Budget challenge!! Wie doet er mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:47

Stamper schreef:
Net even gekeken. Maar je kan gewoon direct betalen hoor online.


Uit pure nieuwsgierigheid, heb je een bron? Want bij mijn beste weten kan het namelijk niet. Er was laatst iemand die boodschappen kado wilde doen, maar AH gaf aan dat ze pas bij aflevering betaalt kunnen/moeten worden met de pin.

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:50

Echt balen, ik lees het in de voorwaarden ook inderdaad!

Het is echt al dagen uitverkocht dat maakt het zo vervelend, ben al 4x geweest..

Ik ben net nog bij de AH geweest om het te vragen en die gaven dus nog verkeerd antwoord ook! Ze zeiden dat als ik het vanavond bestel het gewoon nog voor de bonus prijs is. _-:(

Hoe werkt dat uitschrijven van een bonnetje? Het scheelt me 15 euro dus ik ben wel aan het overwegen of in daarvoor dan nog even terugga..

DebGizmo

Berichten: 1952
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:13

Bij de meeste winkels krijg je een kaartje mee waar ze opschrijven om welke product het gaat en welke actie erbij hoort. Meestal staat er ook een periode op tot wanneer je die korting krijgt.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:16

jesuisRooos schreef:
Echt balen, ik lees het in de voorwaarden ook inderdaad!

Het is echt al dagen uitverkocht dat maakt het zo vervelend, ben al 4x geweest..

Ik ben net nog bij de AH geweest om het te vragen en die gaven dus nog verkeerd antwoord ook! Ze zeiden dat als ik het vanavond bestel het gewoon nog voor de bonus prijs is. _-:(

Hoe werkt dat uitschrijven van een bonnetje? Het scheelt me 15 euro dus ik ben wel aan het overwegen of in daarvoor dan nog even terugga..


Mag ik je een goed advies geven? Schrijf even een bericht op de Facebookpagina van AH Nederland. Vertel dat je al 4x voor Jan met de korte achternaam geweest bent, dat dat al vervelend genoeg is maar dat je nu óók nog verkeerd geïnformeerd bent over het online bestellen én dat ze ook niets verteld hebben over de mogelijkheid voor een Reclamecheque en dat je nu dus bepaald niet blij bent omdat je er graag "x" had willen hebben voor deze fijne prijs en nu dus alsnog niks hebt.

Het moet héél raar wezen als ze niet voor je gaan regelen dat het alsnog goed komt. AH Webcare is echt FANTASTISCH. Die kunnen en weten 100x meer dan de winkels en klanten tevreden maken is hun absoluut belangrijkste doel.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:37

Twee opties
Idd bij de servicebalie aangeven dat je gebruik wil maken van de bonus aanbieding die je wil en dat die uitverkocht is
Dan horen zE een bonnetje voor je uit te schrijven met die aanbieding die je dan de week erna inlevert bij het afrekenen bij de Kassa en ze die aanbieding voor je intikkenmaar dan moet je nog wel langs de kassa
Als ie nu dicht is heb je dan pech

Of wat Alwiene zegt
En dan ook aangeven dat ze je niet hebben gewezen op de optie reclame checque voor die aanbieding voor de komende week

Weet zeker dat daar gehoor aan gegeven word , webcare is idd erg goed met dit soort dingen
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 15-01-17 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:40

Ik heb inderdaad een bericht gestuurd via Facebook, ben nu in afwachting van antwoord.

Bedankt voor de tips. :)

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 23:25

jesuisRooos schreef:
Weet iemand van jullie toevallig hoe het zit met de bonus bij online bestellen bij de Albert Heijn?

Het kattenvoer is in de aanbieding maar alles was op in de winkel, de bonus loopt tot vandaag dus ik dacht net wellicht kan ik online bestellen. Maar je rekent dan maandag pas af dus vraag ik me af of de bonus dan nog geldt.. iemand ervaring mee?

Dan geldt de bonus van volgende week, het aflevermoment is zegmaar het moment dat de bonus wordt berekend.
Dus als de bonusaanbieding vandaag afloopt geldt hij niet meer op je gekozen aflevermoment.

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 23:30

Alwiene schreef:
AH gaf aan dat ze pas bij aflevering betaalt kunnen/moeten worden met de pin.

Klopt, heeft te maken met de gewichten, maar ook met de prijzen die iets kunnen afwijken van wat er op de site vermeld staat.
Zo kunnen ze voorkomen dat je teveel of te weinig betaald. :)


Ik heb uit automatisme weer boodschappen besteld bij Plus terwijl ik eigenlijk gepland had om morgen naar Aldi en Lidl te gaan. :+
Planning nu dus omgegooid en ik ga eerst naar Action, dan fiets ik door naar de kapper en daarna loop ik door naar de Plus.

skvetta

Berichten: 531
Geregistreerd: 12-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 03:54

Ik heb nu nog 135 euro van mijn maandbedrag voor de boodschappen voor 2 personen over. Ik ben afgelopen week een aantal dagen bij mijn ouders geweest en daar dus ook gegeten. Gisteren heb ik op het werk mee gegeten op de woongroep en morgen ook. Vrijdag uit eten wat ik gewoon van mijn eigen geld betaal. En zaterdag eten we ook op een verjaardag. En de vriezer is nog lang niet leeg dus ik ga hopelijk rond de 100 euro wel over houden:)

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 10:40

Ik heb nog 12,80 voor 1 week (krijg 23e weer loon)
Maar heb als het goed is genoeg eten in de vriezer liggen voor de hele week
Liggen 6 broden in en heleboel stamppot. Nu ook een maaltijd met pasta en nog een bonenmaaltijd.

Moet dus alleen melk en eventueel beleg vanaf en heb manlief pizza beloofd woensdag, maar ligt nog 1 pizza in de vriezer en zag dat plus volgens mij eigen pizza's voor een euro heeft.
Moet lukken dus (heb ook geen andere optie dan dat het lukt haha)

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 10:46

Zo ik ben er klaar voor! Gisteren mijn vriezer eens bekeken en geconstateerd dat vriend voorlopig genoeg vlees heeft. Ook mijn keukenkastje opgeruimd en nu weet ik precies wat ik nodig heb. Ik ben benieuwd hoe ik uit ga komen.

Diereneten etc. neem ik niet mee. 1 van onze honden eet voor €150 per maand aan brok en de kat heeft een speciaal dieet.

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:29

Heb net bij de lidl vlees ingeslagen, moet ik echt vaker doen! Scheelt zoveel met jumbo!
Kan daar alleen voor de rest van mn boodschappen nooit slagen, op drinken en vers fruit/groente na...

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:32

Die ervaring heb ik niet hoor gillian
Tenminste niet toen jumbo nog 3 bakjes voor 6 euro had.
Dan was ik voor veel bij jumbo goedkoper uit
Wellicht is dat nu idd anders met de 3 voor 7,50

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:57

Ik heb net voor 36 euro boodschappen gedaan. Voor de hele week voor twee personen. Hoop dat ik niks ben vergeten. :))
Ben hier opzich tevreden mee, ik vind rond de 35 euro per week een net bedrag. Zat de laatste maanden wel eens aan de 60 euro en dat vind ik echt teveel per week. :o

Heb wat dingen uit de bonus meegenomen en natuurlijk de wekelijkse benodigdheden. Verder hebben we nog redelijk wat in voorraad, dus daar ga ik eind van de week eens naar kijken als ik een 'wat eten we' lijstje voor volgende week ga maken!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 13:03

Nou ben er denk ik ook wel uit wat ik ga eten!!
Vandaag wraps met kipschnitzel net als morgen en dan woensdag en donderdag ovenschotel met sperziebonen. Vrijdag soep, zaterdag en zondag weet ik nog niet maar dat laat ik even open. Ik hoef dus maar weinig boodschappen te doen :)

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:21

Donna89 schreef:
Die ervaring heb ik niet hoor gillian
Tenminste niet toen jumbo nog 3 bakjes voor 6 euro had.
Dan was ik voor veel bij jumbo goedkoper uit
Wellicht is dat nu idd anders met de 3 voor 7,50


Voor kipfilet en gehakt wel. Die bakjesactie van jumbo was toen wel ideaal, maar wat ze nu in de aanbieding hebben gebruiken we vaak niet.

Anoniem

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:39

Ik heb in principe voor 4 dagen boodschappen, eet vanavond bij mijn ouders . Morgen lasagne maar kan ik 2 dagen van eten in principe , overmorgen broccoli en kip en dan donderdag weer lasagne . Was maar 15 euro kwijt :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:41

Net boodschappen gehaald en ik houd nog 5,- over. Nu voor 10 dagen maaltijden in huis en een pak luiers alvast gekocht.

Many
Berichten: 8275
Geregistreerd: 30-10-04

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:02

Wauw, knap hoe jullie dat doen hoor, voor zo weinig geld boodschappen doen! Ik woon sinds kort samen met mijn vriend (en zijn peuter die de halve week bij ons is) en probeer nu om in ieder geval niet meer uit te geven dan 70 euro per week (incl. luiers en hondenvoer). Tot nu toe zit ik meestal op 65 euro, dus volgens mij is dit wel een reëel budget. Als ik echt op aanbiedingen zou letten en meer bij Aldi en/of Lidl zou winkelen, zou het ongetwijfeld nog veel goedkoper kunnen, maar ik vind de Albert Heijn zo'n fijne winkel :)).

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:57

Zoete aardappel is in de aanbieding, heb ook nog een brood (de verkeerde helaas) en een pak koekjes gehaald.

Dus eet vanavond stamppot met wilde spinazie, en lenteui! Met een vega worstje <3
Morgen stamppot andijvie met een vega worstje

Woensdag iets met zoete aardappel en donderdag geen idee.

En vrijdag stamppot boerenkool, maak ik dan voor 2 dagen zodat ik het op het werk zaterdag ook kan eten! <3

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 16:17


Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 16:24

Nou ja next level..... Ligt eraan hoe je het ziet maar vind het wel een leuke challenge dus heb dat topic ook even stipje gegeven!!

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 16:49

Gezien ik de oprichter ben van 100 days no buy, meld ik mij hier ook :)
Als ik omsla doe ik het goed :)

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 17:05

Hahahaahaha je kunt het *\o/*

Straks komt mij grootste uitdaging, na het werk met trek boodschappen doen. Maar ik heb nog genoeg lekkere dingen in huis dus dan hoef ik niks lekkers mee te nemen _O- Maar dat wil ik sowieso ook echt nauwelijks doen.... Gezonde dingen zou beter zijn.

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 17:17

Ik vind het gewoon erg lastig waar ik moet beginnen met vooral goedkoper boodschappen krijgen.
Wij halen eigenlijk altijd al het hoognodige en daarnaast wat lekkers(zakje chips, fles cola etc).