omdat ik nu toch op dreef ben. one night stand....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

weleens een one night stand gehad?

nee nog nooit
115 (61%)
ja 1x
22 (11%)
ja 2/3 keer
25 (13%)
ja al een keer of 5
9 (4%)
pff al zo vaak ik weet het niet meer
15 (8%)

Totaal aantal stemmen: 186


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:20

dan ben jij altijd de verkeerde meiden tegegekomen!!

haha pipo&ik hebben niet met nerds gesekst! jij bent gewoon nog nooit een echte meid tegengekomen die je hartje&hoofdje op hol heeft gebracht!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:20

SuperPepeijn"]
[quote="Pipo schreef:
helaas sloeg dat niet op jou
kijkt iedereen even goed naar het vetgedrukte woordje.
[/quote]

Helaas voor jou..........................

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:21

tijd om naar bed te gaan denk ik. maar eerst een flink..... glas cola Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:21

Pipo schreef:
Heb je het uberhaupt weleens geprobeerd?


Nee en waarom zou ik ook als ik me zo al super gelukkig voel? Ik ga dan alleen maar een gevoel van walging krijgen van mezelf denk ik... Vind de gedachte opzich alleen al smerig.... Misselijk Je weet vaak niet eens veel van die personen af... laat staan medische 'probleempjes'! GADVER!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:22

Renske20 schreef:
jij bent gewoon nog nooit een echte meid tegengekomen die je hartje&hoofdje op hol heeft gebracht!!!
we hadden het toch over seks? *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:23

Toch is het iets ongewoons Pipo, in de natuur gebeurd of het een of het ander afhankelijk van het organisme. Het is of alleen maar eenmalige sex, of een levenslange vaste relatie. En niets daar tussen in. Ik ben geen 'groene' persoon, maar voor mij is dit wel een belangrijk element in de natuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:24

Sypheron schreef:
Nee en waarom zou ik ook als ik me zo al super gelukkig voel? Ik ga dan alleen maar een gevoel van walging krijgen van mezelf denk ik... Vind de gedachte opzich alleen al smerig.... Misselijk Je weet vaak niet eens veel van die personen af... laat staan medische 'probleempjes'! GADVER!


Het is geen verplichting hoor!!!! Haha!

Maar de vieze gedachte die jij erbij hebt??? Dat valt reuze mee, het is spannend en leuk. Soms valt het ook heel erg tegen..................its all in the game! Maar voor die enge medische dingen heb je bescherming he!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:25

Pipo"]
[quote="Sypheron schreef:
Pipo, dat gebeurd mij al helemaal niet, zover laat ik het dus echt niet komen, en zelfs op de moment dat ik echt beroerd ben al van de alcohol weet ik wat ik doe! Mijn maag heeft schijnbaar eerder een zwak voor alcohol dan mijn hersenen Haha! Maargoed, iedereen heeft wel eens zin in... een glas cola zoals SP het zegt, maar dat betekend toch niet dat je dan elke keer als je daar zin in hebt sex moet hebben?


Maar zeg ik dat je dat iedere keer moet doen Verward

Soms is het gewoon best heel leuk, en ik zeg niet dat het moet. Bedoel het gebeurt bij mij ook niet aan de lopende band. Maar ik probeer toch duidelijk te maken dat het niet iets ongewoons is.
[/quote]juist!

een keer proberen!dan weet je hoe het is!das mn enige advies!

haha nee oke een serieus, tuurlijk doe ik t ook niet met iedere jongen die 'zo leukt lacht' of ' die zo'n lekker kontje heeft' maar zeker in de zomer, dan is t hardstikke heet ook 's avonds dan drink je wat met uitgaan en ja dan ben je toch wat makkelijker, de dag erna denk je dan van ach ja, zo leuk is ie niet, of ja t was leuk voor 1 keertje, en dan ga je weer naar huis(als je al daar bent blijven slapen)

en dan heb je gewoon een leuke nacht gehad, weer een ervaring rijker haha, maargoed daar ben je jong voor! en als je niets probeert weet je ook niet hoe leuk het kan zijn! en wat je mist!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:26

Sypheron schreef:
Toch is het iets ongewoons Pipo, in de natuur gebeurd of het een of het ander afhankelijk van het organisme. Het is of alleen maar eenmalige sex, of een levenslange vaste relatie. En niets daar tussen in. Ik ben geen 'groene' persoon, maar voor mij is dit wel een belangrijk element in de natuur.


Ieder zijn ding denk ik maar, zolang je mensen er maar niet op beoordeelt of veroordeelt. Ik heb respect voor de mensen die dit niet doen, maar ook voor de mensen die het wel doen. En ook voor de mensen die dit aan de lopende band doen. ( het klinkt net alsof ik ieder weekend met een andere vent lig, maar dat is echt net zo hoor!!)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:26

SuperPepeijn"]
[quote="Renske20 schreef:
jij bent gewoon nog nooit een echte meid tegengekomen die je hartje&hoofdje op hol heeft gebracht!!!
we hadden het toch over seks? *LOL*
[/quote]

ja juist! zo'n goede en geweldige sex dat je dat meisje niet meer uit je hoofd krijgt en voor je het weet ga haar bellen/smssen/mailen/opzoeken met uitgaan en ben je net zo'n nerd als de jongens die pipo&ik bedoelen!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:27

oh gaat dat zo renske Haha! leerzaam avondje dit ...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:27

meisje bellen? sms'en? melen en opzoeken???! wil je niet van die rare dingen zeggen.

Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:27

SuperPepeijn schreef:
tijd om naar bed te gaan denk ik. maar eerst een flink..... glas cola Haha!


Ow my god, SP we hadden het over sex voor een nacht, niet over zelfbevreding!!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:28

Die bescherming heeft ook zijn gebreken, dat weet jij net zo goed als ik hoop ik. Bovendien heb ik het er gewoon heel erg moeilijk mee dat iemand anders eenmalig sex heeft gehad met de persoon die nu weer mijn vriendin is... Ik zeg alleen dat ik nieuwsgierig ben naar hoe het met anderen is, one night stand zal er nooit van komen, dat is een ding wat ik zeker weet!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:28

wat doe jij allemaal met dat glas cola, behalve opdrinken dan pipo?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:29

SuperPepeijn schreef:
oh gaat dat zo renske Haha! leerzaam avondje dit ...


tsja volgens mij moet jij nog heeeeeel veel leren! nu nog degene tegenkomen die jou een beetje kan bijscholen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:29

SuperPepeijn schreef:
wat doe jij allemaal met dat glas cola, behalve opdrinken dan pipo?


Lees je opmerking een paar paginas terug..................................dan snap je het direct. Maar goed he, weer dat korte termijngeheugen, daar heb je vaker last van of niet?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:30

Renske20 schreef:
tsja volgens mij moet jij nog heeeeeel veel leren! nu nog degene tegenkomen die jou een beetje kan bijscholen!
bied je jezelf nu soms aan renske?

en piep, we hadden het toch over een glas cola? ik weet van niks hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:31

Sypheron schreef:
Die bescherming heeft ook zijn gebreken, dat weet jij net zo goed als ik hoop ik. Bovendien heb ik het er gewoon heel erg moeilijk mee dat iemand anders eenmalig sex heeft gehad met de persoon die nu weer mijn vriendin is... Ik zeg alleen dat ik nieuwsgierig ben naar hoe het met anderen is, one night stand zal er nooit van komen, dat is een ding wat ik zeker weet!


Dus je hebt geen problemen met het punt opzich, maar meer met de gedachte dat iemand anders het met je vriendin heeft gedaan?

Ik begrijp het volkomen, maar hoe ouder je wordt, hoe vaker je erachter komt dat je partner ook een verleden heeft.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:31

Sypheron schreef:
Die bescherming heeft ook zijn gebreken, dat weet jij net zo goed als ik hoop ik. Bovendien heb ik het er gewoon heel erg moeilijk mee dat iemand anders eenmalig sex heeft gehad met de persoon die nu weer mijn vriendin is... Ik zeg alleen dat ik nieuwsgierig ben naar hoe het met anderen is, one night stand zal er nooit van komen, dat is een ding wat ik zeker weet!


maar stel he, je komt een leuk meisje tegen(je bent single ff voor de duidelijkheid t gaat dus niet over vreemdgaan) en je denkt, nou daar zou ik wel.....en glas cola mee kunnen drinken!

en tsja toch een drankje op, en je belandt ergens buiten met haar, jullie gaan verder dan gepland, en daarna bedenk je dat ze toch niet zo leuk was, dus je hebt een (ongeplande)one night stand gehad!

nix mis mee toch!

dus ook al begin je niet bewust aan een one night stand, t kan er altijd op uitlopen!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:31

Als er ene schone jong komt of zo en ik ben niet echt gek opiemand waarom niet he Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:32

Pipo schreef:
hoe vaker je erachter komt dat je partner ook een verleden heeft.
of een verlangen heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:32

SuperPepeijn schreef:
en piep, we hadden het toch over een glas cola? ik weet van niks hoor!


Altijd hetzelfde met die kerels, als het er op aankomt weten ze spontaan van niets meer Verward

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:32

SuperPepeijn"]
[quote="Renske20 schreef:
tsja volgens mij moet jij nog heeeeeel veel leren! nu nog degene tegenkomen die jou een beetje kan bijscholen!
bied je jezelf nu soms aan renske?

en piep, we hadden het toch over een glas cola? ik weet van niks hoor!
[/quote]

neuh, ik wil nier weeeer iemand achter me aan hebben waar ik eigenlijk vanaf wil

tsja ik maak nou eenmaal een onweerstaanbare indruk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:33

SuperPepeijn"]
[quote="Pipo schreef:
hoe vaker je erachter komt dat je partner ook een verleden heeft.
of een verlangen heeft.
[/quote]

Dat gaat me weer net wat te ver SP, ik weet dat er mensen bestaan met dat soort verlangens. Maar om daarover op bokt te gaan praten Verward