Opleiding niks meer aan. Helpie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Opleiding niks meer aan. Helpie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 18:17

Ik ben al best ver met mijn opleiding hbo-v, maar ik vind er niet veel meer aan. De stage die ik nu loop is best leuk, maar de opdrachten zijn echt afschuwelijk!! Ik vind er niks interessants aan. Ook vind ik de opleiding niet moeilijk. Mijn propedeusejaar vond ik makkelijk, maar ik dacht dat het moeilijker zou worden. Dat bleek in de 2e dus niet zo te zijn. En nu nog niet! Het is niet echt simpel, maar het komt waarschijnlijk omdat ik de meeste dingen niet zo leuk meer vindt dat het niet meer zo gaat! Dat heeft niet echt met de moeilijkheid van de opleiding te maken.

Stoppen is geen optie. Dat vind ik echt zonde van die jaren en van het geld, maar eerlijk gezegd zou dat wel zijn wat ik het liefste nu zou doen.

Heeft iemand ideeen hoe ik er weer een beetje lol in kan krijgen? Scheve mond

Ik weet in elk geval dat ik hier na zeker door ga studeren! Da's dan wel een vooruitzicht, maar voor dit moment maakt die school me een beetje depri. Verdrietig

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 18:20

1 het is de tijd van het jaar dat iedereen zich een beetje down voelt.
heb je daar niet iemand waarmee je kan lachen ofzo?
ik zou het gauw afmaken en even door de zure appel heenbijten.
succes met je dipje Lachen

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 18:58

TongeR"]
1 het is de tijd van het jaar dat iedereen zich een beetje down voelt.
[/quote]
Dat weet ik Knipoog maar dit speelt al een tijdje.

[quote="TongeR schreef:
heb je daar niet iemand waarmee je kan lachen ofzo?

Jawel, hoor! Mijn klasgenoten zijn leuk daar ligt het niet aan, maar dat is natuurlijk niet voldoende. Het gaat mij er om dat ik nu nog meer dan 1,5 jaar een opleiding moet doen die ik niet leuk meer vindt en waar ik toch niks mee ga doen. De komende blokken interesseren me ook absoluut niet en de bijbehorende opdrachten zijn echt superstom.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:17

Lol krijgen in je opleiding? Dat is een vraag waar gewoon niemand antwoord op kan geven *LOL* Doorbijten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 20:42

Gewoon denken aan het salaris wat je straks kan gaan verdienen, vrolijk je vast weer van op Haha!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 01:53

Kun je niet iets naast je opleiding gaan doen waar meer uitdaging in zit waardoor het niet zo heel erg is dat je opleiding iets minder leuk is? Ben je bijvoorbeeld lid van een vereniging? Misschien de studievereniging, hebben die geen leuke commissies? Of kun je nog extra vakken volgen? Heb je al enig idee wat je hierna wilt gaan doen? Want misschien kun je nu al instromen en is dat verstandiger dan eerst een opleiding afmaken waar je je totaal niet in thuis voelt. Succes in ieder geval..

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-02 11:52

Ilindra schreef:
Gewoon denken aan het salaris wat je straks kan gaan verdienen, vrolijk je vast weer van op Haha!

Whahaha! Ik studeer voor verpleegkundige hoor! Knipoog

Bedankt voor de tip Wmijn! Lachen Misschien moet ik er idd maar wat leuks naast gaan zoeken.