Voor Merilyn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-01 20:51

Hoi,

Hoe gaat het nu met je. Nog heel moeilijk verwacht ik.

Ik las dat je meezou willen op het Bokt weekend. Dat lijkt me heel leuk. ik weet dat je hoofd er helemaal niet naar staat nu maar je moet vooruit denken en we willen je graag leren kennen en alle verhalen van je horen.

Maar goed. als je je nog zou willen opgeven dan moet je even inloggen onder je eigen naam. Mail anders even je gegevens door naar Kim, maaike, Bart of mij.

Ik weet wat het is. julius was ook pas zeven. het is gewoon niet eerlijk.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-02-28 19:52 ]</font>

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 22:20

Bedankt, maar ik kan helaas niet mee, want mijn zusje Thirza is jarig dan. Erg he dat paardjes de kans niet krijgen om een behoorlijk leven te leiden. Muts zou ook 7 worden hij heeft het nooit gehaald. Het ergste was om zijn stal leeg te halen en iedereen het te moeten vertellen dat ie dood is.

Liefs Merilyn

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-01 22:57

ja dat vond ik ook heel moeilijk. Ik heb de kast leeggeruimd en dat was erg zwaar. ook de trailer opgeruimds want daar lag nog mest in van Julius.

tja niet erg leuk maar je moet er doorheen. ik kreeg gelukkig heel veel steun van stalgenoten en dat was enorm fijn.

Maar jammer dat je niet kunt komen. ik zie je vast nog wel een andere keer.

Doeg en nog veel sterkte komende tijd

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 23:37

dit heb ik ook voor heike geschreven. Misschien dat het jou ook wel een beetje helpt..

rillingen lopen over mijn rug, ik heb het koud. Typen gaat niet meer, maar ik hou me sterk. Ik durf niet te bedenken, wat jij moet voelen, ik durf niet te bedenken hoe jij alles ziet, ik durf niet te veroeren, en hou me adem in, ik kan niet vertellen, hoe erg het me spijt ik kan niet vertellen, wat het met me doet ik kan niet vertellen dat ik niet durf te zeggen dat ik met je mee leef, dat de tranen over mijn wang rollen, maar niet zo hard als bij jou, ik ga niet vertellen wat je allemaal moet doen ik ga niet vertellen lucht je hart huil maar uit ik ga niet vertellen hoe het is voor jou Dat kan ik niet, ik weet niet hoe het voelt Dat kan ik niet ik leef alleen maar mee Ik kan het niet, De pijn is voor jou te groot, Ik kan alleen maar zeggen hou je sterk ik kan alleen maar zeggen Na de regen schijnt de zon ik kan alleen maar zeggen Hou moed, en denk aan je vrienden Ik kan alleen maar zeggen, Ik denk aan jou....

Hou je sterk

liefs ymke