Onderzoek... jongeren steeds eerder seks..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 18:52

Ik vind het ook niet kunnen, maar wie zegt er niet dat ze stoer doen en dat ut waar is??? Ze voele zich echt wel stoer hoor als ze vol trots vertelle dat ze al het bed ingedoken zijn. Ik denk dat er veel leugen bij zit maarja. Mijn ouders hebben me ook niks verteld...maja ben zelf ook wel slim genoeg om zelf de pil te slikke!

Mij lijkt het logisch maar vooral vrij handig dit te gaan doen als je denkt eraan te beginnen, hoef je tenminste niet te klote en te doen bewn je tenminste altijd veilig tegen baby's en tsja soa's dat is gewoon een kwestie van de persoon kennen waarmee je het bed in duikt

22 Januari verwachten we ons kleintje



Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 07:26

Wmijn schreef:
Haagsemeid, hoe weet je dat de persoon eerlijk tegen jou is over zijn of haar sex-leven? En als de persoon eerlijk is, kan de persoon waar die persoon mee gegaan is niet eerlijk geweest zijn... Of misschien zelf niet helemaal doorhebben hoe het in de wereld in elkaar steekt. Beetje link dus IMO om te zeggen dat het voldoende is om de persoon te kennen...


Nou kijk ik wil me vriend toch wel wat beter leren kennen voordat ik met um me bedje deel Haha!

Ja maar bij mij zit het anders ik weet dat me vriend hiervoor maar 1 vriendin heeft gehad waarmee hij het veilig deed. Dus dat is al een groot voordeel. En hij ook pas me eerste ECHTE vriend is om het zo maar ff te zeggen Schijnheilig
Voldoende zal het niet zijn maar wel een stap in de goede richting!

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 12:24

XoNo schreef:
Ik denk inderdaad ook dat de cijfers niet geheel kloppen. Sommige mensen vinden het eenmaal stoer als ze vertellen dat ze op hun 10e al een beetje hebben lopen 'beffen en zo'. Frusty Terwijl ze het woord misschien ergens hebben opgepikt, en niet eens precies weten wat het inhoudt. Ik vind het pas stoer als je wacht op de persoon waar je je eerste keer mee wilt delen...


PRECIES!
Ik was 14(maand later 15) toen ik een vriend had van 18.
Toen heb ik 1,5 jaar gehad, ik had echt geen zin om me eerste keer met hem te delen, maarja ik hield natuurlijk wel van um.
Maar ik vond me te jong, had er nog geen behoefte aan en ik wou echt DE ware vinden!

Dus tsja waarom zou je je eerste keer verpeste?
Heb je misschien heel je leven spijt van en het is denk ik niet eens leuk meer als je op je 14 het al doet en dat je bijv op je 19e al 3 vriendjes heb gehad en daar het allemaal mee heb gedaan.

Je kan het beter special houde. *LOL*

22 Januari verwachten we ons kleintje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 17:22

sunshine schreef:
Sorry hoor maar iedereen mag toch zelf weten op welke leeftijd ze seks hebben?
Ja oke 10 jaar is dus niet normaal....kzal maar nie vertellen wat ik allemaal wel nie heb gedaan op mijn 13de Knipoog


Dat vind ik dan ook niet kloppen wat je nu zegt.
Je zegt je mag het zelf weten, maar 10 vind je weer niet kunnen!
Dat klopt dan toch ook niet? Dan maakt het dus ook niks uit op 10 jarige leeftijd, zo komt het erop neer!

Het maakt ook niks uit maar tsja ik vind het niet zomaar ik hou het liever speciaal Haha!

22 Januari verwachten we ons kleintje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Jody_, _San87_, Anoukjuuuhh, Ashleytjuhh, Birgit__, CarpeDiem_, elise t., EsmeeKKK, Firebug, GrapeshotBot, Isab123, KDS, Lizenlotte, Mrskiwi, NicoleKelos, Pluisje1998, Renee1991, Rox87, SemrushBot, Suky, Whisky00, xLauLaUx, xSuuzerd, Zwerte en 66 bezoekers