ik kan niet meer ...(lang verhaal)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:08

Zoek een hobby. Probeel bijvoorbeeld een een yoga lesje ofzo. Dat werkt stressverminderend. Neem een keer een vakantie of ga eens naar zo'n kuroord.
Je zult zien dat dat wonderen doet

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:14

crossmonster schreef:
holly, ik kan me helemaal in jou vinden
ik ben ook te perfectionistisch... tenminste tegenover mezelf
me kamer is altijd een rommel Bloos maar werk en paarden moet gewoon perfect zijn ...
dat kan helemaal niet en dus stoot je je kop
ook mijn rug heb ik al twee maanden flink last van en ben ook al n aantal x bij de fysio geweest, maar het wil niet bepaald beteren Boos!
en idd is vriendlief dan de klos Scheve mond

ik zit nu al 5 weken ofzo thuis, maar ik merk geen cm verbetering.. en dat maakt het nog moeilijker
ik word steeds vaker depri , en ben nog steeds zo snel moe ...


Mijn hele huis is momenteel een rommel. Het zal me echt een worst wezen nu.
Maar idd die paardjes die moeten prima zijn. Ja hoor zometeen weer voeren, poetsen, draden checken, nakijken enz. Maar aan de andere kant vermaak ik me er prima mee en heb ik het daar lekker ontspannen.

Ik heb er nu 3 weken opzitten thuis en wil volgende week weer aan de slag. Niet omdat ik daar zo'n zin heb, maar omdat ik gewoon weer moet gaan werken. Heisa is wel dat dat wel weer spanningen meeneemt (niet het werk zelf)
Ach zo is het altijd wat he.

Misschien dat ik gelukkig mezelf heel goed begin te begrijpen waardoor ik optijd mezelf bij de oren kan pakken. Effe koest.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 18:24

ik wil van de ene kant wel weer gaan werken, maar van de andere kant niet, want ik kan het gewoon niet
nog tevaak heb ik last van dat zweverige gevoel in mijn hoofd,
t lijkt of ik constand eemn flinke kater heb
of een flinke bad trip...

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:29

Hoho, dat ik weer ga werken is omdat mijn rug dat toelaat. En dus mankeer ik in feite niks om niet te werken,
Dat is bij jou heel anders. Wat niet kan dat kan niet.
Bij mij is het inmiddels zo dat ik helemaal normaal functioneer (klinkt ook raar zeg) en spanningen zijn maar gewoon spanninkjes. Maar het is ooit wel eens anders geweest.
Toen kon ik ook niet werken omdat ik ook echt niet meer wist wat links of rechts was of uberhaupt nog fatsoenlijk kon nadenken.(ik was toen 20/21)
Ik heb toen heel wat drastische beslissingen moeten maken om mezelf weer erboven op te helpen. Het gaat dus nu goed alleen kan ik me niet goed ontspannen en is dat iets wat nog niet weg is.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 18:32

naar is het dat je jezelf niet meer in de hand hebt he?

ik ben te lang doorgegaan, op een gegeven moment wist ik ook niet meer wat links en rechts was, en terwijl ik reed vroeg ik me opeens af waar ik naartoe aan het rijden was... en kon ik mijn ogen niet goed op de weg houden omdat ik steeds dubbel ging zien ...
en autorijden gaat nog steeds kalote....
daar baal ik zo van !
ik voel me incompetent of hoe je dat ook schrijft...

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:38

Ik had ook last van zogenaamde 'brainerrors', althans zo noemde ik ze.
En nu nog heb ik daar met sommige dingen last van.
Ik was heel goed in hoofdrekenen, wiskundige problemen etc (was software programmeur dus dat soort kwaliteiten warne ook relevant).
Nu kan ik het echt niet meer, laatst nog moeten hoofdrekenen met de boekhouding van de wijkboerderij, ik heb wel 30 pogingen in mijn hoofd gedaan de bedragen op te tellen, tot ik gelukkig zei van ho, dit kan ik niet, niet zonder rekenmachine.
Voorheen had ik er echt mijn hand niet voor omgedraaid.

Mijn geheugen komt nu wel weer een beetje terug, kan weer afspraken onthouden Lachen

Esther

Berichten: 4149
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:50

We kunnen wel een boktpraatgroepje oprichten zoveel mensen die ik zie die ook burn out klachten hebben.
Bij mij wil het ook nog niet opknappen, ben nu wel nog meer terug gegaan in werken. Ik kan het nog niet om mijn werk helemaal los te laten, komt nu dus wel bij stukjes en beetjes. Volgens de maatschappelijk werkster maak ik het me hier wel weer extra moeilijk mee, maar ja ik ben nu eenmaal niet makkelijk voor mezelf, ben zo bang dat ik in zo'n diep dal kom als ik helemaal thuis kom te zitten. Dit omdat ik de energie niet heb om dingen te gaan ondernemen, dan zit je daar de hele dag achter de geraniums..

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 19:04

hey es
ja idd, we kunnen een burnoutboktpraat groepje oprichten !!
oftewel b.o.b.praat

ik denk dat veel mensen er liever ook niet oprn voor uitkomen, logisch want je vind dat je gefaalt hebt, en dat is niet iets op trots op te zijn

brain errors, das idd een goeie !

he, ik ga nu net even achter de pc zitten en bel even iemand op... trip trip trip , hoor ik de kat aanhollen, hoppa bij me op schoot, mijn ouders zitten ook boven maar nee hoor meneer is mijn kat en gaat mooi bij mij liggen

dat zijn toch wel de lichtpuntjes in deze donkere dagen voor mij ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:26

Brain error, hihi, ik noem dat wel eens system error en in ernstige gevallen een general system error, syntax error als je even niet uit je woorden kan komen *LOL*.

Morrie

Berichten: 22345
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:44

brain error *whahaha* *deuk* die ga ik onthouden Clown

Ik heb regelmatig een fatal error, op de pc dan Tong uitsteken

Onze systeembeheerder heet Erol, als er een pc crasht, melden we altijd een fatal erol Schijnheilig

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 11:09

Je zegt dat je nu 5 weken thuis zit en geen verbetering ziet. Ik vind dat je de tijd moet nemen om lichamelijk en geestelijk te herstellen en niet te overhaast moet gaan denken.
Dit kan niet zomaar in 5 weken over zijn...
Dat heeft echt tijd nodig denk ik.
Sterkte Ach gut

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 14:10

maar ik wil zo graag weer wat doen, ik vind het zo erg dat ik niet kan werken
ik werk bij een relatief klein bedrijf, waarbij ik het heel erg goed kan vinden met collega's en bazen
en dat maakt t zo moeilijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:09

Burn out is een lastige iets voor ongeduldige typjes Knipoog. Het gaat je echt meer tijd kosten en het is niet handig als je je daar schuldig over gaat voelen. De komende paar maanden krijg je de wind echt nog niet in de rug hoor, daarna wel, heus Knipoog.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 19:26

Verdrietig en bedankt lovely Knipoog

ik zit misschien nog teveel in de ontkenningsfase... ik weet wel dat ik het heb , maar ik WIL het niet en wil me er ook nog niet echt aan toegeven, alhoewel mijn lage energiepeil ook de leuke dingen erg belemmerd... Scheve mond

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 19:47

voor degene die mijn topic hebben gevolgt
(nogmaals mijn dank voor alle steun OK dan! )

er is nu een praatgroepje op bokt, voor mensen die psychisch even niet zo lekker in elkaar zitten ... Knipoog

veel steun aan elkaar, je kunt er dag en nacht je verhaal kwijt!

[HK] praatgroepje voor mensen met een B.O.

Knipoog

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:21

Op dat ene topic wat aangegeven staat, kan ik niet antwoorden.. hoe kan dat? (gebruikers met speciale toegangscode of zoiets..)

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:33

Je moet je aanmelden voor de HK, daarvoor moet je minimaal 50 paardenposts hebben. Lees de sticky in HK maar Knipoog

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:57

Justy schreef:
Je moet je aanmelden voor de HK, daarvoor moet je minimaal 50 paardenposts hebben. Lees de sticky in HK maar Knipoog


Aha.. thanks!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:56

ik ken je niet irl,maar je komt altijd over als een taai wijf!!
en die komt wel weer terug!!!!!
neem de tijd,en rust goed uit,vaak moet je door een diep dal,om de top weer te bereiken!!!! hou je taai

Lianne007

Berichten: 2898
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 11:15

ik heb ook sinds een tijdje last van een mindere periode,ik ben kira forte gaan gebruiken,homeopatische tabletten,voor de gemoedsweerstand enzo.
Deze zijn sterk en de vrouw van de drogist zei dat je je na een weekje al iets fleuriger kon beginnen te voelen.
Ik ben ermee begonnen,en ik merk het al wat,ik heb niet meer van die extreme "humeurs veranderingen" en maak me niet meteen overal meer zorgen om.

ik hoop dat je je gauw weer goed zult voelen,neem de tijd!

Gr. lianne

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:35

Dit topic is ondertussen wel al een paar maanden oud...

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:38