Formule 1 seizoen begint weer !

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 15:04

Het nadeel van de tijden van een vrije training bekijken is dat je geen idee hebt van de afstelling van de wagens en waar ze precies op getraind hebben.

Valt trouwens wel op dat Ralph (wie ?:D ) Schumacher erg in de onderste middenmoot zit. Zou hij al met z'n koppie bij het volgend seizoen en dus een andere baas zitten ?

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:08

Ik weet niet wat het met Ralf is, momenteel kan hij toch aardig meekomen met de minardi's. Het grote voordeel voor Ralf is dat hij morgen lekker vroeg afgewerkt is, hij mag weer vroeg terug naar zijn hotel. Ik ben benieuwd naar de startopstelling morgen, het zal wel weer een tactisch spelletje worden.

Groetjes Ayrton

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 19:48

Hoi,

Zouden ''De rode duivels" het evenwicht terug gevonden hebben ?
Ik heb net even het weernet erbij gehad en ze verwachten toch wel wat water daar !
Dat verhoogd de feestvreugde !

Groetjes Jacqueline.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 23:04

Een regenbuitje net na de start zou natuurlijk geweldig zijn. Ik hoop het!!! Ferrari staat weer waar ze graag willen staan namelijk de eerste rij. Morgen zullen we meer weten. De coureur die nu al echt door het ijs aan het zakken is is Ralf Schumacher natuurlijk. Ik ben zeer benieuwd morgen.

Groetjes Ayrton

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:29

Hoi,

Sensatie !!!!
De Renaults staan frontrow !
Met daarachter de Rode Duiveltjes.

Dit gaat straks,samen met wat water (Hoop ik !),nog een rare race worden !

Groetjes Jacqueline.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 12:52

Ik blijf lachen om onze Ralf, hij is volgens mij druk bezig om de komiek van de coureurs te worden. Het is fantastisch om te zien dat de beide Renaults de eerste rij bezetten. We zullen zien hoelang ze morgen kunnen doorrijden en met hoeveel benzine aan boord ze zich vandaag hebben gekwalificeerd. Ik geloof dat deze startopstelling alles in zich heeft om er weer een mooie race van te maken morgen. Ook klasse van onze Jos natuurlijk die morgen start van de een na laatste startrij.

Groetjes Ayrton

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:23

Eindelijk weer eens een fantastisch podium met Raikonen als winnaar en natuurlijk Alonso met een derde plaats. Wat een ondoordachte actie van de wereldkampioen!!! Verder vond ik het een prachtige race om naar te kijken, wat vonden jullie ervan?

Groetjes Ayrton

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 11:57

Mooie race, ik had qua temperatuur wel meer uitvallers verwacht.

Tja, dat was weer een 'typical' actie van Schumacher, sneu voor Trulli die er de dupe van werd. Renault deed het niet slecht, ze gingen dus niet zo licht weg als iedereen gedacht had.

Ik vond de opmerking van Coulthard over McLaren trouwens erg veelzeggend. En wat was er met Montoya aan de hand, ik kan het geen prestatie vinden dat hij voor Verstappen finishede, die hem gelukig weer uitreed.

Apple

Berichten: 76231
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 12:05

Ik vond het een leuke race om te zien en een mooi podium!

Weer eens een keer iemand anders die een GP weet te winnen. Ook mooie verdeling van punten over de verschillende teams. Het blijft zo tenminste spannend.

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 13:33

Hoi,

Daar ik heel slecht tegen mijn verlies kan ga ik eerst eventjes een dagje ''uitzieken'' voor ik mijn mening over de rest van de race ga geven !

Dus tot morgen,
Groetjes Jacqueline.

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 08:20

Ik als rasechte MacLaren fan heb natuurlijk tot nu toe een fantastisch seizoen. Twee overwinningen uit twee granprix is geen slechte score. Ik denk dat Renault nu op de goede weg is en dat ze zeker nog hele leuke dingen kan gaan laten zien dit jaar. Ik hoop het want hoe meer winnaars hoe spanender het seizoen wordt. Dus nu maar hopen dat er in Brazilie weer een ander wint, Fisichella of Alonso of Trulli, Montoya of 1 van de ferrari's.

Groetjes Ayrton

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 21:07

Oke ! Dit was wel een heel erg vreemde race ! Wie had dit allemaal kunnen denken.

Beetje sneu voor het Jordan team dat de regels weer anders beslisten. Vond Schumacher zich weer gedragen als het verwende nest wat hij is , er gaan een man of 7 in die bocht eraf, maar hij is weer de enige die geen commentaar wil geven, bal !

Naar ongeluk, maar ik geloof dat het in ieder geval niet zo ernstig was als het ongeluk vanmorgen in de motor GP met Kato.

Jullie mening ??

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:11

Wat een rare race zeg. Ik kijk eens een keer half mee (oke doe ik wel vaker), vliegen ze er bijna allemaal uit!

Dat laatste was wel erg hoor, met Alonso enzo Bloos Weet iemand wat er met hem is?

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:47

Hoi,

Oke,de race opzich was zoals voorspeld een lotery.

Voor Fisico was het inderdaad super sneu.
100ste race en dan nog eeuwige tweede.

Het lijkt me overigens helemaal raar winnen zo.
Ik denk dat iedere coureur liever wint met nog iedereen op de baan en vol op plaats duels dan door code rood.

En dan beweren ze ook nog dat die baan nog niet zolang geleden is voorzien van een dreinage systeem !

Groetjes Jacqueline.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 21:57

Ik denk dat Barrichello er ook liever afgegaan was met een schuiver als met een kapotte auto Huilen . Had hij eindelijk bijna z'n thuiswedstrijd gewonnen !

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 00:58

Allereerst ben ik natuurlijk blij dat Alonso er nog redelijk goed is afgekomen!! Erg jammer dat Giancarlo Fisichella Raikonen niet voor de finish lijn is gepasseerd want ik had het hem van harte gegund. Als McLaren fan kan ik natuurlijk alleen maar blij zijn met de hattrick van het team. Raikonen heeft mijn inziens een goede race gereden en ik denk dat hij een terechte winnaar is van de race. Heel jammer inderdaad voor Barrichello want er is natuurlijk niets mooier als het winnen van je home grand prix. Voor mij als formule1 liefhebber was het een spannende en spectaculaire race en in mijn ogen werken de nieuwe regelementen perfect. Wel knap van Ralf trouwens dat hij zich eens wist te kwalificeren bij de eerste tien, petje af voor der Ralf!!!

Ayrton

Dennis

Berichten: 31491
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:33

Ik vond het een leuke race om te zien. Er werd iig niet netjes op een rijtje van start tot finish achter elkaar aan gereden. Ik vond(net als iedereen volgens mij) het erg jammer dat hij als nog 2e werd.
Toen Schumacher d'r af ging werden wij meteen gebeld door een kennis om het te 'vieren'. We zaten ook met(ff tellen) 6 man te kijken bij ons thuis.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 17:37

Citaat:
Toen Schumacher d'r af ging werden wij meteen gebeld door een kennis om het te 'vieren'.


Laat Bayazo het niet lezen, ze is er nog steeds goed ziek van Haha! !
Gaat het alweer een beetje Jacq. ? Tong uitsteken

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:01

Craignethan schreef:
Citaat:
Toen Schumacher d'r af ging werden wij meteen gebeld door een kennis om het te 'vieren'.


Laat Bayazo het niet lezen, ze is er nog steeds goed ziek van Haha! !
Gaat het alweer een beetje Jacq. ? Tong uitsteken


Nee !

Groetjes (?) Jacqueline.

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 23:43

De internationale autosportfederatie (FIA) heeft vandaag (vrijdag) uitspraak gedaan over de uitslag van de Grand Prix van Brazilië. Giancarlo Fisichella heeft alsnog de overwinning toegewezen gekregen, omdat de Italiaan de finishlijn al was gepasseerd voordat de rode vlag gezwaaid werd.

Eindelijk dan de eerste overwinning voor Giancarlo. Ik denk zeker een terechte beslissing!!!!

Ayrton

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 23:50

Ja, ik gun het hem ook hoor!!
Alleen baalde ik als een stekker, dat David nét te vroeg de box in ging Verdrietig ! Een paar rondjes later en hij had de overwinning op zak gehad!!
Maar goed -hoe sneu ik het in dit geval toch voor Barichello Ach gut vond- er stonden dit keer tenminste geen Roodkapjes op het podium }>

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 00:55

Jaaa leuk!! Ik kijk altijd!! Ik hoop op Montoya!! Kijk toch liever motorraces, vooral voor Valentino Rossi Kwijl

ayrton

Berichten: 84
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 09:05

Naar Rossi kijk ik ook graag, maar de formule 1 heeft toch mijn voorkeur. Rossi is absoluut de beste rijder die momenteel in de 500 cc rijdt.

Ayrton

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 17:20

Wie weet trouwens hoe het met Kato is, nu we het toch over motorsport hebben Haha! . Denk trouwens dat Rossi over een jaar of 3 (als hij dan nog GP rijdt) geduchte concurrentie krijgt van Marco Melandri, mijn favoriet (helaas ook even uitgeschakeld).

Willeke001
Berichten: 41
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Ternaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 18:40

Ik kijk ook nooit Vork alleen mijn vader en broertje zijn er helemaal weg van Gaaaap