Wat een K*T wijf zeg!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-01 22:52

Sorry moet het even kwijt...
IK heb dus mijn vorige zadel verkocht aan iemand op mijn vorige stal.
Omdat ze het geld niet in 1x had mocht ze het in goed vertrouwen in 3 termijnen doen.
Tweede termijn was ze al wat laat mee, maar ik dacht nog....'die moet straks 2 termijnen in 1 betalen omdat ik vertrek van stal'
Heel fijn allemaal, de dag voordat ik vertrek zegt ze 'ik leg het geld in je kastje' dus ik denk de rest ontvangen te hebben en zeg 'je kunt het zadel direct in je kast leggen dan....' ondertussen was ik even bezig.
Kom ik bij mijn kastje zie ik dat het maar 1 termijn is, dus ik direct naar ze toe...
'ja ze had het nog niet maar over 3 wk kreeg ze vakantiegeld' ze zou het langskomen brengen...je raad het nooit Boos! ze zijn niet op komen dagen en ook niet gebelt...toevallig was ze er de week zondag bij ons op stal, dus ik gelijk vragen...
zegt ze: 'ik had gezegd eind van de maand dan pas krijgt ze haar salaris je krijgt het volgende week woensdag'
Niks dus he!!!! Dus ik bellen naar de oude stal heel veel moeite om haar te pakken te krijgen, zou ze me bellen de volgende dag!!!
NOT Boos! ik denk 'ik vraag haar telefoonnummer dan kan ik haar tenminste bereiken' .... heeft ze me gewoon een verkeerd nummer gegeven...ik heb haar nog gevraagd het te herhalen!!!!!!!
Zou je die mensen niet Extreme duivel
Het gaat dus om een bedrag van 400 piek.
Als dit zo doorgaat dan schakelen we een Incassobureau in. Frusty Ik kan dat wijf echt wat aandoen, ik tril van weerzin als ik aan der porum denk ... grrrrrrrr Boos!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 23:53

Wat een ongelooflijke k*t streek, ik vind zoiets zo laag...!! Boos!

Als ze het niet meteen had kunnen betalen had ze dat moeten uitleggen en vragen of ze nog wat uitstel van je kon krijgen, maar dit... Het is gewoon een soort diefstal. Groot gelijk dat je daar werk van gaat maken!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 00:19

Jeetje wat een (^#*^*(*$@(*#(!*$(&%*@%$-streek zeg. Ik zou d'r echt aanpakken Extreme duivel

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 13:09

Gossie wat een snol! dat is idd heel banketstaaf!
Verdrietig

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 14:53

ik begrijp helemaal hoe jij je voelt. Wat een streek zeg...

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 21:31

Vind je ut gek dat je dr wel kan Extreme duivel
En ik zou ook echt er werk van maken als ik jou waz dat mens moet niet denken dat ze allez kan maken!!! Boos!
heel veel suc6 en laat je wta horen als er actie iz ondernomen?
Sterkte + dikke kus
@ngel