_xManadisx_ schreef:Toiletpapier hamsteren, als ik iets heb geleerd van de coronapandemie is dat het wel
Wat dacht je van de Plus 2 weken geleden?! Geen corona, wél 6 rollen Page toiletpapier voor €1, dat werd een complete chaos!
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
huppelz schreef:M_D_H schreef:
Met geld is overal een ingang te vinden : behalve naar God, dat zul je zelf moeten doen
Als wij niet bij mijn oom in Fuerteventura terecht kunnen, of als het daar al mis is, dan heeft mijn vader een back-up plan liggen voor de VS (al weet ik niet of dat zoveel veiliger is) daar heeft hij een x aantal bevriende zakenrelaties zitten waarmee hij dit onderwerp toevallig al heeft besproken toen Rusland de Krim binnen viel. Zij nemen ons dan op en staan garant voor de kosten die dan gemaakt worden.
Ding is: bij El Shaddai ministries (New York) is aangekondigd dat men in het voorjaar een oorlog met Iran verwacht en dat het heftig zal worden.
Daarnaast vertelde de voorganger een verhaal over zonsverduisteringen (?) en een verhaal over de driehoek Texas- Houston en San Antonio waar het grootste kinderhandelnetwerk zit van de VS.
De voorganger vertelde dat God daar wrs dit jaar ellende zal brengen. Net zoals in een gebied dat zichzelf Little Egypt noemt.
Weet niet waar jullie precies heen willen, maar ik zou een plan B maken als ik jullie was
cinniz123 schreef:De kelder inkruipen en er omkomen van de honger omdat het huis in is gestort en het luik niet meer open gaat…..ownee ik heb geen kelder dus dan ga ik alle mensen die voorraad hebben plunderen
Kortom ik ben de sjaak maar dat komt ook omdat ik denk dat je je er gewoon niet op kunt voorbereiden mits je een flinke tuin met een bunker hebt liggen.
Denk als er honger heerst je voor iedereen op je hoede moet zijn met je voorraadje eten en wat dat betreft is 220volt op je omheining zetten denk ik nog de beste zet
verootjoo schreef:Ja dat kan toch gewoon als je je auto aanzet?
Maar je kan ook op je telefoon lezen/luisteren denk ik?
Ik lees hier wel veel mensen met een enorme voorraad wij hebben eten voor komende week maar dan houdt het wel op.
Houden jullie echt rekening met een oorlog dat jullie voor maandenlang voorraad hebben?
verootjoo schreef:Ja dat kan toch gewoon als je je auto aanzet?
Maar je kan ook op je telefoon lezen/luisteren denk ik?
Ik lees hier wel veel mensen met een enorme voorraad wij hebben eten voor komende week maar dan houdt het wel op.
Houden jullie echt rekening met een oorlog dat jullie voor maandenlang voorraad hebben?