Mijn baas vindt me lief...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Mijn baas vindt me lief...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 12:25

Zo ben ik in een jaar tijd twee salaris stappen (1 schaal) omhoog gegaan, heb ik een persoonlijke toeslag gekregen van EUR150,- per periode en mag ik mijn telefoon en internetkosten declareren, jippie.
En toch word ik wekelijks haar kamertje binnengeroepen, met mededelingen als;
    • ik ben te precies
    • te veeleisend t.o.v. anderen }>
    • ik ben negatief waardoor mijn collega's ook negatief worden (doen ze toch zelf?) Schijnheilig
    • communicatief niet sterk
    • te overheersend
    • te vaak een "leuke" stressfactor

Ik ga er al niet eens meer op in, en heb gezegd dat het wel zo zou zijn als zij dat zo zag *slijm*slijm* en hoe ze bedacht had dit dan op te gaan lossen, toen kwam dus de volgende;
    • ik had best kwaliteiten, maar die kwamen hier niet helemaal uit de verf... Scheve mond

Snapt iemand het nog? Ik niet meer, waarom geef je iemand eerst een fikse salarisverhoging om vervolgens tussen neus en lippen door te zeggen dat je eigenlijk maar naar wat anders uit moet gaan kijken... want dat lijkt mij toch wel de boodschap...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 13:22

Gewoon vragen wat ze er precies mee bedoelt, met die opmerkingen, en hoe je dat moet zien tov je bonussen, want dat je die opmerkingen niet begrijpt. Meteen aangeven dat je bereid bent om aan zwakke punten te werken, en dat je bijvoorbeeld best openstaat voor cursussen.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 14:45

communicatief niet sterk en toch overheersend... hihi dat is knap Haha!
mischien probeert ze toch je complimenten te maken maar zo dat je toch probeert steeds beter te worden.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 15:05

Het lijkt wel of zij jouw werk wel goed vind maar krijg sterk de neiging dat jouw collega's ook haar kamer inlopen om eens over jouw te zeuren Schijnheilig
Maar misschien is het wel zoals Ellen zegt...
Vraag haar idd anders eens wat zij graag ziet dat veranderen moet, of je het doet dat is een tweede maar laat haar eerst maar in de waan dat je een poging onderneemt...
Tja, of ze laat nu al fijntjes doorschemeren dat bij een evt. inkrimping jij een tikkie gevaar loopt...maar dat zou ik echt niet pikken
Zorg dat ze je niets kunnen maken, je doet je werk en aan het salaris te zien doe je het goed dus doe net of je er aan werkt en laat ze in die waan Schijnheilig

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 15:38

Wat een tegenstrijdige opmerkingen zeg !
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niets mee kunt, dit is allemaal erg vaag.

Wat je zou kunnen doen is om eens echt met haar om tafel te gaan zitten en vragen of ze open en eerlijk tegen je wil zijn over wat nu het echte probleem is.
De opmerkingen die nu naar je hoofd geslingerd worden zijn niet bepaald opbouwend, met daarbij dat je er een heel rot gevoel aan overhoudt.
Dat mag toch niet de bedoeling zijn van een goede werkgever ? Knipoog
Kritiek: prima, mits terecht en opbouwend !
Trek je stoute schoenen aan en voor de draad ermee
Heel veel succes !!!