Paul Rosenmuller uit de politiek

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:15

Heel erg jammer dat PR ermee stopt, hij had zeker een waardevolle rol in de landelijke politiek. Dat hetgeen hij deed en zei niet in ieders straatje paste, geloof ik wel, maar in het grotere geheel had hij zeker iets nuttigs te vertellen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:42

Nee ik denk ook niet dat dat de oorzaak is van wat er is gebeurd, ik denk eerder dat dat de manipulaties van bepaalde niet nader te noemen personen zelf is geweest, er werd een bepaalde sfeer gecreeert en er werd mensen iets voorgehouden en dat heeft voor de tendens gezorgd en dus uiteindelijk ook tot de actie van die vuurgevaarlijke man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:51

Je kunt het iedere politicus vragen, elk van hen is wel eens bedreigd. Maar om bedreigd te worden hoef je niets bijzonders te doen hoor, je hebt maar 1 idioot nodig die het niet met je eens is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:19

En toen bestempelde hij de tegenpartijen maar als demonen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:27

Het was alleen barslechte verdediging. Temeer omdat bepaalde standpunten van PF zeker wel als extreem rechts op te vatten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:52

Desiree, niet door mij. Het is niet mijn bedoeling om kort door de bocht te gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _San87_, _Sun, _Utah_, Adrija, AhrefsBot, Anoukjuuuhh, BLEXBot, Buxy, Flux, Jadero, KimD, Kimddddd, lanouska, lenaa_tje, Lienboon, Malissaa1, marit34, ontherun, Priscilla27, Roadracer, rocky_1995, Roquen, Schuur_, soesie, Speirs, thequeensmum, verootjoo, wiifke en 80 bezoekers