Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Toen moest mama me aan mijn badpakje omhoog sleuren
.
.
.

Heb in ieder geval nooit van die gevaarlijke dingen gedaan als sommigen van jullie... 

Dit deden we meerde malen .. en op een gegeven moment stond mijn moeder met een mes beneden aan de trap en prikte dat ding zo lek
voor zover ik het me herinner
maar....heb de schade ingehaald o.a. door:
zonder paspoort geld of kleding.....gelukkig (achteraf) in de kraag gevat door de Douane die ons het schip hadden zien betreden, en ons uren later, om 8 uur smorgens alsnog vond. Dit had redelijk wat voeten in aarde bij de "autoriteiten"
Moeders natuurlijk helemaal geschrokken, maar gelukkig niemand gewond.
Mijn ouders zijn halsoverkop met me naar het ziekenhuis gereden en daar hebben ze mijn maag leeg gepompt. Als ik niks had gezegd over die heerlijke besjes was ik nu zeer waarschijnlijk dood geweest 
Als we ooit waren gevallen hadden we een val van een meter of 7 naar beneden gemaakt

, vanaf toen ging het kinderslot er wel op, maar dat vond ik dus niks, ging ik brullen. Na een lange preek ging het kinderslot er weer af en ik heb het ook echt niet meer gedaan. Hoewel ik moet bekennen dat ik het al heel m'n leven nog een keer op de snelweg wil proberen. Ik weet hoe dat voelt (op de motor je hand uitsteken), maar ik tart graag de wetten der natuur

).
). Maar nooit iets gevaarlijks...
.
}>
Is gelukkig altijd goed gegaan.