Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Ilindra"]
O.k jongens ik beken, het is mijn schuld
[quote="Ilindra schreef:Ben ik nu echt de enige die het ondingen vind.
Ik had een blauwe maar die heb ik vorige week via Bokt verkocht.
Ik krijg ze niet goed in de kamer getrokken en ze trekken steeds strak op de schoft.
Ook heb ik het idee dat de paarden er natter onder zijn ipv droger
ThePast03 schreef:Hij heeft alle reacties in dit topic gelezen en begrijpt nu dat het merendeel gewoon geniet van de prestaties van Anky en hem.
Oftewel excuses aan diegenen die zich aangesproken voelde en voor wie het absoluut niet bedoeld was!
ThePast03 schreef:Van het bericht in dit topic heeft hij zelf spijt dat hij het zo neergezet heeft. Hij heeft gereageerd in een opwelling die je waarschijnlijk alleen kunt begrijpen als je in zijn schoenen staat.
ThePast03 schreef:Van het bericht in dit topic heeft hij zelf spijt dat hij het zo neergezet heeft. Hij heeft gereageerd in een opwelling die je waarschijnlijk alleen kunt begrijpen als je in zijn schoenen staat.
Hij heeft alle reacties in dit topic gelezen en begrijpt nu dat het merendeel gewoon geniet van de prestaties van Anky en hem.
Oftewel excuses aan diegenen die zich aangesproken voelde en voor wie het absoluut niet bedoeld was!
runningkawa schreef:En kritiek zal er ook altijd wezen.
)
Lovely"]
[quote="ThePast03 schreef:Van het bericht in dit topic heeft hij zelf spijt dat hij het zo neergezet heeft. Hij heeft gereageerd in een opwelling die je waarschijnlijk alleen kunt begrijpen als je in zijn schoenen staat.
imker schreef:Het is een kleine moeite om zelf een account aan te maken en het komt gelijk een stuk geloofwaardiger over. Ik kan ook zeggen dat ik iedere dag met Anky of Edward of wie dan ook mail/praat.
ThePast03"]
[quote="imker schreef:Het is een kleine moeite om zelf een account aan te maken en het komt gelijk een stuk geloofwaardiger over. Ik kan ook zeggen dat ik iedere dag met Anky of Edward of wie dan ook mail/praat.
imker schreef:Als je mijn bericht even goed LEEST ipv meteen boos te op je toetsenbord te gaan rammen, zie je dat ik zeg:
Ik kan ook zeggen dat ik iedere dag met een bekend iemand mail/praat. Ik suggereer niet dat jij het uit je duim zuigt, maar het komt een stuk overtuigender over als hij ZELF een topic opent.
Citaat:Verder zal dit onze laatste reactie zijn op schrijvens op jullie website, het is echt te zielig voor woorden!
AnneOmie"]
[quote="manic"][quote="Menno schreef:Jullie bokken toch ook "na" werktijd?