Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pluisje88

Berichten: 8171
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:06

MarlindeRooz schreef:
Snap ik wel, als je een wappie treft die ook niet wil testen is het best lastig om spontaan uit eten te gaan of wat te doen. En ik wilde nooit thuis afspreken en in een cafe ofzo kan niet zonder QR.


Ik ben zo’n wappie. Heb nog een qr tot april en dan verloopt hij. Ik ben principieel tegen testen voor toegang dus ik kom gewoon nergens waar dat moet. Ik heb een jaar een qr code maar buiten voor de sportschool omdat ik daar toch wel graag heen wil, heb ik hem niet gebruikt. Ik sta gewoon niet achter dit beleid en weiger hieraan mee te doen. Enkel voor een bruiloft of begrafenis zou ik een uitzondering maken. De rest vind ik dat ik makkelijk zonder kan.

Voor iemand die pro maatregelen is en die wel gewoon uit eten of naar de bios wil is dat niet tof. Ik maak deze keuze bewust en voor mezelf dus dat een ander daar niet achter staat kan ik helemaal begrijpen. dus dan is het handiger om het vooraf te vermelden. Er is al genoeg tweedeling en haar over en weer. Ik wil daar niet aan meedoen. Mocht een ander dat wel willen vind ik dat prima, maar zo heb je daar dan in ieder geval geen discussie over.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:24

En ik denk dan alleen maar pff doe niet zo moeilijk, go with the flow.. Dus voor mij zou dat geen match zijn. Ik wil gewoon spontaan dingen kunnen ondernemen.

Winged

Berichten: 33099
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:31

Over redenen om wel/niet te vaccineren lopen volgens mij al genoeg topics :))

Hier ook wat droogstand in aanbod en gesprekken. Denk dat niemand een spontane valentijn wil :+

MyWishMax

Berichten: 25582
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:32

En ik zou wel graag iemand willen die het in ieder geval serieus neemt en begrip heeft dat sommige mensen liever voorzichtig doen ivm kwetsbaren. Maar dat viel me afgelopen jaren ook erg tegen.

Ik ben maar eens aan het kijken welke foto's ik ga gebruiken. Alleen mijn favoriete foto is een bikini foto :') doen we maar niet haha

hagelslag
Berichten: 9277
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:33

Ik tinder momenteel ff niet... Heb een beetje wat anders aan mn kop.

Maar wappie-tinder wil ik wel graag wat over zeggen.

Ik ben geen voor geen tegen.
Vind t gewoon allemaal stront irritant. Maar als je mij in mijn waarde laat, laat ik jou in je waarde...

Alleen had ik dus vorige jaar een match met een echt echt extreme wappie...
Maar die was gewoon verder ook niet goed bij z'n hoofd... Ook met betrekking tot andere dingen.
Maar als ik op zn profiel een aanwijzing voor wappie had gezien.
Had ik hem naar links gegooid

Lynnepinny

Berichten: 2711
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:34

BaileyMix schreef:
Mijn date was echt heel fijn :o Zachtaardige goedzak, zorgzaam, emotioneel ontwikkeld en capabel, rustig, krullen en een baardje <3 Meteen date twee afgesproken!

Wat leuk *\o/* klinkt helemaal top ja, haha.

ReadTheRulez
Berichten: 1431
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:37

Ik ben absoluut geen "wappie" maar heb wel mijn eigen keus gemaakt.

Ik vind het gewoon jammer dat tinder dit zo op de voorgrond gooit.
Ben wat dat betreft de laatste tijd sowieso niet echt fan meer van de app

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:38

Winged schreef:
Over redenen om wel/niet te vaccineren lopen volgens mij al genoeg topics :))

Hier ook wat droogstand in aanbod en gesprekken. Denk dat niemand een spontane valentijn wil :+


Het gaat hier niet om die redenen, maar of je ermee kunt matchen/daten of niet. Is momenteel best wel essentieel namelijk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:40

ReadTheRulez schreef:
Ik ben absoluut geen "wappie" maar heb wel mijn eigen keus gemaakt.

Ik vind het gewoon jammer dat tinder dit zo op de voorgrond gooit.
Ben wat dat betreft de laatste tijd sowieso niet echt fan meer van de app


Je hoeft er toch niets mee te doen op de app? Negeer die optie gewoon.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:51

Heerlijk baileymix! Dat zijn de betere dates.

Bij mij staat het daten al 1,5 jaar op een laag pitje. Nou vertelde ik hier al zo'n maand of 2 geleden dat mijn ex het toch weer helemaal zag zitten, dat heb ik afgekapt. Maar daarna nog 3! andere ex-dates die toch opeens na 1,5 jaar weer toenadering zochten. Ik denk dat de apps ook momenteel de heren weinig oplevert :')

pluisje88

Berichten: 8171
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:51

Relaxed schreef:
Winged schreef:
Over redenen om wel/niet te vaccineren lopen volgens mij al genoeg topics :))

Hier ook wat droogstand in aanbod en gesprekken. Denk dat niemand een spontane valentijn wil :+


Het gaat hier niet om die redenen, maar of je ermee kunt matchen/daten of niet. Is momenteel best wel essentieel namelijk ;)


Absoluut heel essentieel heb ik gemerkt.
Ik zie bij mij nog steeds deze optie niet voorbij komen. Wat gek…

ReadTheRulez
Berichten: 1431
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:54

Absoluut heel essentieel heb ik gemerkt.
Ik zie bij mij nog steeds deze optie niet voorbij komen. Wat gek…[/quote]


Staat er bij je gesprekken een bericht van tinder zelf?

pluisje88

Berichten: 8171
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 10:55

ReadTheRulez schreef:
Absoluut heel essentieel heb ik gemerkt.
Ik zie bij mij nog steeds deze optie niet voorbij komen. Wat gek…



Staat er bij je gesprekken een bericht van tinder zelf?[/quote]

Nee ook niet

Edit: oh wacht gevonden! Hij staat in de tegels bovenin. Je kunt alleen aangeven gevaccineerd of ik ga me vaccineren. Niet ongevaccineerd. Als je zelf niet gevaccineerd bent moet je dus de sticker weergeven op mijn profiel uitzetten. Kan ik dan wel de stickers van anderen zien?

pluisje88

Berichten: 8171
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 11:11


capopjekop

Berichten: 30714
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 11:48

Ik heb niks met mensen die heel erg pro of anti zijn, maar wel met mensen die keuzes van andere mensen kunnen accepteren. Ik heb zelf 2 vaccinaties gehad, maar hoef niet op date met iemand die iemand bij voorbaat afwijst als ze niet gevaccineerd is. En visa versa.

Gisteren kwam ik er een tegen met de tekst gevaccineerd? Swipe links. Dat vind ik zo kortzichtig. En hij oogde ook klein, dik en kaal. Dan vraag ik me af why deze eis ook nog :')

Dat klinkt interessant pluisje.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 09-02-22 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Berichten: 25582
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 11:52

Ja, wat hij doet moet hij zelf weten, zolang er maar rekening gehouden wordt met mij :') dus niet belachelijk maken dat ik wel voorzichtig ben.

Zonnetje81
Berichten: 18770
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 12:04

Veel ongevaccineerden geven er niks om maar je hebt ook een groep die niet durft of andere redenen heeft maar zich wel netjes aan de regels houden. Je kan ook gevaccineerd zijn en toch hoog vd toren blazen. Het zegt veel maar niet alles.

Een wappie is iemand met extreme gedachtes/meningen. Niet pers ongevaccineerd voor mij.

F_Orumster

Berichten: 15343
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 12:11

hagelslag schreef:
Ik tinder momenteel ff niet... Heb een beetje wat anders aan mn kop.

Maar wappie-tinder wil ik wel graag wat over zeggen.

Ik ben geen voor geen tegen.
Vind t gewoon allemaal stront irritant. Maar als je mij in mijn waarde laat, laat ik jou in je waarde...


+1

Ik tinder zo nu en dan om te kijken of er nog wat doenbaars tussen zit, maar ik heb totaal geen zin in om er moeite in te steken en ben ook bang dat ze gelijk willen scharrelen. Daar heb ik helemaal geen zin in. Maar ik heb wel zin om te fietsen dus zodra ik me weer wat fitter voel en minder migraines heb ga ik mn slag maar eens slaan. :D

pluisje88

Berichten: 8171
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 12:15

Zonnetje81 schreef:
Veel ongevaccineerden geven er niks om maar je hebt ook een groep die niet durft of andere redenen heeft maar zich wel netjes aan de regels houden. Je kan ook gevaccineerd zijn en toch hoog vd toren blazen. Het zegt veel maar niet alles.

Een wappie is iemand met extreme gedachtes/meningen. Niet pers ongevaccineerd voor mij.


Ik ben inderdaad ongevaccineerd en vind mezelf geen wappie. Ik kom amper bij mensen in de buurt (werk thuis en paarden staan op een privé plek waar ik de enige pensionklant ben). Ik doe niet mee aan de qr samenleving dus uit eten of bioscoop ed doe ik ook niet. Ik vind dat ik me behoorlijk aan de regels houd en zie niet in waarom ik een gevaar zou moeten zijn voor anderen.

Ik laat mensen in hun waarde die wel gevaccineerd zijn. Echter merk ik wel dat bij een aantal gevaccineerden echt het beeld heerst dat je als je de keuze maakt niet te vaccineren dat je dan een gevaarlijke egoïst bent, melaats en besmettelijk. Want vaccineren doe je voor een ander…. Door in mijn profiel te zetten dat ik niet gevaccineerd ben geef ik daarmee de mensen die dat echt een no go vinden wel meteen de kans op een kruisje zonder dat er voor beide tijd verloren gaat of er een discussie ontstaat. Of mijn date wel of niet gevaccineerd is boeit me eigenlijk niet. Ieder z’n eigen keuze zolang mensen mijn keuze maar respecteren. Waar ik persoonlijk wel moeite mee heb is van die mensen die zeggen al moet ik 20 spuiten halen, als ik maar naar het café kan. Dat vind ik dan weer een beetje jammer. En dan gaat het bij mij niet om de spuit maar om de manier waarop je naar het leven kijkt en dat dat totaal niet bij mij gaat passen.

Vjestagirl

Berichten: 26678
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 17:26

capopjekop schreef:
Gisteren kwam ik er een tegen met de tekst gevaccineerd? Swipe links. Dat vind ik zo kortzichtig. En hij oogde ook klein, dik en kaal. Dan vraag ik me af why deze eis ook nog :')


Ik heb sowieso niets met mensen die mij gaan vertellen of ik naar rechts of naar links moet swipen. Na "swipe links als je..." komt vaak een eisenlijst van heb ik jou daar, terwijl zo'n bio helemaal niets zegt over de persoon zelf :P.

Dan hoeft het van mij ook al niet meer.

capopjekop

Berichten: 30714
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 17:36

Ik word daar ook wel recalcitrant van moet ik zeggen dus ik snap je. Swipe de kant op van je politieke voorkeur is er ook zo een brrr.

Vjestagirl

Berichten: 26678
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 17:42

Ik had er een poosje terug eentje die erin had staan "swipe links als je je huid niet hydrateert". Wtf zijn dat voor criteria?!

Winged

Berichten: 33099
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 17:49

Vjestagirl schreef:
Ik had er een poosje terug eentje die erin had staan "swipe links als je je huid niet hydrateert". Wtf zijn dat voor criteria?!

die wil een heel zacht huidje :))

@F_Orumster: wij zitten in dezelfde vijver te vissen :)) Huilen in deze omgeving :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 18:11

Winged schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik had er een poosje terug eentje die erin had staan "swipe links als je je huid niet hydrateert". Wtf zijn dat voor criteria?!

die wil een heel zacht huidje :))

@F_Orumster: wij zitten in dezelfde vijver te vissen :)) Huilen in deze omgeving :))


Welke leeftijden zitten jullie? Idd huilen :')

Vjestagirl

Berichten: 26678
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 18:14

Ik zit tussen de 27 en de 37 (en ik zit zelf ongeveer in het midden)

Heel af en toe doe ik een "goed voor mijn ego" en zet ik m'n leeftijden omlaag naar 21-25, om te zien welke lekkere hapjes er allemaal bijten :o :=