wie heeft er bij Douglas gewerkt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

wie heeft er bij Douglas gewerkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 12:54

Ik wil graag bij douglas werken maar word het wel goed betaald??

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 16:05

een vriendin van me heeft bij douglas gewerkt en zij was na een paar dagen alweer weg
ze vonden dat ze zichzelf niet goed opmaakte (te weinig camuflage, te licht ogen, te licht lippen) en daarom werd ze nu als ze ging werken daar opgemaakt en dat wilde ze niet dus is na een ruzie ontslagen...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 20:54

GRAAG bij douglas werken?

zal niet veel meer betaald worden dan elke andere baan voor een 16 jarige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 20:57

Het is algemeen bekend dat winkels slecht betalen, en dat soort winkels al helemaal omdat je vaak secundaire voorwaarden hebt zoals kortingen. Jij liever dan ik, ik denk dat als je lekker wil verdienen als bijbaantje dat je beter in een callcentre kunt gaan werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 20:58

Volgens mij heb je daar na een dag knallende koppijn van de lucht die daar hangt.
Ik denk dat het het zelfde betaald als elke andere winkel, erg weinig dus.
Misschien wel personeelskorting Haha!
Waarom loop je niet gewoon een filiaal binnen en vraag je hoe en waar je kunt solliciteren?

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 10:56

ik heb een goeie baan, maar ik wil het erbij doen om zodat ik ervarig kan opdoen wat betreft mijn opleiding

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 11:13

Miss X schreef:
ik heb een goeie baan, maar ik wil het erbij doen om zodat ik ervarig kan opdoen wat betreft mijn opleiding


Dat is dan een ander verhaal dan je titel doet vermoeden. Als jij denkt dat dit ten goede komt aan je opleiding dan zou ik me om de centen maar niet al te druk maken.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 12:45

Douglas is een onderdeel van de VENDEX, net als V&D, Hunkemoller, Luigie Lucardi (waar ik gewerkt heb) en Siebel juweliers en nog enkele andere ketens. HEt uitbetalen is K L O T E. Daarom ben ik een andere baan gaan zoeken omdat ik onderhand wel eens iets voor mezelf wilde opbouwen. Een eigen huis, een leven en zo. als je expliciet iets wilt weten over Douglas, moet je een pb sturen naar Gigelo, die werkt er namelijk.

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 16:35

het gaat erom dat ik ervaring wil opdoen maar als het nog goed betaald is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 18:22

Kun je beter net als ik bij Ici paris gaan werken!