HELP!!! mijn zusje is weg!!!!! ze gevonden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

HELP!!! mijn zusje is weg!!!!! ze gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 21:12

noodoproep!! heeft iemand in de buurt van hoogvliet of rotterdam mijn zusje Nathalie gezien?
we zijn bij m'n oma op visite geweest, m'n zusje bleef thuis...had wat problemen m'n dr vriendje (ze heeft al gedrijgd met zelfmoord)
we komen terug en er ligt een briefje: mam ben weg, kan het niet meer aan, maak je geen zorgen...
de computer stond nog aan, dr msn was nog aangemeld (msn-naam was; please take away my pain), doet ze anders ook nooit.
m'n moeder loopt huilend door het huis en is iedereen aan het bellen
please weet iemand waar ze is?
ik ben bang dat ze in de buurt van de metro of trein is Scheve mond

Afbeelding
dit is haar

als je iemand uit deze buurt ken zou je dan alsjeblieft een link naar dit topic kunnen geven?
Laatst bijgewerkt door IcePrincess op 14-11-02 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt


IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 21:39

we zijn de hele buurt door gereden, de metrostations lansgegaan en heeeeel veeeel gebelt.
uiteindelijk heeft m'n oma dr aan de telefoon gekregen (grote opluchting) ze was dus helemaal overstuur naar d'r vriendje gegaan met openbaar vervoer (naar ridderkerk)
allemaal heel erg bedankt voor de moeite Lovers


IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 21:44

ze vertelde dat ze wel zelfmoord wilde plegen alleen dat ze het nog niet durfde.
je kan je vast wel voorstellen hoe ongelooflijk kwaad m'n moeder nu is, ze was echt heeel erg ongerust en hysterisch aan het doen en helemaal radeloos
maar ze is wel blij dat ze zichzelf niets heeft aangedaan

IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 22:33

praten gebeurt ook wel
ze loopt al bij een psycholoog en een speciale praatgroep
waarom het is gebeurd weten we ook
ze heeft een half jaar een vriendje en dat ventje maakt altijd wel problemen en liegt veel maar volgens haar is hij de ware en nu heeft hij het een paar weken geleden uitgemaakt en daardoor is ze meer depressief geworden als ze al was maar die jongen bleef tegen dr zeggen dattie van dr houd enzo en zij dacht dus dat het weer 'aan' was...niet dus, dit gaat nu al een paar weken zo en voor ons thuis is het echt hell als hij dr weer iets geflikt heeft, dus je kan wel begrijpen hoe erge hekel wij aan dat ventje hebben


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Amberr09, Anoukjuuuhh, chinnie, gerlienke, goesju, GoogleAdsense, Googlebot, hagelslag, Kairos, Kim_97, Lestrange01, Lian, pluklief, shaddy82, singa, tengeltje11 en 147 bezoekers