Toch terug naar school?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Toch terug naar school?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 04:16

Gisteren was ik aan het praten met mijn vriendin hoe erg het financieel eigenlijk gaat met mij. Mijn baan betaald me amper in tegenstelling wat ik maandelijk moet betalen. Mijn vriendin is wat ouder dan ik en heeft haar verpleegster diploma gehaald later in het leven. Zij zei dus dat het goed zou zijn om terug naar school te gaan. Er zijn genoeg inrichtingen die betalen voor de studies en je kunt dan nog ook geld krijgen om de nodige dingen te betalen per maand. Ik heb dus in een college boek gekeken en heb besloten om een twee jaar dierenarts opleiding te nemen hier in Thief River Falls College en dan nog vier jaar in Bemidji. Het zal een lange weg worden maar met wat ik nu heb haal ik het niet. Buiten dat hou ik van dieren en zou het dus ontzettend leuk zijn om dieren te helpen. Dinsdag ga ik naar de inrichtingen die geld hebben voor college en ik zou dan in Januari beginnen. Hopelijk gaat alles goed zodat ik terug naar school kan.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 05:18

ja ik zou terug naar school gaan, heb je geen college degree of master ofzo, zoniet kan je dat gaan doen. In wat wil je eigenlijk een degree/master/major in halen?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 10:18

Ik ga dit zelf waarschijnlijk ook doen in februari. Ik vond het ook een goede optie om een stapje hoger te komen en tegelijkertijd qua inkomen een stapje vooruit.
Ik ben nu druk aan het solliciteren.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 12:41

Erg leuk,
mij lijkt het best lastig omdat je dan (denk ik) tijdens je studie wel een stapje terug moet doen wat betreft inkomen en zo. Aan de andere kant weet je wel zeker waar je het allemaal voor doet.
Maar erg goed, kind en studie combineren!