onmogelijke liefde

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48418
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 14:11

Even over die opmerkingen dat de bokt-dames hier met liefde een ''indringster'' willen kielhalen :

Dat zal je gebeuren zeg , dat je als jonge vrouw zijnde goed met een man om kan gaan (niet meer wil van hem) , en die man hartstikke gek van je is.....

Zijn vriendin merkt dat aan hem.

Dan doe je niks , de ''schuld'' ligt bij de man , en dan komt z'n vriendin je even achterna.. Verward

Ik mag aannemen dat jullie het niet ZO bedoelen ?
(maar zo staat het er wel Tong uitsteken )

Overigens TG : volgens mij kan het zeker nog steeds prima zijn dat er echt niks aan de hand is hoor...het tegenovergestelde kan ook prima waar zijn , maar voorlopig vind ik het idee van een triootje ofzo nog NET een tikje gezocht....en is er gewoon niks aan de hand.

Maar iedereen hier KAN natuurlijk gelijk hebben , ik voel het idee ook wel een beetje hoor *LOL*

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:32

Sorry, maar ik lag even helemaal in een deuk bij jullie trio-opmerkingen Haha! .

Als ik jou was zou ik all contact verbreken, anders kom je nooit van die vlinders af. Denk vooral aan de kinderen, wat zou jij er van vinden als jou vader regelmatig met een meisje van 19 op zou trekken. Kinderen hebben volgens mij snel genoeg door dat dat meer is dan alleen gezellig kletsen voor jou (jullie) Dat geldt volgens mij net zo goed voor zijn vrouw.

Want ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik verliefd ben valt dat toch wel behoorlijk op *straal straal* en zeker als de persoon in kwestie in de buurt is *nog veel meer straal straal met rode kop er bij Tong uitsteken *
De kans dat er meer achter dat sms je zat lijkt mij dus behoorlijk groot (ligt onder tafel bij het idee hoe jou gezicht zal staan als ze daadwerkelijk een voorstel gaan doen voor trio *LOL* )

Kies voor jezelf, je komt namelijk vanzelf een leuke jongen tegen die wel helemaal voor jou zal gaan.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:02

Zoiets heb ik dus meegemaakt en ik heb gezworen het nooit meer te doen. Ik had ook een hele lieve vriendin die gehuwd was met twee kinden. Ik kon ook heel aardig opschieten met haar man. Na een jaartje werd ik ook smoorverliefd op hem. Het ging niet meer tussen zijn vrouw en hem en hij wilde scheiden. Tenminste dat was wat hij me vertelde. Ik was in mijn late tienerjaren, alleen en heel naief. We kregen dus een relatie en alles was zo geniepig. Dus niet echt leuk want ik vind toch dat een relatie een leuke relatie moet zijn en niet eentje dat de man sniekem in het huis moet komen. Uiteindelijk kwam het uit, de twee waren gescheiden en ik verloor mijn beste vriendin.
Advies? Doe het niet!!! Het zal je leven stukmaken. Na die tijd ben ik meerdere malen bedreigt door de familie. Het is niet de moeite waard om aan zoiets te beginnen.

troublegirl
Berichten: 103
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 08:46

Nou sneller dan verwacht nieuwe ontwikkelingen (en wat voor!)

Ik kreeg gisteren out of the blue zomaar een smsje van zijn vrouw:
vind jij P leuk? je vraagt steeds naar hem als ik zo je smsjes lees toe vertel es?

Nou mijn hart zat ongeveer in mijn keel! Ik vraag steeds naar hem? Nou dat was mij iig niet opgevallen hoor.
Dus ik terugsturen:
Vind ik P leuk??Grapjas!Just friends!don't worry, hoe kom je erbij?
krijg ik terug:
hey tis niet zo vreemd hoor hij wordt ws binnenkort vrijgezel wij hebben t hier wel besproken jij vertood wel apart gedrag en p ook even goeie vrienden hoor! x

Nou je begrijpt het al, nou hebben we de poppen aan het dansen.
Heb dus ook slecht geslapen vannacht Scheve mond
Daardoor wel veel tijd gehad om na te denken en ben tot het volgende besluit gekomen
Mocht blijken dat P mij idd ziet zitten en dat hij idd gaat scheiden dan wil ik nog steeds niets met hem
Laat hun aub eerst hun eigen zooi opruimen mbt de scheiding en de voogdij over de kids.
Pas veel later zou ik eventueel iets willen proberen, mocht dat nog zin hebben.
Ik heb overigens niet terug gesmst, was té van slag om een zinnig antwoordt te geven. Dit had ik dus echt nooit verwacht. En dit wil ik eigenlijk ook niet! Het komt te dichtbij nu.
Wat ik nu dus uit het smsje wel kan afleiden is dat het toch wel wederzijds was, en dat mijn gevoel dus toch gelijk had (of het al dan niet wederzijds zou zijn)
Zucht nou, nu is het dus echt een grote puinhoop, zo voelt het nu iig.
Hij en zijn vrouw weten het dus, mijn ouders hebben (hopelijk) nog steeds niets door. Zij weten ook niet van alle smsjes. (telefoontjes weten ze helemaal niet) dus dat scheelt misschien weer een klein beetje.
Hoe nu verder? Ik stuur niets terug nav dat laatste smsje, en pas als 1 van hun contact zoekt zien we wel verder. Poeh eerst even afkoelen geloof ik.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 09:08

Je kan beter gewoon helemaal niet reageren. Weet je nu voel je jezelf klote. dat is het toch niet waard. Het is wel een rare situatie zeg. Ik vind het een beetje eng. Misschien word je door hem wel gebruikt om haar jalours te maken ........ zomaar een idee hoor

pmarena

Berichten: 48418
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:13

pmarena schreef:
Het probleem is het 'm nu net dat je niet WEET hoe het in elkaar zit.

Is hij erg gek op je en is hij daarin gewoon eerlijk naar de vrouw toe en kunnen zij er samen wel een beetje om lachen ? (daarom ook in SMS-je dat hij het wel leuk zou vinden Haha! )

Linke soep dus dit al Scheve mond


Aha , die optie was het dus Clown

Wat ik nu gewoon voor indruk heb :

Hij is dus eerlijk naar de vrouw toe , zij is ook niet gek natuurlijk.
En nu is het ''iedereen'' dus wel duidelijk dat er wat tussen jullie broeit.

Vrouw laat weten dat ze er serieus over denkt hem binnenkort te verlaten.

Dus stuurt je een berichtje om dat te laten weten , als als je 'm wilt , hij wil jou ook wel en ik vind het prima (want straks ben ik toch weg).

En nu schrik je je dus rot , want hij was wel ERG leuk en lief en lekker om over te dromen , maar nu zou je hem dus ineens echt kunnen ''overnemen'' .

Da's idd wel heel erg dichtbij en ECHT ineens , het dromerige is er meteen vanaf Haha!

Goh wel spannend hoor , ben erg benieuwd naar de volgende ontwikkelingen , 't is net een boekje zo Knipoog

Maar....nu het dus ineens ''zou kunnen'' , heb je nu nog steeds het gevoel dat je hem zou graag willen (zonder puinhopen erbij) of is dat van de schrik ineens verdwenen ?

Want dat kan ook gauw gebeuren in zo'n situatie te ineens ''te snel'' gaat...

Oeioei wat een rommeltje zeg Ach gut

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:18

Ik zou inderdaad maar proberen niet te reageren en wat afstand te nemen. Als je dan (na een beetje afkoelen) nog steeds wat in hem ziet (en in de situatie, want onderschat dat niet!) kan je misschien afspreken dat hij je nog eens belt als hij door de scheiding, de voogdijzaken en het zoeken van een eigen huis heen is. Als hij z'n leven weer een beetje op een rijtje heeft dan is hij ook pas weer klaar voor een relatie, en misschien word het dan alsnog wel wat. Maar nu direct zou ik absoluut niet doen, als was het alleen al omdat het beeld kan ontstaan (met name naar de kinderen) dat jij de breuk hebt veroorzaakt. Dat is natuurlijk niet een begin waar jij als eventuele 'stiefmoeder' mee wil beginnen, als je dat uberhaupt al wil.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:22

mijn mening is liefde kent geen grenzen ik ken mensen in zo'n situatie en die zijn dolgelukkig met elkaar.
zoek uit wat je wilt en breng het ter sprake met hem.
dan kunnen jullie samen kijken wat jullie doen.
(het klinkt grof maar jij bent niet getrouwd dus kom uit voor je gevoelens en kijk waar het schip strand).
aat je niks wijs maken met allerlei dingen die je zou moeten doen vergeten enz want als je verliefd bent lukt het niet en als je er nu niks aan doet zal je altijd met een vraagteken blijven zitten.
succes

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:22

dat afstand nemen en vergeten is allemaal makkelijk gezegd wie zegt dat het niet kan!>!?!?!?!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 14:20

xxmelody, wat is er tegen om je niet onverantwoordelijk, egocentrisch, egoïstisch en als een kind ('ebbe 'ebbe 'ebbe !!!) te gedragen?

Citaat:
aat je niks wijs maken met allerlei dingen die je zou moeten doen vergeten enz want als je verliefd bent lukt het niet en als je er nu niks aan doet zal je altijd met een vraagteken blijven zitten.


Natuurlijk zijn er (veel) mensen zoals jij, maar of tg zich nou door zulke mensen moet laten leiden?
(Hebben we niet geleerd dat je niet elk snoepje of speeltje kunt krijgen dat je 'ebbe wilt?)
Uiteindelijk blijft dat haar eigen keuze.
En als zij haar eigen wiel wil uitvinden, dan is dat haar goed recht.
Maar wat tips en meningen van 'ervaringsdeskundigen' kunnen daar m.i. alleen maar bij helpen.

Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 10-08-03 14:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 14:27

xxxmelody schreef:
mijn mening is liefde kent geen grenzen


Liefde kent wel degelijk grenzen xxxmelody:
Alle gescheiden mensen hebben elkaar ooit zorg en trouw voor het leven beloofd...

Citaat:
ik ken mensen in zo'n situatie en die zijn dolgelukkig met elkaar.


O ja, ongetwijfeld! En de betrokken kinderen en ex-partners + fam. zijn er ook zo dolgelukkig mee?


troublegirl
Berichten: 103
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 15:10

Ja ik ben volgens mij in een soap beland Haha!

Ik ben echt ontzettend geschrokken van dat smsje. Ok verliefd zijn is leuk, lekker dromen over de onbereikbare persoon. En dan wordt ie opeens in je schoot geworpen! Poeh nou dat is niet niks.
Ik weet in ieder geval heel zeker dat ik nu (nog) niets met hem wil. Zij moeten gewoon eerst hun eigen leven weer op een rijtje hebben. En dan nog maar zien of hij idd nog wel contact wil. En misschien dat er evt iets kan groeien. Dán sta ik er wel voor open. Nu zal ik proberen mezelf er voor af te sluiten. Ondanks dat ik nu weet dat hij mij toch ook wel ziet zitten, en het best wel kriebelt om er op de een of andere manier achter te komen hoe serieus dat bij hem ligt. Wil ik van mijn kant iig eventjes geen contact meer. Ok als er gesmst/gebeld wordt dan beantwoord ik dat denk ik wel. Negeren lijkt me niet zo heel erg slim.
En dan nog, stel dat het ooit tussen ons iets zou kunnen worden. Wat een problemen haal ik mezelf op de hals zeg! Zijn kinderen zullen wel raar op kijken. Laat staan mijn omgeving (ouders + familie van beide kanten)
Ik weet niet, of het dat allemaal waard zou kunnen zijn. Helemaal nu niet, maar dan is het ook nog maar de vraag hoe sterk wij in onze schoenen zullen staan. Het leeftijdsverschil is wel 14 jaar, op zich hoe wij met elkaar omgingen geen probleem. Maar hij blijft toch van een andere generatie. (jaja vriendin heeft een veel oudere vriend Haha! heb vanochtend al een preek gehad)
Nou ja, nuchtere ik in mij vind het allemaal wel lachwekkend. Heb ik weer dit!
Ik ben ook wel een beetje benieuwd hoe het verder loopt, als het aan mij ligt zoals ik me op dit moment voel. Wordt het allemaal even helemaal niets. Even geen geklooi aan mijn gevoelens hoor. Nu niet meer.
Zucht, we zullen wel zien. Ik hou jullie op de hoogte.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:13

troublegirl schreef:
Ja ik ben volgens mij in een soap beland Haha!

Ik ben echt ontzettend geschrokken van dat smsje. Ok verliefd zijn is leuk, lekker dromen over de onbereikbare persoon. En dan wordt ie opeens in je schoot geworpen! Poeh nou dat is niet niks.

Ik vatte dat SMS'je eigenlijk heel anders op. Vrouw heeft niks door, ziet jou als een vriendin of 'de dochter van', weet dat je met de kinderen goed op kan schieten en met haar man en nodigt je daarom uit.
Ik heb niet het idee dat zij iets vermoed eigenlijk.

pmarena

Berichten: 48418
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:26

Heb jij het nu niet over dat SMS-je van een beetje komen poedelen in het zwembad Cody ?

Dat laatste SMS-je van zijnvrouw was even wat duidelijker volgens mij Haha!

Citaat:
Ik kreeg gisteren out of the blue zomaar een smsje van zijn vrouw:
vind jij P leuk? je vraagt steeds naar hem als ik zo je smsjes lees toe vertel es?

Nou mijn hart zat ongeveer in mijn keel! Ik vraag steeds naar hem? Nou dat was mij iig niet opgevallen hoor.
Dus ik terugsturen:
Vind ik P leuk??Grapjas!Just friends!don't worry, hoe kom je erbij?
krijg ik terug:
hey tis niet zo vreemd hoor hij wordt ws binnenkort vrijgezel wij hebben t hier wel besproken jij vertood wel apart gedrag en p ook even goeie vrienden hoor! x


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:29

denk dat melody hier de weg uitlegt die je juist niet moet bewandelen. ben blij dat je nu e.e.a. al inziet zonder dat je je blind staart op de verliefdheid.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:43

Wow dat laatste SMS'je had ik inderdaad gemist. Bloos!
Was het niet toevallig P zelf die jou even ging testen met de mobiel van zijn vrouw? Schijnheilig

pmarena

Berichten: 48418
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:45

Oeh jij denkt slecht Cody *LOL*

Maar wie weet Extreme duivel

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:49

Vrouw van de wereld, he, us Cody???!! Haha!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:07

Oeh idd Cody!~ Zoiets zou ik zelf ook nog wel kunnen flikken, goeie manier om er achter te komen of je hem leuk vind!

ALS hij het was, dan heb jij 'm NU verteld dat je niks in 'm ziet en alleen vrienden bent...
WAHA wat een situatie!

Ben je strontnerveus om zijn vrouw dalijk weer te zien, weet zij misschien wel van niks!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:05

Cody schreef:
Wow dat laatste SMS'je had ik inderdaad gemist. Bloos!
Was het niet toevallig P zelf die jou even ging testen met de mobiel van zijn vrouw? Schijnheilig


mijn idee Cody Scheve mond

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 21:07

ik denk dat p zijn vrouw jalours probeert te maken met tg.

Percy

Berichten: 12090
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:28

En de story continues. Ben ik een weekendje weg, zijn er weer allemaal ontwikkelingen.

Ik heb de scheiding ook nog niet achter de rug, ik heb wel een vriend maar dat is wel een totaal andere situatie. Allebei van dezelfde leeftijd, allebei kind(eren) en allebei los van de ex en in mijn geval is de ex al maanden geleden vertrokken. En hij heeft de scheiding wel al lang en breed achter de rug.

Dit wordt toch wel een heel erg vreemd verhaal hoor, denk dat het inderdaad wijs ik om een tijdje af te wachten en afstand te nemen.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:17

nou ik wil niemand ongelukkig maken, ik zeg alleen uit mijn ervaringen.
als het huwelijk niet goed gaat dan komt dat van 2 kanten er zijn zoveel manieren waardoor een huwelijk niet goed loopt.
ik zeg alleen als zij echt zo stapel verliefd is moet ze het niet gaan wegduwen en het bespreekbaar maken.
je zou er anders nog eens lang last van kunnen hebben terwijl als je het bespreekbaar maakt de ene persoon kan zeggen sorry dit word niks nou dan kan ze het van zich afzetten, tja en als de prsoon zegt ja ik zie het ook wel zitten met jou tja dan is het toch alleen maar fijn als 2 mensne die van elkaar houden bij elkaar kunnen zijn?
Het huwelijk is zowieso al niet goed als ik het zo hoor dus of zij er nou met hem vandoor gaat of iemand anders grof gezegd.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:19

er word altijd met het verstand gereageerd hier er is niks mis om eens naar je hart te luisteren, want daar heb je soms meer aan!

demie1
Berichten: 1
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:31

Hallo, eigenlijk wil ik ook even reageren op deze situatie. Ik weet heel goed hoe je je voelt. Ik zit namelijk in dezelfde situatie alleen gaat het bij mij veel verder.
Hij is 35 en ik ben 22. Hij is getrouwd en heeft 1 kind. Het is allemaal begonnen in april dit jaar. het begon met onschuldig zoenen en was er overtuigd van dat het hier bij bleef. Maar niets is minder waar. Het is nu augustus en er is veel meer gebeurt ddan alleen zoenen. Al zijn vrienden weten ervan maar houden allemaal hun mond.

Inmiddels begint hij over scheiden waar ik nog niet echt achter sta. De situatie wordt met de dag moeilijker en ingewikkelder.

Op dit moment is hij op vakantie en het was voor mij een test om te kijken of ik echt wat voor hem voel. Nou geloof mij ik ben nog nooit zo ziek geweest.

Toch denk ik dat ik er een eind aan maak. Mijn leven staat op zijn kop en ik heb gewoon slapeloze nachten ervan.

Voor een buitenstaander is het makkelijk oordelen over zon situatie. Ik heb ook altijd gezegd : " dat gebeurt mij niet" Helaas het overkomt je. Ja natuurlijk had ik met mijn handen van hem af moeten blijven. Hij is namelijk getrouwd.
Voor mij geldt dat ik het allemaal niet meer weet en ik weet daarom precies hoe je je voelt.

Ik wens je veel sterkte in dezew moeilijke situatie