Inschrijven bij een relatiebemiddelingskantoor?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 16:41

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh! UIt deze hele discussie haal ik weer een punt voor mijn folder, haha!!!! Wat voor een auto iemand rijdt! En tjsa... eigenlijk ben ik zelf ook wel een beetje blasé wat dat betreft... als iemand opgeeft over een succesvolle baan en die zie je dan wegrijden in een oud gedeukt autootje dan ga ik toch, zonder dat ik het wil, twijfelen aan het succes. Sowieso leuk voor paardenmensen om als eerste match overeenkomst te zoeken op "auto met trekhaak die minimaal 2000 kg mag trekken" Liefst in de kleur van mijn trailer.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:47

Geparodieerd door Mr Bean??
Toch weet ik niet of het bovenaan je lijst moet staan. Belangrijker vind ik het om te weten dat iemand gewoon een fatsoenlijke baan heeft en een huis om in te wonen. Anders kun je net zo goed een bord op de deur spijkeren met "hotel". Twee rechterhanden zijn ook wel handig .

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:52

Nique schreef:
Sowieso leuk voor paardenmensen om als eerste match overeenkomst te zoeken op "auto met trekhaak die minimaal 2000 kg mag trekken" Liefst in de kleur van mijn trailer.....


Ik schrijf me per direct in! ;P

En ik ga ook morgen gelijk mijn auto inruilen voor een oud gedeukt koekblik... ik vind het altijd wel kikken als ik onwijs onderschat wordt...

Kennisje van me is van de week in haar paardrij kleren het Okura hotel binnengelopen... Best strak plan ;P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:53

manic schreef:
Kennisje van me is van de week in haar paardrij kleren het Okura hotel binnengelopen... Best strak plan ;P


Brommerpech zeker??

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:54

Ze rijdt in een BMW Z3 Tong uitsteken

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:55

Ik zal dit niet zo snel invullen wat voor een auto ik bezit. Heb trouwens een lease auto... dus dan valt het helemaal zo tegen als Miss Right daar achter komt! Koe
Merk wel dat er (i.i.g. in mijn vakgebied) erg op gelet wordt in wat voor een auto je aan komt.

Amsterdam is een beetje te ver voor mij Lovely! Schrijf ik me liever in bij een relatiebemiddelingskantoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:56

Nique, je zou de heren kunnen vragen wat ze vinden van dames in bepaalde auto's. De combinatie schijnt nogal belangrijk te zijn ivm bepaalde vooroordelen Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:57

Johan, dan moet je wel vermelden dat je nogal regiogebonden bent Haha!.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 17:01

Haha, daar ga je Johan! Dank voor deze tip weer!!!!

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:03

Johan schreef:
Ik zal dit niet zo snel invullen wat voor een auto ik bezit. Heb trouwens een lease auto... dus dan valt het helemaal zo tegen als Miss Right daar achter komt! Koe
Merk wel dat er (i.i.g. in mijn vakgebied) erg op gelet wordt in wat voor een auto je aan komt.

Amsterdam is een beetje te ver voor mij Lovely! Schrijf ik me liever in bij een relatiebemiddelingskantoor!


Volgens mij zijn leaseautos ook nog wel acceptabel... kwam laatst bij ons een leverancier met een Freelander lease auto aanzetten! Kwijl Maar ja, verder was het een kwal...

Eh, nou Lov, ik geloof dat Johan helemaal uit de picture is Knipoog

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:04

Voor een (zaken) relatie doe ik moeite... niet voor een werkgever....
Ehh.. trouwens wat voor een leasebak krijg ik bij jullie? Toch geen VW Pink Floyd??? Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:04

Zo zie je maar weer, Manic en ik komen nog wel eens ergens, Friesland, Utrecht, Gelderland...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:05

Johan schreef:
Ehh.. trouwens wat voor een leasebak krijg ik bij jullie? Toch geen VW Pink Floyd??? Misselijk

Niet gespot in de parkeergarage .

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:16

Johan schreef:
Ehh.. trouwens wat voor een leasebak krijg ik bij jullie? Toch geen VW Pink Floyd??? Misselijk



Ooooh... kijk Lov... het verkassen wordt nu al overwogen... volgens mij is er ergens een vonkje over geslagen...

Dating sites zijn volgens mij ook nog niet eens zo'n gek plan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:20

manic schreef:
volgens mij is er ergens een vonkje over geslagen...


Waar Verward.

Datingsites zijn ranzig, echt waar.

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:23

The mind boggles...

Maar het is toch wel heel lief van Johan dat hij interesse toont om naar Amsterdam te verkassen voor je, toch Lov? (nevermind de lease bak)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:26

Ja Manic, reuze lief Verward.
Wat voor een leasebak??

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 20:19

Johan en Loverly... gratis de eerste inschrijvers?

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:08

Niu volgens mij hoeven die zich al niet meer in te schrijven...

Zie je Lov, Nique begreep wel wat ik bedoelde Knipoog

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 22:16

Oefen dan ook hard op voelsprieten t.a.v. relatiebemiddeling....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:11

Nique schreef:
Johan en Loverly... gratis de eerste inschrijvers?


Uhm, nee dank je Knipoog. Heel erg lief aangeboden, maar enkele posts geleden gaf ik al aan dat ik er niet veel in zie voor mezelf.

In de auto heb ik nog wel wat zitten nadenken over je communicatie. Zo terloops dacht ik aan: "ik wou dat ik 2 hondjes was, dan kon ik samen spelen". Nou lijkt me dat in zijn geheel niet erg geschikt, maar misschien kun je er iets aan ombouwen???

PS. het is Lovely zonder R Knipoog.

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:18

Goh, dat kan wel heeeeeel erg fout geinterpreteerd worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:36

Johan schreef:
Voor een (zaken) relatie doe ik moeite... niet voor een werkgever....
Ehh.. trouwens wat voor een leasebak krijg ik bij jullie? Toch geen VW Pink Floyd??? Misselijk


En wat is er mis met een VW Verward Boos!

Vind het allemaal niet zo spannend waar een man in rijdt, en je weet wat ze zeggen he.............hoe groter de auto...........hoe kleiner het ......!!!

En paardenmannen vind ik meestal ( lees eigenlijk altijd) helemaal neit zo leuk. Een man mag best paarden leuk vinden, maar een die fulltime erin zit, nee dankje.................zit je dag in dag uit over die dieren te kletsen. Ook niet zo zin in.

Om nog even ontopic te komen, ik zou mijzelf niet snel inschrijven bij zo'n buro, maar ben er ook nog veel te jong voor Haha! Maar ik begrijp dat mensen dat doen.

En Johan? Drie weken vrijgezel? Djeez..........ga eerst lekker genieten van je vrije leventje voor je weer druk op zoek gaat naar een potentieel iets!!!

Zit wel na te denken wie er springt, uit het zuiden komt en Jurist is..........................te laat om wat telefoontjes te plegen, maar morgenochtend }>

manic

Berichten: 6994
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:52

Ik gok zo dat zijn achternaam met een B begint...

Percy

Berichten: 12088
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 00:03

[quote="PipoZit wel na te denken wie er springt, uit het zuiden komt en Jurist is..........................te laat om wat telefoontjes te plegen, maar morgenochtend }>[/quote]

Komt hij uit het zuiden? Dan moet het voor mij ook niet al te lastig worden om erachter te komen. Zeker niet omdat ik bijna alleen maar springruiters ken hier.
Maar ik ben niet nieuwsgierig hoor, helemaal niet. Ik ga alleen morgen even rondvragen, zomaar Schijnheilig