Dimple schreef::)) bedoel je wat ik denk dat je bedoelt?Ik ben niet op mijn mondje gevallen ... dus ik probeer het maar eerst op die manier }>
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Apple schreef:Nog even over het 'afhankelijk zijn van derden'.
Het is nog altijd mogelijk een eigen bedrijf te starten. Geheel zelfstandig en je kunt je eigen salaris bepalen.
Alleen......er zijn eigenlijk nauwelijks vrouwen die ondernemer willen worden.
Citaat:wat ik al eens eerder gezegd heb, ik vind dat elke vrouw eens verplicht een week man zou moeten zijn en dan pas hun mondje gebruiken
Citaat:That's the spirit Lestria, probleem opgelost
Lestria schreef:Citaat:That's the spirit Lestria, probleem opgelost
Ach ja, wereldproblematiek wordt veel te ingewikkeld gemaakt tegenwoordig. Ik stel voor dat we gewoon ieder vrouwelijk kind dat geboren wordt ombouwen tot man en in 1 x is alles opgelost!
Kunnen we gezellig met z'n allen in de kroeg een biertje pakken en het roerend met elkaar eens zijn
dems75 schreef:Dimple....helaas zal het voorlopig ook nog wel zo blijven. Iniedergeval voor onszelf opkomen en onszelf blijven bewijzen....uiteindelijk zal er dan toch wel eens iets veranderen? Toch????
Lestria schreef:kans dat vrouwen het roerend met elkaar eens zijn is heel klein. vanzelf volgen de steken onder water en jaloezie, etc.Kunnen we gezellig met z'n allen in de kroeg een biertje pakken en het roerend met elkaar eens zijn