Eerste en tweede klas in de trein

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 02:10

Ik reis regelmatig grote afstanden met de trein richting Limburg en ga op die lange stukken juist 1e klas. Zeker in de spits is het een ramp in de 2e klas (als je daar al in komt).
Met een voordeelurenkaart scheelt het niet veel met 2e klas reizen voor vol tarief en aangezien ik toch meestal veel meesleep (zeker voor een weekend) vind ik het wel de moeite waard.
Maar ik heb al een paar keer gehad dat ik met een 1e klas kaartje op het balkon stond, dan was ook de 1e klas vol...


MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 16:08

Desiree"]
[quote="joostvangestel schreef:
Percy, dat komt dus omdat er teveel 2e klassers inde 1e klas gaan zitten? Ik ben bang van wel.. Héél slechte zaak. Als de 2e klas vol is, dan moeten ze maar de volgende trein nemen.. Dat doen ze in Japan ook.

dit is niet redelijk he. Als ze de 2e trein nemen komen ze simpelweg te laat.
[/quote]
Als je weet dat je met de auto in de file vast komt te staan, ga je voor een afspraak ook eerder van huis weg.
Als je weet dat het erg druk is in de trein en de kans groot is op vertraging, kan je ook een trein eerder nemen.

En net wat Joost zegt, ik reis ook voornamelijk 1e klas omdat het veel rustiger is en je nog wat kan werken/lezen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, aliida, AmyJamess, Dammie, Domi_94, furious, Kieffertje, Liaan, m0niekkkie, Mo_86, mvdende, Paardennamen en 194 bezoekers