He Bart, wat moeten we eigenlijk doen om jou....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 23:20

... te paard te krijgen op het Bokt-weekeinde? Heb je het gewoon nog nooit geprobeerd, of vind je rijden niet leuk??? Je bent gewaarschuwd hoor: ik ben errrrrug goed met mannen die een beetje zadelschuw zijn...... (denk hier een ietwat dreigende blik van mijn hondjes-bruine ogen bij!!!) FF serieus: vertel eens, heb je eigenlijk wel wat met die dieren, of eigenlijk alleen met ons Bokkers Knipoog Ben heel benieuwd, volgens mij ben jij eigenlijk wel de Bokker waar ik nog het allerminste vanaf weet.... (beetje nieuwsgierig dus...) Groetjes, Sonja.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 08:49

Ach Heike, Dick heeft ook vreselijk lang volgehouden dat hij NOOOOIT meer op een paard zou gaan zitten (is een keer tijdens de les van Ebba gelanceerd!) maar je weet het resultaat......... Ha, ik zie wel uitdaging in die Bart van ons!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 13:46

Maar je gaat er toch wel effe op voor de film (Adriaan brengt een camera mee!!!) toch?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, BLEXBot, Blijgeestig, Blue_flower, Brenda66, Ilona__, Indy_Mouse_9, Jade91, Justme_Lisaa, Pellelilly, Polarize, Pova, Renee1991, Siers83, Syzygy en 60 bezoekers