kvoel me zoooo leeg..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

kvoel me zoooo leeg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 13:48

kvoel me de laatste tijd zo leeg Verdrietig echt in heel veel dingen heb ik geen zin.kweet niet wat ik met mijn school aan moet,wat ik wil met mijn leven..
wat ik anders voor opleiding wil gaan doen..of ik misschien ff een half jaar van school af wil om ff alles te laten rusten en lekker na te kunnen denken..het is nu zo´n chaos in mijn kop Frusty

kwil echt veel veranderen,maar kvoel me ongelukkig en leeg..kweet niet hoe ik weer echt helemaal vrolijk kan worden..maak me zo´n zorgen om veel dingen..bah

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:53

Nou, ik zou als ik jou was in ieder geval NIET van school afgaan! Je raakt dan aleen maar sociaal geisoleerd! Wat doe je nu precies voor opleiding en wat wil je worden? Je moet geen overhaaste beslissingen nemen, maar probeer iets te gaan doen wat je heel erg leuk vind en je daar op te storten, dan kun je de wat minder leuke dingen, die er toch bijhoren, ook beter aan...
Waarom ga je niet bij een sportclub of zoek een leuk bijbaantje...leer je vanzelf mensen kennen en krijg je het ook weer drukker, zodat je minder tijd hebt om zelfmedelijden te krijgen (niet vervelend bedoeld hoor!)

Het is vast een bepaalde periode en daar kom je ook echt wel weer uit!! Pak jezelf aan en dwing jezelf stappen te ondernemen!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:56

Ik ga met marieke mee, je moet idd niet van school afgaan hoor! probeer een leuke hobbie te zoeken, waar je zeker vrienden zult maken enz.
probeer aan de leuke dingen te denken, als je teveel piekert over alles word het ook niet beter.. Veel succes he

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 14:04

Ik heb de laatste tijd ook veel van die momenten, bij mij komt dat doordat ik mijn vrioendin gewoon zo weinig zie, ik ben de laatste tijd alleen maar chagerijnig en heb nergens zin in. Ik zat vorige week er ook mee wat ik nou met mijn school moest. Hoe dom het ook klinkt misschien, mijn vriendin is het belangrtijkste uit mijn leven, en ik wil graag gelukikig met haar worden, maar ik zie haar zo weinig.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 14:05

dank jullie wel school is nu iets waar ik me heel veel zorgen over maak en steeds over pieker ik doe nu de opleiding Grafisch vormgeven op het Grafisch lyceum,maar vind meerendeel van de vakken, de computer vakken echt geen bal aan en vooral moeilijk.Het zijn van die opmaak programma´s Quark express,Illustrator In-design Echt veel met tekst opmaak en daar vind ik echt niets aan,maar dat zijn juist de vakken waar de opleiding om draait.Ook heb ik erge faalangst..en zit niet goed in mijn vel.Er komt niet veel uit me.kheb een afspraak gemaakt om over de mogelijkheden te praten.

Als ik van school af zou gaan,zou ik of dus een half jaartje gaan werken of een andere opleiding gaan doen..Op de stal bij mijn pony is het gezellig hoor en daar voel ik me goed,maar voor de rest..kweet niet wat het met me is..Ik ben in iedergeval blij dat ik nou eens uit kan gaan,dankzij Merilyn..dat scheelt al een hoop..

En ik wil ook een bijbaantje,maar weet niet wat.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 14:08

Ik werk bij de post op zaterdag en daar groeit je ego wel van hoor Bloos ....allemaal mannen die het prachtig vinden als er op zaterdag een meisje komt werken..en het is erg gezellig!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 14:19

wat doe je daar precies?

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 14:21

Vroeg opstaan Gaaaap dan post sorteren voor mijn wijk en dan rondbrengen...best relaxed werk en het verdient goed!