2 schoonzussen zwanger....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66270
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:12

ik kom iedere dag langs de Mac (is precies de afslag die ik hebben moet) maar ik kom er toch maar weinig Ziek

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 00:12

Lielle schreef:
[We gaan zo trouwens wel vreselijk off-topic. Desiree, heb je wel leuke schoonzussen?
[/quote]

Ja dat wel, absoluut! MAar vrouwen VOOR kinderen en vrouwen erNA, dat kan een wereld van verschil zijn he. Vooral mijn ene schoonzus komt uit een beetje een behouden omgeving, je weet wel, bij feestje mannen en vrouwen apart, alle vrouwen trouwen en krijgen kinderen, het gaat ook alleen maar over kinderen....
Zo is ze nu niet. MAar ik ben bang dat ze wel zo wordt. MAar zoals iemand al eerder zei, misschien maak ik me wel druk om niks. Misschien dat het mee valt.

Lielle

Berichten: 66270
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:13

Ik kan je uit ervaring vertellen dat het echt reuze mee kan vallen! Dus houd moed Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 00:15

Ik houd moed! Je maintiendrai!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:15

Lielle schreef:
ik kom iedere dag langs de Mac (is precies de afslag die ik hebben moet) maar ik kom er toch maar weinig Ziek


Ja ik ook, na college, maar eigenlijk altijd binnen de risicotijd, dus ik durf het nooit aan om naar binnen te gaan....

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:16

Tja als vrouwen eenmaal kinderen hebben gaan ze het alleen maat daar over hebben. Was laatst op een feestje van het werk van mijn vriend. Noude dames hadden het over kinderfeestjes organiseren en de heren over vrachtwagens?? Tja daar zit je dan met je hele 21 jaar en je kan nergens over meepraten. Later toch maar bij de heren gevraagd hoe dat nou precies werkte met dat asfalteren Haha!

Ik denk wel dat ik later kinderen zou willen maar moet er nu absoluut nog niet aandenken.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 00:16

je loopt dus altijd smachtend voorbij? HAHAHAHAHA! ik zie het al helemaal voor me!

Lielle

Berichten: 66270
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:16

Desiree schreef:
Ik houd moed! Je maintiendrai!

of Luctor et Emergo ik worstel en kom boven

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:17

Desiree schreef:
je loopt dus altijd smachtend voorbij? HAHAHAHAHA! ik zie het al helemaal voor me!


Jij hebt altijd wel leedvermaak om mij he? Tong uitsteken

En nee ik loop niet, ik trap nog even harder op het gas Haha! .

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 00:19

SAKKIA"]
Tja als vrouwen eenmaal kinderen hebben gaan ze het alleen maat daar over hebben. Was laatst op een feestje van het werk van mijn vriend. Noude dames hadden het over kinderfeestjes organiseren en de heren over vrachtwagens?? Tja daar zit je dan met je hele 21 jaar en je kan nergens over meepraten. Later toch maar bij de heren gevraagd hoe dat nou precies werkte met dat asfalteren Haha!
[/quote]

als ik merk dat het in het vervolg er zo aan toe zal gaan, zal ik demonstratief een paardenblaadje meenemen om te lezen. ofwel:
[quote="Lielle schreef:
of Luctor et Emergo
ik worstel en kom boven


Lielle

Berichten: 66270
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:20

Desiree"]
[quote="SAKKIA"]Tja als vrouwen eenmaal kinderen hebben gaan ze het alleen maat daar over hebben. Was laatst op een feestje van het werk van mijn vriend. Noude dames hadden het over kinderfeestjes organiseren en de heren over vrachtwagens?? Tja daar zit je dan met je hele 21 jaar en je kan nergens over meepraten. Later toch maar bij de heren gevraagd hoe dat nou precies werkte met dat asfalteren Haha!
[/quote]

als ik merk dat het in het vervolg er zo aan toe zal gaan, zal ik demonstratief een paardenblaadje meenemen om te lezen. ofwel:
[quote="Lielle schreef:
of Luctor et Emergo
ik worstel en kom boven

[/quote]
de penny Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:21

*LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 00:22

dan snappen ze wel meteen waarom ik geen kinderen wil: ben zelf nog een kind. MAar eh, dan is stefan wel pedo....

Lielle

Berichten: 66270
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:23

geef je hem de Ouders van Nu Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 00:25

Zal ie blij mee zijn! Hij dacht nog wel geen kinderen te willen en te krijgen....

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 06:59

Grrrrr, als je het over de duvel hebt Boos!

We zaten net vanavond met onze ouders en schoonouders aan de eettafel, en jawel hoor, er moest weer eens een kindgerichte opmerking geplaatst worden. M'n vader vond het nodig om eens te bespreken hoe onze kinderen er later uit zouden gaan zien. Ik zei dat ie maar moest gaan zeuren bij een van z'n andere kinderen om een kleinkind. Mijn schoonmoeder meteen: "Oh neee, waarom wil je geen kinderen?" Tjesus alsof de wereld vergaat!

Maar weet je wat het is, eigenlijk ben ik een heel zorgzaam type en als het puntje bij paaltje komt, zal ik waarschijnlijk een hele goede moeder zijn die zielsveel van haar kinderen houdt. Kinderen zijn ook gek op mij, (vraag me niet waarom) en ik werk al jaren met kinderen.
Maar als mensen er zo om gaan zeuren, ben ik geneigd om ze gewoon maar helemaal niet meer te krijgen, zelfs als ik ze wel gewild had. Hadden ze maar niet zo moeten zeuren. Het maakt me gewoon kwaad en ik ga altijd meteen in de verdediging. Mensen die geen kinderen willen, begrijpen wel dat andere het wel willen. Maar andersom lijkt het niet op te gaan en dat maakt me kwaad.

Overigens kan een kinderwens ook veranderen door de persoon waar je je leven mee deelt. Vroeger moest ik er absoluut niet aan denken om ooit kids te krijgen, maar nu ik samen ben met de meest geweldige persoon denk ik er al een beetje anders over.

Mijn vriend snapt precies hoe het werkt, alhoewel hij wel graag kinderen wilt, begrijpt hij heel goed dat kinderen een leven niet compleet maken. Een leven is al compleet, kinderen zijn alleen maar een "add-on" voor mensen die dat graag willen. Als ik later besluit ze toch niet te willen, zullen we even gelukkig zijn. Maar hij heeft wel gezegd dat als ik ze later wil en hij niet, hij het toch doet voor mij. Perfecte vent he! Maar goed, tot die tijd wil ik er helemaal niet aan denken, word al kriegel bij de gedachte mijn strakke buikie kwijt te zijn Haha! Ben nog veel te jong om me hier druk om te maken.

petraaken

Berichten: 44240
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:46

Percy schreef:
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat te horen heb gekregen toen ik zwanger was van de eerste. "Nu ga je het paard natuurlijk wel verkopen want daar heb je geen geld en tijd meer voor met een kind".
Als ik dan zei dat ik absoluut niet van plan was om mijn paard op te geven werd ik behoorlijk vreemd aangekeken waarop meestal de opmerking volgde dat ik wel van gedachten zou veranderen als de baby er eenmaal was.

Ik ben inderdaad van gedachten veranderd en heb er zo gauw het mogelijk was een pony voor de kinderen bij gekocht Haha!



hihi, dat is een goeie. ken toch aardig mensen die EN kinderen EN paarden hebben. Zelfs wedstrijden zijn blijven rijden na de nodige rust genomen te hebben. Het maar mooi als al die topamazones zouden stoppen met rijden als ze kinderen willen hebben.

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:59

oh wat een geweldig topic is dit! Lekker je hart luchten bij mensen die er net zo over denken!

Gisteren ook weer wat hoor. Ik ging na het avondeten naar de supermarkt, ik werk heel de dag dus dat is de enige tijd waarop ik kan gaan. Het was half 8.
Loopt er een gezin met 2 krijsende, gillende, zeurende kinderen rond. Stoom uit je oren
En die kinderen waren echt nog heel klein, ik denk 5 en 7 ongeveer.
Moeten die verdorie niet allang op bed liggen?
Toen ik die leeftijd had lag ik om 7 uur op bed hoor!

Je kan niet eens meer even rustig je boodschappen doen s'avonds.
Ik zei nog tegen het kassameisje dat ze een kindervrije avonden moeten houden voor de mensen die er gek van worden. Haha!
Ze was het nog met me eens ook haha.
Als dat ooit nog eens gebeurd hang ik de vlag uit.

petraaken

Berichten: 44240
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:01

Relly schreef:
oh wat een geweldig topic is dit! Lekker je hart luchten bij mensen die er net zo over denken!

Gisteren ook weer wat hoor. Ik ging na het avondeten naar de supermarkt, ik werk heel de dag dus dat is de enige tijd waarop ik kan gaan. Het was half 8.
Loopt er een gezin met 2 krijsende, gillende, zeurende kinderen rond. Stoom uit je oren
En die kinderen waren echt nog heel klein, ik denk 5 en 7 ongeveer.
Moeten die verdorie niet allang op bed liggen?
Toen ik die leeftijd had lag ik om 7 uur op bed hoor!

Je kan niet eens meer even rustig je boodschappen doen s'avonds.
Ik zei nog tegen het kassameisje dat ze een kindervrije avonden moeten houden voor de mensen die er gek van worden. Haha!
Ze was het nog met me eens ook haha.
Als dat ooit nog eens gebeurd hang ik de vlag uit.


Ik denk dat veel van die zeurende kinderen gewoon niet opgevoed worden. Wanneer ik teveel zeurde in de winkel kreeg ik een draai om de oren van mijn moeder.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 10:07

Pril"]
Grrrrr, als je het over de duvel hebt Boos!

We zaten net vanavond met onze ouders en schoonouders aan de eettafel, en jawel hoor, er moest weer eens een kindgerichte opmerking geplaatst worden. M'n vader vond het nodig om eens te bespreken hoe onze kinderen er later uit zouden gaan zien. Ik zei dat ie maar moest gaan zeuren bij een van z'n andere kinderen om een kleinkind. Mijn schoonmoeder meteen: "Oh neee, waarom wil je geen kinderen?" Tjesus alsof de wereld vergaat!

Maar weet je wat het is, eigenlijk ben ik een heel zorgzaam type en als het puntje bij paaltje komt, zal ik waarschijnlijk een hele goede moeder zijn die zielsveel van haar kinderen houdt. Kinderen zijn ook gek op mij, (vraag me niet waarom) en ik werk al jaren met kinderen.
Maar als mensen er zo om gaan zeuren, ben ik geneigd om ze gewoon maar helemaal niet meer te krijgen, zelfs als ik ze wel gewild had. Hadden ze maar niet zo moeten zeuren. Het maakt me gewoon kwaad en ik ga altijd meteen in de verdediging. Mensen die geen kinderen willen, begrijpen wel dat andere het wel willen. Maar andersom lijkt het niet op te gaan en dat maakt me kwaad.

Overigens kan een kinderwens ook veranderen door de persoon waar je je leven mee deelt. Vroeger moest ik er absoluut niet aan denken om ooit kids te krijgen, maar nu ik samen ben met de meest geweldige persoon denk ik er al een beetje anders over.

Mijn vriend snapt precies hoe het werkt, alhoewel hij wel graag kinderen wilt, begrijpt hij heel goed dat kinderen een leven niet compleet maken. Een leven is al compleet, kinderen zijn alleen maar een "add-on" voor mensen die dat graag willen. Als ik later besluit ze toch niet te willen, zullen we even gelukkig zijn. Maar hij heeft wel gezegd dat als ik ze later wil en hij niet, hij het toch doet voor mij. Perfecte vent he! Maar goed, tot die tijd wil ik er helemaal niet aan denken, word al kriegel bij de gedachte mijn strakke buikie kwijt te zijn Haha! Ben nog veel te jong om me hier druk om te maken.
[/quote]
Een strakke buik heb ik nu al niet, wat dat betreft kan het volgens mij ook niet erger worden..... Nee, dat zijn dingen waar ik me niet druk over maak. En mijn zorg voor mijn dieren in ogenschouw nemende, geloof ik dat ik ook wel een goede moeder zou zijn hoor, absoluut. MAar ik heb er gewoon geen behoefte aan. Dat is het.

[quote="petraaken schreef:

Ik denk dat veel van die zeurende kinderen gewoon niet opgevoed worden. Wanneer ik teveel zeurde in de winkel kreeg ik een draai om de oren van mijn moeder.

Is absoluut waar! Maar daar geven ouders niets om. het stoort hen niet. En het komt niet op in hun botte hersens hoe vreselijk het is voor anderen om dat geetter van hun koters te ervraren. Dergelijk gedrag in een winkel is eigenlijk meer dan onfatsoenlijk, het is heel vervelend voor het personeel en voor andere klanten. Zelf ga ik dan altijd graag op de loop, maar ja, op het moment dat je er werkt gaat dat natuurlijk niet.

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:24

Desiree schreef:
Zelf ga ik dan altijd graag op de loop, maar ja, op het moment dat je er werkt gaat dat natuurlijk niet.


Ik ga ook nooit meer in een winkel werken! Wat een drama was dat zeg.
( heb er nog trauma's van Knipoog )

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:28

kinderen in winkels.... Scheve mond

ik werk in een supermarkt, daar waren van de week 2 jongetjes van een jaar of 7/8 tikkertje aan het doen, botsten tegen klanten aan en tenslotte tegen mij, ik zei er wat van(tsja als hun ouders dat niet doen, moet er toch iemand dat doen he Schijnheilig )

nog geen 5 min daarna zie ik ze rennen over de wijnafdeling....1 vliegt er bijna uit de bocht en pakt een stuk van het schap van de rode wijn vast, t ging nog net goed, maar als er zo'n fles kapot gaat zitten wij met een mooie vlek in de vloer die er amper uitgaat

dus ik pakte hem bij zn kraag vast, zn vriendje/broertje/neefje? rende door, dus ik zei hem nog 1x dat het geen speeltuin was en als ie wilde rennen dat maar fijn buiten in de sneeuw ging doen
ventje was stil en liep rustig door, staat er ineens een vrouw voor me die vraagt of ik wel goed bij mn hoofd ben, haar kind zo bang maken!
ik vraag of zij wel goed bij haar hoofd is om haar kind zo door de winkel te laten rennen(baas was er die dag niet dus ze kon toch bij niemand klagen over mijn grote mond Tong uitsteken )

echt zo asociaal!
dat hoefde ik vroeger echt niet in mn hoofd te halen, kreeg ik echt en draai om mn oren! net zoals dat eeuwige gebedel om stukjes brood/kaas/vlees

want o er zal toch eens geen schaaltje met kaasblokjes staan, ze lopen zo je afdeling op om te zeggen dat ze een kaasje willen, en alsjeblieft en dank je wel kennen ze niet hoor

maar er zijn ook uitzonderingen, ik was een tijdje terug de zuivel aan t bijvullen, komt er een meisje aan dat de dag ervoor 4 was geworden, met een rose K3 tasje, had ze voor dr verjaardag gehad en ze moest een pak yoghurt hebben en nog een klein toetje, dus ik haar helpen want t was wel erg zwaar, kon ze dr tasje niet meer dragen, of ik daar dan even op wilde letten, tuurlijk wil ik wel hoor
kotm ze terug, tasje op halen, zegt ze heel lief dank je wel en evenlater staa ze naast me, ja ik kom nog even hier bij jou staan, mama staat weer te kletsen
en daarna zegt ze tegen mij, toen stond dr moeder er vlakbij, denk je dat mama iets vergeet?ik denk het wel hoor
en zegt ze tegen dr moeder, mam vergeet je iets
o vast wel zegt die moeder
nou zegt ze, kijk dan nog maar eens op je lijstje!
echt geweldig dat meisje! met een stalen gezicht maakt ze de meest bijdehandte opmerkingen!
zij komt vaak in de winkel, is zo bijdehand, praat echt hele zinnen van dr moeder na

laatst ook, toen was dr broer jarig geweest, en de dag erna kwam ze yoghurt halen, ik was weer bij de zuivel aan't werk, ja zegt ze, we eten niet iedere dag chocoladepudding, t is niet iedere dag feest hoor, en dan zo serieus er bij kijken!

maargoed, dat is een uitzondering, en ze heeft een 'strenge' moeder, zeuren mag niet en nee is nee.

maar die rennende jongetjes tussen de wijn Lips are sealed en dan nog een boze moeder als je er wat van zegt....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 10:31

Boze moeders moeten eens proberen hun bek tegen mij open te doen. Hahaha, dan hebben ze aan mij een goeie! Als ik me erger aan hun kinderen, dan zullen ze dat te weten komen hoor!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:38

tsja de klant is koning he

behalve op dagen dat de baas er niet is Schijnheilig

laat die nou net een weekje op wintersport zijn geweest, en dat tijdens een schoolvakantie, dus al die kinderen die nu in de winkel waren, nog veeeeeel meer dan normaal, hebben goed geweten dat de winkel geen speeltuin is Tong uitsteken

ik heb een hekel aan irritante kinderen in de winkel die lopen te rennen en gillen, en ik zeg er dus ook wat van.
ach ja, die paar kinderen die lief en rustig zijn, of die je zelfs komen helpen(ja die zijn er ook Lachen ) maken dat wel weer goed, maar als er van die baby's echt hysterisch aan tschreeuwen zijn, moet ik altijd ineens 'naar de wc' zodat ik t niet hoef te horen...
en verder, alles onder de 18 dat een grote mond tegen mij heeft krijgt een grote mond terug
daarboven niet, want die geven meestal toch geen grote mond meer, of weten de baas te vinden om te gaan klagen.

er zit een middelbare school vlak naast de winkel, die komen dus in de pauze's massaal broodjes etc kopen, echt een slagveld is het als die wegzijn, daar zeg ik dus ook wat van, eerst kreeg ik een grote mond terug, maar nu zijn ze voortaan allemaal erg netjes Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 10:42

Renske20 schreef:
tsja de klant is koning he
)

Daar heeft ie zich dan ook naar te gedragen! (lees NIET MISdragen)