Buiten gesloten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Buiten gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 12:26

Kom net thuis uit school en er niemand thuis.... Best wel normaal verhaal... tot nu toe, want de deur zat op slot en je raad het misschien al.... nergens een sleutel te bekennen (wij leggen dat ding altijd op een vaste plek neer zodat je er altijd in kan komen als er niemand thuis is) dus ik kon 2 dingen doen,
via mijn slaapkamer raam dr in klimmen of een ruitje inslaan bij de voordeur en dan de sleutel van de voordeur pakken die daar in de vensterbank lag..
Dus ik denk, als ik t raam insla krijg ik vast op mn kop, maar as ik probeer via mijn raam dr in te klimmen donder ik misschien naar beneden. (wij hebben een boederij dus dat raam zit nogal hoog aan de schuine zijde van het dak)
Maar ik besloot dus toch een gok te wagen en omhoog te klimmen, gelukkig is mijn vader nogal een klusjes man dus er lag een ladder in de tuin die ik mooi kon gebruiken. Dan het engste stuk.. de dak pannen, dsu ik eerst proberen er op te staan maar mijn schoenen waren veel te glad dus ik gleed weg en de ladder vervolgens ook ee klein stukje Lips are sealed dus ik die schoenen uit en op sokken omhoog geklommen want met sokken had ik wel een beetje grip... Maar dat stuk omhoog was vet eng!! maar ik ben dr uiteindelijk gekomen dus, aplausje voor mezelf
maar ik doe dit dus nóóóóóóóóóóóóóóóóóóit meer!!! Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed
(heb een vet trauma nu! )
En mijn pa (die de sleutel dus in zn jas zak heeft. ) die is nog niet jarig!!!!
Laatst bijgewerkt door Faline op 01-11-02 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt



Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 13:34

Katja schreef:
Was gisteren mijn autosleutels kwijt in de auto! Had net geparkeerd en even wat dingen bij elkaar gezocht en toen spoorloos verdwenen. Maar na een halfuurtje (!!) zoeken heb ik ze weer gevonden. Cool


Wij hebben een auto die zelf wel eens vind dat ie opslot moet gaan als je de deur dicht doet... heeft me pa een keer gehad gooide ie de deur dicht, klik alles op slot! En de sleutels nog in de auto! Frusty Gelukkig had mn moeder ook nog een sleutel van die auto dus konden ze m weer open krijgen, maar ze laten dus nooit meer de sleutels in de auto liggen! *LOL*

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 21:15

fjordentinker schreef:
haha slimme actie Knipoog
hoe stonden je buren te kijken dan?toen je over t dak aan het klimmen was }> Clown


Die stonden gelukkig niet te kijken.. haha onze buren wonen te ver weg om iets te kunnen zien

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 22:30

fjordentinker schreef:
oh dan heb je mazzel gehad Lachen anders stond je misschien toch aardig voor uhm... 'aap' Haha!


precies Bloos (maar dan had ik t ook niet gedaan denk ik *LOL* )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Absolem, Amazonbot, Eleionomae, GoogleAdsense, idion, josien_m_, Kimberly520, lindo, LuCa88, Paloma_Janet, Pieke_Gwen, Rupser, SannevZ, suus_toes, Team_Sublime, VinandoW, viphorse en 217 bezoekers