de gordijnen potdicht.
Dus ja, probeer het maar te relativeren.
Tussen die dagen door kan ik gelukkig ook weer dingen waar een hoop andere weer van dromen
En soms rol ik van de ene aanval in de andere, maar meestal zit er weer even tussen.
En dan ben ik blij dat ik het nu heb en hoogstwaarschijnlijk van het weekend niet als mijn vriend ook vrij is.