Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
lis schreef:daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. om mee te draaien in een cultuur die een kledingstuk (nog) niet geaccepteerd heeft zou die aan de kant gelegd moeten worden. zo zou ik als bedrijf geen verkoper willen met een hoofddoek, omdat ik niet weet hoe mijn klanten erop reageren. ik zou me wel functies kunnen bedenken waar ik het weer geen probleem vind.Waarom zou een hoofddoek integratie in de weg staan?
Branca schreef:Het is gewoon uit de klauwen gelopen hiero!
Ze hebben er in Den Haag een zooitje van gemaakt.
De meeste allochtonen die hierheen komen, komen voor het geld. Direct of indirect.
En die families die al jaren hier zitten en teren op ons geld.. dat hadden ze zeker sneller af moeten handelen om eea te voorkomen.
Maar zielig..als ze terug moeten NEE! Dat weten ze dondersgoed van tevoren. Ze weten dat ze wel eens terug zouden moeten. Dat is dan sneu voor de kinders, maar die zouden hun ouders aan moeten kijken.
En uitzetprocedures, die zijn de laatste jaren, helaas, milder geworden. Werden eerst nog mensen uitgezet die hier niet thuishoorden (illegalen worden nu niet meer opgespoord).. daarna mensen die licht-crimineel gedrag vertonen (diefstallen!)... die mogen nu ook al blijven.. nu worden mensen met zwaarder-crimineel gedrag uitgezet. Tja..en veel ervan worden ingesloten, wat WEER geld kost.
Wat een farce!
Citaat:Pardon!!!! Ga deze uitspraken toch eerst maar even uitzoeken en onderbouwen met betrouwbare referenties!!!
AnneOmie"]
[quote="Pipo"][quote="AnneOmie schreef:Ik zag trouwens een paar dagen op het nieuws dat ze het positieve discriminatie beleid willen afschaffen en daar wordt dus mee bedoeld het voorrang geven van allochtonen en vrouwen.
DeesDeBest schreef:Citaat:Pardon!!!! Ga deze uitspraken toch eerst maar even uitzoeken en onderbouwen met betrouwbare referenties!!!
Over deze uitspraken ga ik niet in, maar ik wil je graag op het volgende wijzen, wat echt waar is!!! In de VAE kun je als buitenlander komen werken, als je je baan kwijt raakt heb je 1 maand(!) de tijd om ander werk te vinden. Heb je dat niet of vind je die niet, dan krijg je van je vorige werknemer een enkeltje land van herkomst. Ga je niet weg, dan ga krijg je een boete per dag dat je langer blijft. Betaal je die niet dan ga de gevangenis in, (en dan met z'n 20 in 1 hokje, zonder tv, radio, aparte wc en douche) en dan werk je voor je overtocht. En ga daar maar geen kerk bouwen, vraag het zelfs niet eens, want die komt er echt niet.