Paul Rosenmuller uit de politiek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:53

hehehe eindelijk. Ik vind het maar een arrogante sukkel.


Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:20

BartVB schreef:
Eeh, waarom is hij een sukkel en waarom is het 'opgeruimd staat netjes'? Zou leuk zijn als je dat soort kreten ook zou funderen.

IMO had ie zeker wel een aantal erg goede ideeen. Vind het eigenlijk wel jammer dat hij er mee stopt. Benieuwd wat zijn redenen hiervoor zijn.


Ok ik zal het even funderen voor je Knipoog
Hij heeft de grote fout gemaakt om niet op tijd te zien dat mensen vernieuwing willen. Toen bleek dat Fortuyn toch wel erg populair werd heeft hij geprobeerd om met de SP een soort links blok de vormen. Dit is niet gelukt, want de SP had niet dezelfde houding, en nam Fortuyn wel serieus. Doordat dit niet is gelukt is Rosenmuller gefrustreerd geraakt, en heeft hij de sp van alles verweten. Dit is zijn doodssteek geweest. Ik vind het een sukkel omdat hij andere meningen dan de zijnen niet serieus neemt.

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 13:06

Cowgirl schreef:
Vanwege o.a. dat soort reacties als hierboven is hij gestopt.





Eigenlijk vind ik deze reactie te kortzichtig om op te reageren, maar ik kan het toch niet laten. Als je namelijk zo gaat beginnen dan blijven we bezig: ik vind het een arrogante stukkel ja dat klopt, maar jij doet nu net alsof ik hoogstpersoonlijk zelf een kogelbrief of what ever naar hem toe heb gestuurd. Ik vind het persoonlijk een beetje kinderachtig. En zit hier echt een beetje boos te wezen achter mijn computer.
Verder geloof ik er geen snars van dat dit zijn echte reden is, hij is echt niet erger bedreigd dan Mat Herben of Ad Melkert hoor. Volgens mij is hem geadviseerd om op te stappen, omdat de groen links de steun van sp nog hard kan gebruiken, en zijn houding nou niet bepaald open staat voor samenwerking met welke partij dan ook.
Laatst bijgewerkt door Yvette op 16-11-02 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, _Nancy, Absolem, Amazonbot, ardanwan, Astridhorse, Axxy, Cowboy55, Effy, EmptyWords, Flux, FlyingShadow, hagelslag, Ineke2, Kabayo, maaikemuis, Mo_86, robbie88, Rox87, Thats_Me, YandexBot en 162 bezoekers