Personeelsfeest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 00:58

Nou ik heb dus gisteren dat personeelsfeest gehad en ik moet eerlijk zeggen dat het ontzettend leuk was!! Party!!

Ik was natuurlijk eerst 's ochtends vroeg naar de paarden geweest en om 11 uur was ik op het werk, waar we moesten verzamelen en met een bus vertrokken. Ik was wel wat te laat weg gegaan dus ik heb maar meteen even op de snelweg uitgeprobeerd hoe hard mijn auto kan Bloos Cool

Niemand wist waar we naartoe gingen, maar uiteindelijk kwamen we uit in Almere! We reden langs manege Pampushout (heb ik die manege ook eens in het echt gezien) en we eindigden bij (ik weet niet zeker of ik het goed schrijf) VVC adventure...

Dat is een grote autorijschool met een circuit waar nog veel meer te doen is, zoals abseilen, wandklimmen, met quads rijden, slipcursussen, etc (echt helemaal iets voor mij!! Cool ).

We kregen eerst koffie / thee en taart en daarna werden we in 3 groepen verdeeld. Elke groep ging alle onderdelen af. Wij gingen eerst een parcours afleggen met een gemotoriseerde step, nou dat viel nog niet mee!! Erg hilarisch!! We moesten een parcours afleggen op tijd en daarna het stepje doorgeven aan de volgende, zonder dat de motor afsloeg. Ik was bijna klaar met mijn rondje en ik wilde aan de andere kant eraf springen maar ik verloor mijn evenwicht en reed zo de bosjes in en pleurde op mijn bek, errug grappig!! Bloos *LOL*
Daarna gingen we blind rijden op een grote quad, degene die stuurde werd geblindoekt (met een bril) en een persoon zat voorop en die moest aanwijzingen geven, ook erg grappig! Ik kreeg een 7,5 voor aanwijzingen en een 8,5 voor het sturen. Daarna gingen we op een mini motor/brommer een parcours afleggen, dit vond ik erg leuk om te doen. Daarna gingen we in een hele oude politieauto (amerikaan) een achtje rijden en er zat een bak voorop met daarin een bal en die mocht er niet uit vallen. Was erg gaaf!!! Cool Toen een soort voetbal, net als een voetbal tafel maar wij waren de 'poppetjes', ook erg leuk. Daarna zouden we nog gaan sumo worstelen met echte pakken, maar het begon zo hard te regenen dat we naar binnen zijn gegaan. De andere groepen hadden dit wel gedaan en vonden het erg leuk. Toen nog lekkere hapjes gekregen en drinken, en er was een prijsuitreiking en toen gingen we weer in de bus.

Nu gingen we naar Zwolle, op een boot waar we hebben gegeten en het was meteen een 'moord' avond. Het personeel voerde dit heel leuk uit. Wij moesten oplossen wie de moord (op een pop) had gepleegd en niemand raadde het. *LOL* Het was ontzettend leuk en we hebben heerlijk gegeten! Kwijl Vork

Echt een hele geslaagde avond!! Ik heb vreselijke spierpijn en ben al de hele dag brak! *LOL*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 01:11

Klinkt als zeer gezellige collega's, het VVC zit heel dicht bij mij en in dezelfde straat als het Big Brother/Starmaker huis/studio. Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 12:03

Oh, dat wist ik niet, dat zij daar zaten!!
Wat grappig zeg! Ik zou daar wel eens een slipcursus willen doen, dat lijkt me echt cool! Cool

Ik had zo'n spijt dat ik mijn fototoestel niet mee had, balen!! Iemand van een andere groep had wel foto's gemaakt, maar vooral van z'n eigen groep natuurlijk.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 13:45

Nou klinkt wel erg leuk zeg.

Gelukkig maar dat je gegaan bent dan. en de paarden hebben het ook overleefd.

Gr Pris Party!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 15:36

Ja inderdaad, daar was ook alles goed mee.

Maar Jur hoest de laatste dagen en ik weet niet of dat komt door het stro of doordat ze in de regen heeft gelopen en daar misschien minder goed tegen kan. Als dat zo door gaat, laat ik de dierenarts kijken want ik ben altijd als de dood dat zoiets chronisch wordt!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 06:01

Ja, dat kan ik me voorstellen, zo naar dat hoesten. Ik heb die van mij in de winter preventief op de HMP (of is het HPM) kruiden staan. Hij heeft nu een buitenluik, dus is er weinig verschil meer tussen zomer en winter, maar ach tradities moet je niet doorbreken *LOL*