Studentencorps. Hoe denken jullie daarover?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marije_jiplover

Berichten: 25300
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 20:24

Ik ben niet lid van een studentenvereniging, maar wel van de studievereniging en nog een paar verenigingen binnen diergeneeskunde. Ik ben niet zo'n menigte mens en hou ook helemaal niet zo van uitgaan tot de volgende ochtend 7 uur en je lam zuipen en daarom had ik geen zin om bij een studentenvereniging te gaan. Heb wel de hele bubs met foldertjes van de uitdagen gehad toen ik begon met studeren en heb toen besloten dat ik het wel goed vond zonder. En dat vind ik inmiddels nog steeds. Ik heb binnen mijn studie een paar goede vriendinnen gemaakt, omdat je bij diergeneeskunde heel veel in dezelfde groepen doet, met name in het eerste jaar. Dus ik heb ook wel vrienden gemaakt hier in Utrecht.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Marije_jiplover

Berichten: 25300
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 21:11

Karin"]
[quote="Marije_jiplover schreef:
...uitgaan tot de volgende ochtend 7 uur en je lam zuipen...


Hmm... ik kan me nog wel een paar gezellige Vet-Inn's herinneren waar ik dat nou juist wèl deed... Schijnheilig
[/quote]

En daar zul je mij dan ook niet vaak vinden (ben er in dik drie jaar studeren wel 1 keer geweest!) Waar ik dan wel eens heen ga zijn bijzondere vet-inns, die ergens in een cafe oid in de stad worden gehouden, dat vind ik nog wel leuk, maar dan ben ik ook om 4 uur uiterlijk wel weg, want dan ben ik gewoon echt supermoe en vind ik het niet meer leuk.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, DaphneR93, GrapeshotBot en 126 bezoekers