Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:52

Seks met ex... Echt niet. Moet nog 1X afspreken om wat spullen te verdelen, maar komende tijd geen behoefte aan haar te zien. Moet aan mezelf denken en anders gaat mijn hoofd op hol. En als die spullen verdeeld zijn dan is het voor mij klaar en heb ik geen zin meer in contact. in elk geval voor de eerstkomende tijd niet

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:53

Dan wil ik trouwens wel mee.. Weet even niet meer waar ze waren, maar het eiland zag er prima uit :D

Alja

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:01

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:04

8 jaar???? Jezus dat zou ik echt niet volhouden _O- _O- _O-

musiqolog schreef:
DanielleB schreef:
Je weet het niet he! Straks kom je zo je dame op het witte paard tegen :D Anders moeten we zaterdag maar voor je zoeken/matchen

Tja, een van de redenen dat ik meelees is om erachter te komen wat meisjes nou precies willen en wat nou precies welke indruk maakt. Ik heb tot nu toe twee dingen geleerd: piemelfoto's scoren niet, een verzoek om er een terug te sturen al helemaal niet. Maar dat eh.... had ik zelf ook nog wel bedacht.

Nou wij zijn geen meisjes maar vrouwen, daar ga je al mis :Y) :(:)
Ik denk dat elke vrouw wat anders wil dus dat je daar hier niet achter komt. De 1 knap af op geen rijbewijs en/of geen auto de ander knapt af op gele sokken, de ander op roken, de ander op lange haren.... Tja... Ik denk dat het juist belangrijk is om jezelf te zijn en zo een goede indruk te maken. Ben je dat niet val je toch al snel door de mand :)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:13

Alja schreef:
jeeee gelukkig ben ik niet de enigste zonder bed acctiviteiten, begon echt al aan mezelf te twijfelen :P

Volgens je profiel woon je samen. Dan ben ik toch wel een beetje benieuwd hoe dat zit...

(Sorry als je dit al eerder in het topic hebt uitgelegd; ik ben pas rond pagina 25 ingestapt.)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:18

musiqolog schreef:
Alja schreef:
jeeee gelukkig ben ik niet de enigste zonder bed acctiviteiten, begon echt al aan mezelf te twijfelen :P

Volgens je profiel woon je samen. Dan ben ik toch wel een beetje benieuwd hoe dat zit...

(Sorry als je dit al eerder in het topic hebt uitgelegd; ik ben pas rond pagina 25 ingestapt.)

Zaterdag plannen? Dan hebben we een mega-date, ik denk dat de mannen nog wel wat steun willen hebben :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:21

Een fysieke megadate of een virtuele? Ik heb zelf geen Tinder hè. (Ik had dit ook nooit moeten gaan meelezen, want dan ga ik toch weer zelf meedoen bla bla bla...)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:23

Ah je bent stiekem binnen gekomen dus! We gaan naar Zwolle ;)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:25

Wat wij vrouwen nog meer een afknapper vinden:

Desperate zijn/doen. Niets zo onaantrekkelijk als een man die te graag wil.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:28

Winged schreef:
Ailill schreef:
3 jaar :wow:

Jij hebt 3 jaar lang geen bedactiveiten (bank, douche, keuken, whatever) gedaan?

Langste wat ik heb uitgehouden was 10 maanden. vond dat al lang. En het idee dat ik weer maagd was :+

Na een aantal maanden niks te hebben gedaan, leek het me zelfs al raar voelen om iemand te zoenen, als ik dan zo naar iemand keek en eraan dacht :')

Maar die paar maanden zijn nu over en er voelde niks raar :o :o

poedersuiker is wel, na een tijd niks te hebben gedaan ben je er wel aan gewend. Tis nu weer wat minder om niemand te hebben _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:29

ElizeVdS schreef:

Dit. Echt zooooooo dit. Dan ben je echt niets meer aan voor de meeste vrouwen.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:32

Eigenlijk zijn we op dat gebied wel ingewikkeld.. Je mag niet te graag willen. Maar speel je hard to get dan vinden we het ook niet tof en worden onzeker :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:32

ElizeVdS schreef:

Dat absoluut :D Maar een vent die té koelbloedig doet is ook weer niks... Je moet een tussenweg zien te vinden. Laat haar best maar merken dat je moeite in haar wil steken, maar overdrijf niet. Constant aandacht willen op whatsapp is heel wat anders dan haar spontaan mee uit eten nemen. Met die eerste jaag je haar weg, met die tweede verover je haar juist *D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:34

Hahah tis wat... Handleiding kunnen we wel schrijven!

Het leek mij heel erg gek om na 4,5j relatie weer alles (zoenen/seks/dagelijks leven) met iemand anders te doen. Je bent zo aan elkaar gewend dan..

Maar viel reuze mee :Y)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:35

Geryon schreef:
ElizeVdS schreef:

Dit. Echt zooooooo dit. Dan ben je echt niets meer aan voor de meeste vrouwen.

"Hoi, jij bent eigenlijk tweede keus, maar ik ben heel erg wanhopig dus zullen wij een keertje gaan daten?" Nee, zo zit ik niet in elkaar. En ik hoop ook heel erg dat ik niet die indruk maak. :)

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:40

eefj33 schreef:
ElizeVdS schreef:

Dat absoluut :D Maar een vent die té koelbloedig doet is ook weer niks... Je moet een tussenweg zien te vinden. Laat haar best maar merken dat je moeite in haar wil steken, maar overdrijf niet. Constant aandacht willen op whatsapp is heel wat anders dan haar spontaan mee uit eten nemen. Met die eerste jaag je haar weg, met die tweede verover je haar juist *D

Precies dit :D hard to get kan soms best leuk zijn, maar niet te lang..

Zo heel lastig zijn wij toch niet :') :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:50

ElizeVdS schreef:
Eigenlijk zijn we op dat gebied wel ingewikkeld.. Je mag niet te graag willen. Maar speel je hard to get dan vinden we het ook niet tof en worden onzeker :')

En dat is ook zo waar _O- als een man niet genoeg interesse toont ben ik ook weg :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:57

DanielleB schreef:
Hahah tis wat... Handleiding kunnen we wel schrijven!

Het leek mij heel erg gek om na 4,5j relatie weer alles (zoenen/seks/dagelijks leven) met iemand anders te doen. Je bent zo aan elkaar gewend dan..

Maar viel reuze mee :Y)

Zo herkenbaar, ik was zelfs bang.. :') met mijn aller eerste ook meteen een relatie van 5 jaar gehad. Dacht dus dat het echt niks zou worden met een ander en ik er niks van zou bakken. Maar het bleek juist heel positief te zijn daarin, zo een lange relatie :=

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:01

Ja dat klopt echt als een zwerende vinger :') Je mag best enthousiast zijn maar niet te graag een relatie/daten of bedactiviteiten willen. Mja ik ben sowieso moeilijk en wordt heel moeilijk verliefd. Dat maakt mij volgens mij niet de juiste persoon om advies te geven.

Het feit dat ik meer denk als een vent dan als een vrouw (95% in vriendengroep is man) helpt ook niet mee..

De laatste relatie heeft 5 jaar geduurd en sinds die tijd single, dus geen idee hoe het gaat zijn met iemand anders :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:02

Daarna nooit weer met iemand anders gezoend ofzo?

"klopt als een zwerende vinger" goh, dat hoor ik nou thuis ook :+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:08

Minimus schreef:
Het feit dat ik meer denk als een vent dan als een vrouw (95% in vriendengroep is man) helpt ook niet mee..

Dat herken ik wel. Ik ga juist liever met meisjes en vrouwen om (daar ontkom je ook niet aan als je paardrijdt); misschien sta ik niet ver genoeg van een eventuele date af.

Ik zou trouwens niet durven zeggen dat ik als een vrouw denk. Je zal mij nog niet zo gauw met Blond Amsterdam of MLP zien. En een potje voetbal voor de tv gaat er ook wel in...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:11

Nou ik spaar blond amsterdam en kijk graag voetbal, wat maakt mij dat dan? :')
Niet zo generaliseren he :P

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:14

Wat is mlp?

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:18

Yonker schreef:
Nou ik spaar blond amsterdam en kijk graag voetbal, wat maakt mij dat dan? :')
Niet zo generaliseren he :P

Ik suggereer ook nergens dat dat niet kan samengaan, ik noem maar wat typische vrouwen- en mannendingen om een punt te maken. En ja, die dingen zijn cultureel bepaald.

Gelukkig heeft niemand alleen maar stereotiepe vrouwen- of manneneigenschappen. Dat zouden vervelende dategesprekken tussen hetero's worden. En verschrikkelijke huwelijken... Ik kijk ernaar uit om het zaterdag met jou over voetbal te hebben. Zonder verdere bedoelingen natuurlijk. O:)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 17:19

ElizeVdS schreef:
Wat is mlp?

My Little Pony. (Zoek maar even binnen de site :) )