Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:DanielleB schreef:Je weet het niet he! Straks kom je zo je dame op het witte paard tegenAnders moeten we zaterdag maar voor je zoeken/matchen
Tja, een van de redenen dat ik meelees is om erachter te komen wat meisjes nou precies willen en wat nou precies welke indruk maakt. Ik heb tot nu toe twee dingen geleerd: piemelfoto's scoren niet, een verzoek om er een terug te sturen al helemaal niet. Maar dat eh.... had ik zelf ook nog wel bedacht.
musiqolog schreef:Alja schreef:jeeee gelukkig ben ik niet de enigste zonder bed acctiviteiten, begon echt al aan mezelf te twijfelen
Volgens je profiel woon je samen. Dan ben ik toch wel een beetje benieuwd hoe dat zit...
(Sorry als je dit al eerder in het topic hebt uitgelegd; ik ben pas rond pagina 25 ingestapt.)
Winged schreef:Ailill schreef:3 jaar
Jij hebt 3 jaar lang geen bedactiveiten (bank, douche, keuken, whatever) gedaan?
Langste wat ik heb uitgehouden was 10 maanden. vond dat al lang. En het idee dat ik weer maagd was
ElizeVdS schreef:Wat wij vrouwen nog meer een afknapper vinden:
Desperate zijn/doen. Niets zo onaantrekkelijk als een man die te graag wil.
Geryon schreef:ElizeVdS schreef:Wat wij vrouwen nog meer een afknapper vinden:
Dit. Echt zooooooo dit. Dan ben je echt niets meer aan voor de meeste vrouwen.
eefj33 schreef:ElizeVdS schreef:Wat wij vrouwen nog meer een afknapper vinden:
Dat absoluutMaar een vent die té koelbloedig doet is ook weer niks... Je moet een tussenweg zien te vinden. Laat haar best maar merken dat je moeite in haar wil steken, maar overdrijf niet. Constant aandacht willen op whatsapp is heel wat anders dan haar spontaan mee uit eten nemen. Met die eerste jaag je haar weg, met die tweede verover je haar juist
DanielleB schreef:Hahah tis wat... Handleiding kunnen we wel schrijven!
Het leek mij heel erg gek om na 4,5j relatie weer alles (zoenen/seks/dagelijks leven) met iemand anders te doen. Je bent zo aan elkaar gewend dan..
Maar viel reuze mee
Minimus schreef:Het feit dat ik meer denk als een vent dan als een vrouw (95% in vriendengroep is man) helpt ook niet mee..
Yonker schreef:Nou ik spaar blond amsterdam en kijk graag voetbal, wat maakt mij dat dan?![]()
Niet zo generaliseren he