Wie wil er een slipcursus doen? (UPDATE!!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Wie wil er een slipcursus doen? (UPDATE!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 15:35

Hi mensen..

Ik wil een slipcursus bij de ANWB gaan doen, maar niet in mijn uppie..

Dus, ik zoek nu mensen die eventueel ook zo'n slipcursus willen doen, maar ook niemand hebben om mee te gaan..

Het zou betekenen dat het een keertje overdag/'s avonds door de weeks moet, want in het weekeind is het meteen €12,50 duurder. Hoewel ik ook niets tegen het weekeind heb..

Het is vrij prijzig, maar opzich is het erg goed om het te halen ivm de aankomende winter. Haha!

Prijzen zijn:

Grip- & Sliptraining (basis):
€ 164,- (€ 174,- niet-leden)

Grip- & Sliptraining (plus):
€ 164,- (€ 174,- niet-leden)

Grip- & Slip avondtraining:
€ 90,- (€ 100,- niet-leden)

Mocht er iemand intresse hebben PB dan even of laat een berichtje hieronder achter. Bij genoeg intresse is er zelfs een groepsarrangement mogelijk geloof ik Lachen

Groetjes,

Chantal

P.s. Oke, ik heb gebeld..

Opzich is het zo dat als we een groepje bij elkaar krijgen iedereen korting heeft, omdat ik al lid ben Haha!

Opzich kunnen we eventueel eind december terecht, maar daar zijn nog enkele vrije plaatsen. Haha!

Ik ben er echt superserieus in, dus alleen reageren als jij dat ook bent Haha!

Geven jullie aub je beschikbare weekeinden en dagen door, zodat ik iets kan plannen voor eind december Haha!

Ik kan in principe bijna altijd vrij krijgen, dus dat is geen probleem Lachen
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 05-11-02 15:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 15:38

Ik ga samen met mijn vriend, hebben we elkaar voor verjaardag gegeven. Maar ik ben wel in voor een groepskorting Haha! Ik wil iig voor januari.

Als het op een beetje een handige datum/tijd is willen wij denk ik wel mee. Alleen een avondcursus is geloof ik wel beperkter dan een halve/hele dag.
Je hoeft ook niet perse bij de anwb, die zijn nogal duur. je hebt nog andere 'instanties'die het ook doen.
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 05-11-02 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 15:40

Oke Haha!

Ik wil het ook op korte termijn gaan regelen.. Haha! Ik zal ze straks eens even gaan bellen Haha!

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 15:42

Damn, dit is weer een heel andere slipcursus dan ik dacht Haha!

Maar ok, bedenk je gewoon dat het veel geld lijkt, maar je steekt er zoveel van op dat het het rijden leuker maakt En veiliger (en dat is bijna onbetaalbaar).

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 15:43

Vind het wel een goed idee. Laat me maar weten rond welke tijd je het ion gedachten hebt.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 15:44

STEN schreef:
Damn, dit is weer een heel andere slipcursus dan ik dacht Haha!

Maar ok, bedenk je gewoon dat het veel geld lijkt, maar je steekt er zoveel van op dat het het rijden leuker maakt En veiliger (en dat is bijna onbetaalbaar).


Ja, vandaar dat ik het ook wil gaan doen.. Ik loop er al geruime tijd mee rond, dus vandaar dat ik het nu eens wil gaan doen Haha!

Hahaha.. Jij bent een vent, geen wonder dat je weer wat anders dacht Haha!

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 15:59

Zie hierboven Lachen

Heb ook folders aangevraagd voor 12 personen.. Wat overigens niet betekend dat ik er ook 12 moet hebben hoor Tong uitsteken Hihi *LOL*

Als ik ze binnen heb kan ik ze aan iedereen doorsturen Haha!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:07

Stuur je ze ook naar mij? Ik heb best wel interesse! Het is echt zoiets waarvan je denkt: ja, dat moet ik ooit nog eens gaan doen, maar het komt er nooit van...lijkt me wel leuk in ieder geval!

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 16:10

Wil iedereen die serieus is eventjes zijn of haar adres doormailen?? Haha!

tallewitz@hotmail.com Haha! Of per PB uiteraard Haha! Dat mag ook!

Dan krijg je de folder meteen doorgestuurd als ik ze binnen heb Haha!
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 05-11-02 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:11

Zou wel gezellig zijn, met wat meer. Maar ja anders ga je toch lekker met mijn vriend en mij mee, hoef je iig niet alleen.
Ik ben dus serieus geinteresseerd. Zondag kan nooit bij ons (maar dan doen ze het geloof ik ook niet). Ik kan in principe ook altijd vrijnemen, maar ik hou wel even een slag om de arm, moet ook nog met vriend overleggen.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 16:19


STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:28

Als ik in mag haken: In Almere ben ik deze zomer geweest, hun banen vallen erg tegen, als ik jullie was zou ik die in iedergeval niet tot de opties laten behoren. Het sumoworstelen en terreinrijden is overigens wel onwijs koel. Maar je ging voor een slipcursus, en die zou ik daar iig niet doen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:32

Als je door sumoworstelen ook beter op de weg blijft liggen vind ik dat ook ok Lips are sealed Haha!

Maar zulke tips zijn welkom hoor STEN, nog tips waar de slipcursus wél kunnen doen?

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 18:08

Oke, jong en lui ( *LOL* ) ik heb de boekjes binnen hoor..

Iedereen die nog wil meedoen stuur ff een PB met je adres, dan stuur ik ze door Haha!