Vraagje voor iedereen met een Nokia 8210 *update*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Vraagje voor iedereen met een Nokia 8210 *update*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 09:47

Hey allemaal,

Iets langer dan een jaar ben ik al de tevreden bezitter van een Nokia 8210. Vanaf vandaag ben ik al een pak minder tevreden, want de trilfunctie doet het niet meer .
(Jawel, alles correct ingesteld en nee, niet als vibrator gebruikt en daardoor versleten *zal de grapjes maar voor zijn* }> )

Nu zou ik willen weten of die trilfunctie in de telefoon zelf zit, of op de batterij. Met andere woorden: moet ik een nieuwe gsm kopen, of een nieuwe batterij?

Je kan nu wel zeggen dat dat niet zo'n ramp is, maar ik heb die trilfunctie echt nodig gezien ik me verschrikkelijk kan ergeren aan het geluid van een gsm die afgaat. Lips are sealed
Ik houd het graag discreet... (en zou willen dat meer mensen die mening deelden Schijnheilig )

Alvast bedankt he!

Leen.
Laatst bijgewerkt door leentje op 07-11-02 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:57

ik heb ook een nokia met een trilfunctie, maar niet de nokia die jij zegt. Bij mij zit de triller volgens mij in de batterij.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 13:29

ik weet het, de twee soorten bestaan: met trilfunctie in de batterij en met trilfunctie in de telefoon zelf
ik zou dus heel graag willen weten tot welke soort de mijne hoort

toch bedankt voor je antwoord!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 14:04

Mijn trilfunctie van mijn nokia 3310 deed het eerst ook plotseling niet meer, toen liep ik op een gegeven op de manege, wilde mijn telefoon terug in mijn zak stoppen, maar hij viel op de grond, en opeens deed mijn trilfunctie het weer.. Dus het kan ook best dat er gewoon iets verkeerd zit in je telefoon, anders ga je er even mee langs een winkel?

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 17:41

xxdaffiexx schreef:
Mijn trilfunctie van mijn nokia 3310 deed het eerst ook plotseling niet meer, toen liep ik op een gegeven op de manege, wilde mijn telefoon terug in mijn zak stoppen, maar hij viel op de grond, en opeens deed mijn trilfunctie het weer.. Dus het kan ook best dat er gewoon iets verkeerd zit in je telefoon, anders ga je er even mee langs een winkel?


haha, moest ff lachen om deze 'oplossing' toe te passen: ff je telefoon op grond gooien en de trilfunctie doet het weer Haha! Haha! Tong uitsteken

Hmm, ik zou ook maar even langs de winkel gaan jah...dan weet je meteen waar het aan ligt Lachen

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 19:06

Dit gaan jullie nooit geloven!!!!
Ik heb mn gsm voor de lol toch maar ns laten vallen (van ongeveer 30 cm hoogte, durfde niet al te hard Schijnheilig ) en nu trilt ie weer !!!!! Party!!

Thanks voor de tip daffie

(toch maar ns langs de winkel lopen om te horen hoe het nu juist zit...)

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:21

Ik vind het best wel lol, haha, nouja, ik wil wel betaald krijgen hoor nu Schijnheilig
In elk geval, voortaan iedereen die het vraagt: wij weten de oplossing, gooi gewoon je telefoon op de grond *LOL*

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 19:24

als er nog eens wat mee scheelt en ik gooi hem nog eens tegen de grond en hij doet het dan helemaal niet meer, wel, dan mag jij em hebben, beloofd Knipoog

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:32

hahahaha en ik maakte er nog een grapje over Haha!
echt grappig dat 'ie 't nou weer doet *LOL*
Mogen ze er trouwens bij nokia wel bij vertellen: als er iets mis is met de telefoon, gewoon even op de grond gooien en hij doet het weer Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:32

Leuke oplossing om je telefoon te laten vallen. Let er wel mee op. Ik heb die van mijn broer eens laten vallen en die heeft toen net zo lang getrilt tot de accu leeg was. En toen we dat ding weer hadden opgeladen, begon het trillen weet opnieuw. Voor mij een geluk dat het niet mijn eigen telefoon was. Het was trouwens geen Nokia, maar een Siemens. Maar toch.