Tjonge, ik voel me echt ziek!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Tjonge, ik voel me echt ziek!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 15:43

Ik heb toch een enorme last van mijn maag joh!!

Ik ben zelfs misselijk.. Misselijk

Ik heb al gegeten en genoeg gedronken, maar ik hou die buikpijn.. Zelfs bokt helpt niet als medicijn..

Ik krijg zelf het flauwe vermoeden dat het komt omdat ik zaterdag mijn nieuwe auto ga halen en dan ook meteen mijn peugeotje ga wegdoen waar ik 3,5 jaar in heb rondgereden..

Ik ben misschien een rare, maar ik hecht me best wel aan mijn spulletjes.. Ik heb voor de peugeot ooit heel hard moeten werken en het is mijn eerste eigen verdiende autootje.. Ben er altijd heel zuinig en trots op geweest..

Ik heb kramp van hier tot Tokio.. Boos! En ik voel me best sip.. Verdrietig

Hebben jullie nog ideeen om me op te vrolijken?

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 15:47

Een uitgebreid dom maar vrolijk liedje gaan zingen (zoiets als de Ketchup song of zo Haha! )

Wat ook leuk is (als eerbetoon aan je vertrouwde autootje) is met de muziek hard aan gaan rijden, hard mee zingen en blij zwaaien naar andere mensen. Die zullen je even raar aankijken maar daarna in het lachen uitbarsten Haha! Knipoog Heb je de grootste lol!!

Succes!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 15:48

Ach ik heb tig jaar geleden ook staan huilen toen we onze oude trouwe rode Volvo verkochten hoor. Knipoog

Lekker een eind met je auto gaan rijden, geniet nog even van elkaar Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 15:51

Wat een muts dat ik daar zo aan hecht he?? Verdrietig

Ik moet juist blij zijn dat ik weer wat nieuws koop, waar ik nog veeeeeel langer mee kan doen.. Lachen

Maar toch kan ik er niets aan doen.. Ik ben nou eenmaal iemand die af en toe flink emotioneel kan zijn.. Verdrietig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 15:52

hihihi, ik weet niet of ik je hiermee opvrolijk, maar mij maak je wel een beetje aan het lachen hoor! Troost je hiermee: het vergroot je incasseringsvermogen. Ook hier kom je wel weer doorheen! Lachen

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 15:55

Desiree schreef:
hihihi, ik weet niet of ik je hiermee opvrolijk, maar mij maak je wel een beetje aan het lachen hoor! Troost je hiermee: het vergroot je incasseringsvermogen. Ook hier kom je wel weer doorheen! Lachen


Ja, je hebt wel gelijk hoor.. Lachen

Maarja, iedere gek zijn gebrek he.. Knipoog