Ben het met barmat eens, moet zenuwslopend zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Nou ik had hem niet laten vasthouden.
Dit mag de politie NIET!
mijn buurvrouw is notabene politie, en die heetf dit ook gelezen.
en dit is een belachelijke zaak, je kan zelfs nog aanklacht doen tégen de politie, want dit mag echt niet!
er is geen bewijsmateriaal namelijk..
Zal ik voor de grap ff zegge ? : ja die en die heetf mij misbruikt
reken maar dat ze niet bij je op de stoep staan/
ik hoop voor je dat je vriend echt niets gedaan heeft, ze mogen hem namelijk om deze reden niet vasthoude!
MeggieMea schreef:En trouwens ze mogen je net zolang vast houden zolang het onderzoekt loopt dat kan varieren van 2 dagen tot bijvoorbeeld 2 weken. Gewoon zonder meer kunnen ze dat, tot ze zeggen van de aangifte van degene die aangifte gedaan heeft slaper word door het overeenkomende gespreken van de gene die aan de kant van mijn vriend staan.
Georgette schreef:Pfff, wat zit je in een rotsituatie zeg! Ik hoop voor je dat je vriend onschuldig is. Is hij nog steeds op het politiebureau?
griebels schreef:Dat de OvJ bepaald of het nodig is om een persoon in deze zaak langer vast te houden dan 3 dagen. Politie moet dus steeds om verlenging vragen aan de OvJ om de 'verdachte' langer vast te houden...
katiavl schreef:griebels schreef:Dat de OvJ bepaald of het nodig is om een persoon in deze zaak langer vast te houden dan 3 dagen. Politie moet dus steeds om verlenging vragen aan de OvJ om de 'verdachte' langer vast te houden...
Ow dank je, ik vond voorkomen als een rechtbank situatie klinken
LadyElmira schreef:Ik had net niet in de gaten dat dit topic al aardig ver was, dus reageer nog een keer. Ik zou toch wel erg raar gaan denken als mijn vriend voor zoiets wordt verdacht. Kijk, ik ken hem door en door op dat gebied maar je weet het nooit toch? En dan nog zal die jongetje van 11 jaar een vreselijke leugenaar kunnen zijn, als jij een kind in huis neemt met seksuele problemen moet je daar wat aan doen, je moet hem niet zomaar laten gaan. Je zegt trouwens elke keer dat hij gaat zitten 'reppelen', maar heb je jezelf wel eens bedacht dat dit kind pas 11 jaar is? Al seksueel rare dingen deed op heel erg jonge leeftijd en dit totaal niet goed is? Waar haal jij het lef dan vandaan om boos te zijn op dit jongetje, die zeer duidelijk een heel groot probleem met zich meesleept. Wie weet, is hij vroeger meerdere malen misbruikt en herhaald dit zich nu bij hem. Dat gebeurd veel vaker (ook bij mijzelf), en ik vind het dan ook, ondanks ik je standpunt best een beetje kan begrijpen, erg vervelend voor dit jongetje.
JustBepr0ud schreef:Ja dat klopt, maar als het gedrag zo is, en dat die jongen dus eigenlijk al zo'n aandrang naar seks heeft, dan zou ik misschien wel gaan twijfelen of zo'n verhaal wel klopt.
En dat zou dan reden kunnen geven tot (eerder) vrijlaten van desbetreffende tot naderonderzoek?