Voor alsnog is het duidelijk...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Voor alsnog is het duidelijk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 13:24

N.a.v.:
[AM] Minimaal een ½ jaar werken in Italië??? HELP!!!!
[AM] De twijfel slaat toe en de wanhoop is nabij...

En blijf ik jullie hier toch gezelschap houden.
Ik heb diep en lang zitten nadenken de afgelopen dagen, wat resulteerde in het afzeggen van mijn tweede afrondende gesprek voor het werk in Italië. Het was zeker dat ik zou worden aangenomen, maar toch heb ik het van me af geschoven. Dit puur wegens de onzekerheid in mijzelf. Het zou een leuke kans zijn geweest, maar 9 - 12 maanden zouden mij toch teveel zijn geweest. Ze houden me wel in het bestand. Dit betekend dat zodra ze weer mensen nodig hebben ik alsnog word benaderd. Wie weet denk ik er dan heel anders over.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 13:28

En blij dat je een beslissing genomen hebt?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 13:33

Katja schreef:
En blij dat je een beslissing genomen hebt?


Ja.. en nee..
Enerzijds wegens mijn twijfels ben ik wel blij, maar anderzijds weet ik nu ook niet hoe het zou zijn gegaan en hoe het daar zou zijn geweest. Laat ik hopen dat het toch de juiste beslissing is geweest.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 13:41

Ik denk dat je betere afbent in NL als je zo twijfelt. Ik heb die twijfels nooit gehad en ook dan heb je het moeilijk asl je voor langere tijd in het buitenland zit. Misschien kijk je er over een tijdje anders tegenaan en dan ga je alsnog.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 14:39

Ik denk ook dat het beter is zo'n beslissing nu te nemen. Voor hetzelfde geld had je in Italie vast gezeten terwijl je eigenlijk niet meer wilde. En tuurlijk wil je van de ene kant toch, logisch, want er zijn toch genoeg redenen om het te doen en je hebt er lang genoeg voor gewerkt om alles voor elkaar te krijgen en het zomaar afzeggen is dan niet leuk. Maar als je je er echt niet lekker bij voelt is het denk ik (persoonlijk) beter om het idee te schrappen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:37

Ik denk dat je een goede beslissing genomen hebt.
Je had zo ontzettend veel twijfels en alleen voor het geld naar Italie als je snel heimweer hebt...ik denk eerlijk gezegd niet dat je er gelukkiger van geworden was.
Gewoon veel om je heenkijken voor goedbetalende banen in NL dan moet het ook lukken toch?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-02 16:41

Ach, ik zie het allemaal wel. Een leuke baan met leuke collega's staat gewoon voorop. Al verdient het dan minder.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 13:01

Zo, we zijn nu een dag verder en ik kan met een gerust hart zeggen dat ik me toch wel goed voel bij de beslissing die ik heb gemaakt! Lachen

Iedereen harstikke bedankt voor alle gedane moeite en tips & adviezen. Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 17:33

Ik denk ook dat je een goede beslissing hebt genomen hoor!
Je had veel te veel twijfels.
Succes met het vinden van werk!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 10:41

Goed voor jou!
Je twijfelde al zo... en dan is Italie toch ver weg hoor, als het niet leuk is....

Snel een leuke baan zoeken wat dichter bij Drachten City, en dan lekker naar Italie toe op vakantie. Is veel fijner, toch?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 18:46

jee, ik heb wel even iets grandioos gemist zeg....
maar heb het hele verhaal even gelezen en ik denk wel dat je de juiste beslissing hebt genomen....als je zoiets doet moet je daar wel vol achter staan.
Beviel het toch echt niet in Dwingeloo?